Noutăţi

iunie 25, 2020

CAS Software AG este premiata ca cea mai inovatoare companie IT din Germania

Când combini pasiunea, munca şi investiţiile rezultatele sunt întotdeauna remarcabile. Iată că la ediţia 2020 a Top 100 Cele mai Inovative Companii dimensiuni medii din Germania, CAS Software este pe podium, fiind cea mai bine plasată companie din industria IT. CAS Software a convins prin noutăţile tehnologice integrate în platforma CRM SmartWe, dar şi prin introducerea unor principii revoluţionare în sistemele de gestiune a relațiilor cu clienţii. Obţinerea premiului este în egală măsură meritul echipei de cercetare dezvoltare, dar şi al clienţilor şi partenerilor al căror feedback este integrat în produse.

mai multe
 
mai 25, 2020

Soft Net Consulting: „soluţia anticriză stă în digitalizare şi CRM”

Activă pe piaţa din anul 1999, Soft Net Consulting este prin excelenţă o companie de consultanţă şi implementare aplicaţii pentru managementul afacerii. Baza instalată de peste 800 de proiecte sunt cea mai bună dovadă. Pornită la drum cu două soluţii ERP în portofoliu, Soft Net Consulting a făcut pasul natural către CRM, reuşind să ofere clienţilor nu doar gestiunea resurselor financiare ci şi a proceselor de marketing, vânzări şi suport. Astfel, relaţia de parteneriat cu CAS Software AG a deschis noi oportunităţi de afaceri, pe care nici criza coronavirus nu a reuşit să le destabilizeze.

mai multe
 
mai 05, 2020

În business, bate vântul schimbării. Eşti pregătit?

Dacă în anii 90, super hitul celor de la Scorpions amintea că “lumea devine mai mică şi că vom fi ca fraţii”, iată că anul 2020 aduce o nouă paradigmă, cea a distantării sociale. Companiile de pretutindeni sunt puse în faţa unei noi realităţi: reducerea interacţiunilor fizice şi digitalizarea forţată.

mai multe
 
aprilie 08, 2020

Treci la vânzări digitale cu SmartWe. Gratuit pentru întreg anul 2020

De astăzi poţi trece gratuit la un business digital cu sistemul CRM cloud SmartWe. Soluţia susţine toate activităţile zilnice ale companiilor mici şi mijlocii şi este gratuită pentru cinci utilizatori până la finalul anului 2020 (1 lună trial + utilizare gratuita până la sfârșitul lui decembrie 2020).

mai multe
 
martie 30, 2020

7 feluri in care CAS CRM care te ajută să depăşeşti situatia impusa de Social Distancing

Ultimele săptămâni au dat complet peste cap activitatea economică din întreaga ţară. Majoritatea angajaţilor TESA (Tehnic, Economic și Socio-Administrativ) lucrează remote, multe companii au trecut exclusiv la vânzări online, interacţiunile au devenit exclusiv digitale, clienţii au tot mai multe solicitări de suport, iar stocurile devin tot mai volatile. În această furtună, capacitatea de adaptare este cheia supravieţuirii şi este susţinută de două elemente: inspirația managementului şi tehnologia utilizată. Altfel, ca şi în teoria lui Darwin, cei care nu se adaptează, dispar.

mai multe
 
martie 26, 2020

Covid19 - suntem aici pentru tine!

Suntem cu toții împreună in aceeasi situatie. Limitarea răspândirii coronvirusului nu este o sarcina usoara, dar există o singură modalitate de a trece prin asta - și aceasta este împreună. Dinamica situației este considerabilă, iar protecția sănătății este primordială. Echipa CAS CRM a făcut pași importanți pentru a fi aici pentru tine oricând este nevoie.

mai multe
 
martie 18, 2020

Producton, profil de partener
2020, restart în relaţiile cu clienţii

Premiată în 2018 ca Best CAS CRM Start Partner, Producton este o companie care a evoluat în ultimii 6-7 ani de la un distribuitor de consumabile pentru produse IT, la un integrator de soluţii software şi hardware, cu o cifră de afaceri de peste 16 milioane euro.

mai multe
 
martie 05, 2020

Cum să începi cu succes un proiect CRM

Pe piaţa din România există cel puţin 25 de soluţii CRM disponibile, ceea ce complică mult documentarea şi alegerea soluţiei potrivite. Din păcate, multe companii aflate în căutarea unei soluţii CRM fac selecţia pe baza rezultatelor afişate de Google sau şi mai rău de Google Ads (anunturi platite). Pentru că CRM-ul are un impact mult prea mare asupra afacerii, ar fi utilă o analiză ceva mai aprofundată înainte de a opta pentru un furnizor.

mai multe
 
februarie 20, 2020

Ştiţi tendintele anului în CRM?

În ultimele luni, majoritatea analiștilor s-au întrecut în previziuni despre direcţia în care merg sistemele CRM şi implicit relațiile cu clienții în anul 2020. Cum România nu este în primul val de adopţie al noilor tehnologii, ci mai degrabă în al treilea, unele tendinţe globale sunt prea avangardiste, deşi avem şi antreprenori vizionari.

mai multe
 
decembrie 17, 2019

Profil de partener: Synergizer, 100% dedicaţi relaţiilor cu clienţii

La începutul anului 2014, Synergizer Business Solutions a intrat în lumea CAS CRM şi a devenit partener certificat pentru implementarea CAS genesisWorld CRM în România. Soluţia a fost prezentată cu fast în cadrul evenimentelor Marketing and Sales Forum, iar semnarea parteneriatului a avut o bună acoperire în mass media.

mai multe
 
noiembrie 25, 2019

Cât de mult contează integrarea ERP – CRM?

Capacitatea de integrare a unui sistem CRM cu alte soluţii de business ar trebui să fie elementul cheie în orice decizie de achiziţie. În activitatea cotidiană, utilizatorii nu acţionează izolat, ci produc, schimbă şi consuma date din mai multe departamente. La nivel operaţional, cea mai relevantă este integrarea CRM-ERP. Ambele sisteme sunt critice pentru buna funcţionare a unei companii, iar schimbul de date aduce o valoare adăugată mare. Pe de altă parte, structura complexă a celor două soluţii creează unele dificultăţi de aliniere, mai ales dacă sunt implicaţi furnizori şi tehnologii difer-ite.

mai multe
 
octombrie 25, 2019

Studiu CRM: Rezultate de top pentru CAS genesisWorld

CAS genesisWorld a obţinut din nou rezultate foarte bune, peste media pieţie, în cadrul recentului studiu Trovarit „CRM în practică 2019/2020“. Studiul, ajuns la a cincea ediţie, urmareste gradul de satisfactie în utilizarea sistemelor CRM, iar CAS genesisWorld a primit note mari la categoriile care sunt deosebit de importante pentru societățile medii și mici. De asemenea, conform rezultatelor studiuluiu CAS Software este o companie apreciată, care întreţine relaţii foarte bune şi personalizate cu beneficiarii.

mai multe
 
octombrie 21, 2019

Idei practice pentru creşterea adopţiei sistemului CRM

Unul dintre riscurile majore ale unui proiect e CRM este sub-utilizarea sau chiar respingerea sistemului de către echipa de vânzări şi marketing. Este un risc real care apare atât în studii cât şi în discuţiile cu beneficiarii. Acest risc, care există în orice proiect de implementare a unui soluţii de business, poate fi însă diminuat printr-o abordare corectă din partea tuturor celor implicaţi.

mai multe
 
octombrie 14, 2019

Profil: Medialine, 10 ani de parteneriat CAS CRM pe piaţa din România

Relaţia de afaceri CAS Software AG-Medialine a început cu mulți ani în urmă şi acoperă atât piaţa din România cât şi pe cea din Germania si Austria. Dintr-o perspectivă locală, colaborarea are deja un deceniu, iar la Conferința international anuală a partenerilor CAS CRM de la Barcelona (iunie 2019), Medialine România a primit distincția “10 ani de parteneriat”.

mai multe
 
septembrie 30, 2019

Customer Centricity, cât e marketing şi cât de stil de business?

Suntem atât de prinşi în acţiuni de vânzări şi marketing încât uitam cui ne adresăm şi de ce? Ar trebui să alocăm mai multă atenţie clienţilor ca să le înţelegem cerinţele şi să le prioritizăm într-un mod corect. Şi iată că astfel începem să vorbim despre Customer Centricity sau despre cum să plasăm clientul în centrul atenţiei companiei.

mai multe
 
septembrie 02, 2019

Hai să discutăm despre “relaţiile cu clienţii” la GoTech World 2019

Pe 2 şi 3 octombrie discutăm despre vânzări, marketing şi servicii de suport, adică despre relaţiile cu clienţii şi sistemele CRM la GoTech World 2019 (ex Internet & Mobile World). Va fi a treia participare consecutivă pentru CAS Software, iar formatul va fi similar: stand comun (numărul 67) alături de şase dintre cei mai activi parteneri locali.

mai multe
 
august 07, 2019

Am lansat CAS genesisWorld x11. Cuvintele cheie: inteligenţă şi personalizare

Laboratoarele CAS Software au finalizat noua versiune CAS genesisWorld, care este acum gata pentru livrare către beneficiari. x11 are ca obiectiv creşterea focusului pe client şi extinderea gradului de personalizare a relaţiilor de business cu aceştia. Toate acestea combinate într-o soluţie cât mai simplă şi cât mai uşor de utilizat pentru a fi nu doar adoptată, ci îndrăgită de utilizatori.

mai multe
 
iulie 22, 2019

Bucuraţi-vă de vacanţă lucrând mobil cu CAS CRM

Este mijlocul verii, iar mesajele cu out of office sunt tot mai dese. Perioada concediilor poate fi o provocare în multe companii, pentru că deşi este vară nu toţi clienții pleacă în vacanţă. Prin urmare, oricât de intens ar fi dorul de mare sau de munte, cineva trebuie să ţină focul vânzărilor aprins, pentru ca vara să însemne business as usual şi nu o scădere de veniturilor.

mai multe
 
iulie 18, 2019

În relaţiile cu clienţii, one size doesnt fit all

Primim frecvent în discuţiile cu prospecţii, întrebări legate de customizarea soluţiei CAS genesisWorld CRM, mai exact de ce este necesară şi ce reprezintă. Întrebările sunt legitime, cu precădere în contextul existenţei ofertelor CRM cloud, care oferă o variantă similară de aplicatie, indiferent de profilul companiei client.

mai multe
 
iunie 26, 2019

Client desktop sau web? Cum preferaţi să utilizaţi CRM-ul dvs?

Dilema utilizării unui client desktop sau web acoperă mai multe arii, de la email până la soluțiile de tip ERP şi CRM. Alegerea tine atât de disponibilitatea ambelor variante cât şi de preferinţa utilizatorilor. În esenţă, un client desktop reprezintă o aplicație instalată local (pe un desktop sau laptop) în timp ce un client web este o aplicație accesată prin browser-ul de internet.

mai multe
 
mai 29, 2019

Noutăţi de la CAS Partner Conference 2019

Săptămâna trecută, in Barcelona, partenerii CAS Software AG din întrega lumea s-au reunit pentru două zile de analiza, informare şi networking. Derulat anual de peste 12 ani, evenimentul îşi propune să informeze comunitatea asupra celor mai recente noutăţi şi functionaliatti integrate în produsele CAS CRM, să uniformizeze procedurile şi metodologia de implementare şi să genereze un schimb de experienţa şi bune practici.

mai multe
 
mai 14, 2019

4 obiecţii neîntemeiate, la achiziţia unui CRM

Pentru că în România sunt puţine evenimente dedicate relaţiilor cu clienţii şi soluţiilor CRM, mediul online reprezintă principala sursă de informare. În egală măsură este însă şi un mediu de dezinformare, deoarece permite apariţia unor concepţii greşite. Alimentate şi de rata scăzută de penetrare a cestor soluţii pe piaţa locală, zvonurile se propagă printre prospecţi fără să existe o origine sau o explicaţie clară pentru acestea.

mai multe
 
aprilie 30, 2019

Soluţii CRM pentru Asociaţii Profesionale şi Organizaţii non profit

În ciuda aparențelor, soluțiile CRM nu sunt dedicate în exclusivitate companiilor private care au ca obiectiv creşterea vânzărilor şi profitabilităţii. Există soluţii CRM atât pentru instituții publice (unde acronimul înseamnă Citizen Relationship Management) cât şi pentru organizaţii non profit, printre care cele mai răspândite sunt Asociaţiile Profesionale şi ONG-urile.

mai multe
 
aprilie 11, 2019

Metodologia CAS Software AG: implementare etapizată şi organizare germană

Raportat la implementarea unui sistem CRM, proverbul latin „victoria amat curam” ne-ar spune că succesul demersului are legătură directă cu pregătirea proiectului. Indiferent dacă este on premises sau cloud, utilizarea unui CRM are efecte majore asupra businessului, induce schimbări pozitive relaţiilor cu clienţii şi prin urmare necesită a abordare atentă atât din partea furnizorului cât şi a clientului.

mai multe
 
martie 21, 2019

Ne pregătim pentru Barcelona 2019. Întâlnirea anuală a partenerilor CAS CRM

După cum ştiţi, businessul CAS CRM este in principal realizat prin canalele de distributie de parteneri certificati, adică soluţiile noastre ajung la beneficiari aproape exclusiv prin intermediul partenerilor. Anual, întreaga comunitate a partenerilor CAS se adună în cadrul unui eveniment de două zile, cea mai bună ocazie să ne cunoaştem mai bine, să facem schimb de experienţă şi să colectăm feedback dar şi să stabilim direcţiile principale de acţiune. Anul acesta, Internaţional CAS Partner Conference va avea loc la Barcelona pe 23 şi 24 mai.

mai multe
 
martie 14, 2019

Referinţe locale: ROHE România combină CRM şi Project Management într-un proiect CAS genesisWorld

Continuăm seria prezentărilor unor proiecte CAS genesisWorld derulate de parteneri locali. ROHE România este o referinţă recentă, proiectul fiind realizat de Meliorcras. Studiul de caz a fost prezentat în premieră pe scenă IMWorld 2018 şi poate fi găsit aici.

mai multe
 
martie 12, 2019

Elemente de succes in proiecte CRM

Finalizarea cu succes a unui proiect de implementare CRM cere o implicare activa atât din partea furnizorului dar mai mult decât atat şi din partea clientului. Dacă la furnizor sunt relevante maturitatea echipei şi calitatea metodologiei de implementare, la beneficiar contează cooptarea echipei şi implicarea managementului.

mai multe
 
februarie 20, 2019

Marketing Automation, plusul de valoare adus de CAS CRM în 2019

Automatizarea este cuvântul cheie în 2019 şi nu doar prin atenţia sporită de care se bucura roboţii software, în general, cât mai ales prin nevoia de eficienta în orice proces de business. Marketingul nu face excepţie, iar laboratorul CAS a intuit aceasta tendinţe. Astfel, versiunea CAS genesisWorld X10, lansat anul trecute, include un modul cu funcționalități complete pentru automatizarea proceselor de marketing.

mai multe
 
februarie 11, 2019

Clientul nostru, prietenul nostru. De ce ai nevoie de excelenţă în customer experience?

Atingerea unui nivel de excelenţă în customer experience este una dintre tendinţele majore ale ultimilor ani. Motivaţia sta în schimbarea de mentalitate a consumatorilor moderni (cu precădere a celor din generaţia millennials) pentru care calitatea serviciilor contează mai mult decât preţul, iar experienţa de client devine principalul factor în luarea unei decizii.

mai multe
 
ianuarie 28, 2019

Cum te ajuta un sistem CRM să treci peste provocările de business în anul 2019

Anul 2019 se anunţa un an cu multe fluctuaţii economice, generate de schimbările din legislaţia fiscală românească, dar şi de situaţia internaţională incertă. Statisticile oficiale preconizează o creştere economică de 4%, deci nu este vorba de recesiune, însă companiile româneşti vor fi nevoite să facă faţă unor provocări noi.

mai multe
 
decembrie 06, 2018

Tendințele CRM așteaptate în 2019

6 tendinţe majore pe piaţa CRM, analizate de Mircea Prelipceanu, Head of Internaţional Sales CAS Software

mai multe
 
cas-crm-geomarketing
decembrie 06, 2018

Descoperă funcţionalităţile de geomarketing din CAS genesisWorld

Conceptul de geomarketing a intrat pe piaţă de câţiva ani şi a fost exploatat cu precădere de marile lanţuri de retail, mall-uri, dealeri auto etc. Acoperirea este însă mult mai mare, iar geomarketingul are potenţial ridicat pentru orice companie B2B cu vânzări distribuite geografic şi pentru care localizarea clienţilor poate avea un impact în strategia de business.

mai multe
 
decembrie 06, 2018

Proiecte CRM în România: Isopan Est utilizează CAS genesisWorld

Comunitatea CAS CRM din România a crescut frumos în ultimii ani, iar printre utilizatori se găsesc numeroase companii puternice, lideri de piață pe segmentele lor de activitate. Un exemplu, pe care dorim să-l evidențiem prin acest post este Isopan Est, cel mai mare producător și distribuitor de panouri termoizolante din România, cu o cotă de piața mai care cu 4% față de următorul concurent. Isopan are o cifră de afaceri de peste 40 milioane EUR și 90 de angajați.

mai multe
 
octombrie 30, 2018

Ia un CRM de nota 10, CAS genesisWorld x10 cu 10% reducere

Pune vânzările în mişcare cu noua ofertă de toamnă a CAS genesisWorld. Versiunea x10, nou lansată, aduce toate funcţionalităţile necesare accelerării activităţilor de vânzări, marketing şi suport, plus un nivel superior de inteligenţă şi automatizare. Până la 20 decembrie, aveţi 10% reducere la preţul licenţelor CAS genesisWorld x10, la oricare dintre partenerii autorizaţi.

mai multe
 
octombrie 30, 2018

CAS genesisWorld x10 defineşte noi standarde pentru sistemele CRM dedicate IMM-urilor

Design inteligent, funcții de asistență virtuală inteligentă, automatizări la nivel de marketing și securitate ridicată a datelor personale, cu versiunea x10 a CAS genesisWorld, disponibilă acum și în România, companiile mici și medii au la dispoziție noi funcţionalităţi CRM inteligente pentru creşterea eficienţei şi îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii.

mai multe
 
octombrie 23, 2018

Tur de forţă CAS CRM la IMWorld 2018

După experienţa pozitivă de anul trecut, am revenit la IMWorld 2018 într-o formulă extinsă, cu şase parteneri în standul CAS Software. Au fost alături de noi, Synergizer, Docentris, Melior Cras, Producton, Medialine şi Bizz Advisers, într-un tur de forţă pro CRM, pro utilizarea tehnologiilor inteligente în gestiunea relaţiilor cu clienţii. Mulţumim tuturor celor care ne-au vizitat la stand sau care au audiat prezentarea susţinută de Mircea Prelipceanu (Head of Internaţional Sales, CAS Software) şi Ioana Răzvan (Director General, Melior Cras).

mai multe
 
octombrie 16, 2018

Noutăţi de la CAS Partner Conference

Finalul lunii Septembrie a reunit întreg ecosistemul CAS CRM în cadrul evenimentului anual CAS Partener Conference. Peste 200 de parteneri din Germania dar şi din România, Ungaria, Portugalia, Chile, Columbia si alte 40 de tari etc s-au întâlnit la Karlsruhe pentru trei zile de analize şi dezbateri asupra pieţei CRM şi a soluţiilor dezvoltate de CAS.

mai multe
 
septembrie 04, 2018

INTERNET & MOBILE World  în București

În perioada 3-4 octombrie, la București - Romania, va avea loc târgul technologic Internet & Mobile World. Peste 9.000 de profesioniști vor fi prezenti  la cea mai mare conferență si expo din Europa de Sud-Est pentru solutii IT și digitalizarea afacerilor.

mai multe
 
august 07, 2018

Despre tehnologie şi productivitate

Tehnologia a schimbat profund societatea umană, iar procesul început odată cu revoluţia industrială si motorul cu aburi, continuă şi astăzi. În economia digitală, inteligenţa artificială și algoritmii decizionali bazaţi pe machine learning vor genera noi creşteri de productivitate, permiţând angajaților să se concentreze pe ceea ce contează: creativitate, relații, clienți, angajați, vânzări, etc.

mai multe
 
iulie 20, 2018

Despre CRM şi alternativa la servicii

Sistemele CRM, ca şi alte produse sau soluţii de business sunt vândute în baza unei licenţe perpetue (drept de utilizare pe termen nelimitat) cu garanţie şi servicii. Aceste servicii acoperă atât implementarea (adaptarea unui sistem CRM pe cerinţele specifice ale unei companii) cât şi întreţinerea periodică (actualizări, modificări suplimentare, adăugarea de module şi funcţionalităţi etc). Prin urmare, un client care cumpără un CRM, cumpăra atât sistemul cât și serviciile necesare punerii acestuia în producție.

mai multe
 
iulie 10, 2018

CAS genesisWorld, un sistem CRM cu supermobilitate

Mobilitatea este un câştig major pentru orice business şi contribuie semnificativ la creşterea productivităţii, atât de necesară companiilor romaneşti. În demersul de digitalizare (din păcate, România rămâne în continuare la finalul clasamentului, cu un scor de 17, 8% faţă de 40.1% cât este media europeană - informaţii conform DESI 2018), antreprenorii români trebuie să-şi îndrepte atenţia spre sistemele CRM mobile, un instrument puternic pentru orice utilizator, indiferent de natura activităţii şi fişa postului, astfel incât activitatile firmei sa poate fi rulate de oriunde la fel de usor ca si atunci cand esti in birou.

mai multe
 
iunie 12, 2018

Cum calculezi simplu amortizarea investiției în CRM?

Orice antreprenor interesat de CRM doreşte să ştie care sunt beneficiile reale oferite pentru a avea o justificare a investiţiei de timp, bani şi energie într-un asemenea proiect. Utilizarea unui CRM are efecte extrem de pozitive asupra oricărei companii, totuşi nu este o bagheta magică prin care să vă creşteţi profitabilitatea cu 50% peste noapte. În esenţă, CRM-ul este un instrument, iar beneficiile derivă din utilizarea, intensa, consecventă şi eficientă a acestuia.

mai multe
 
mai 30, 2018

xRM, palierul superior al relațiilor cu clienţii

Generalizarea social media, atât în viaţa privată cât şi în business, face ca termenul „client” să devină puţin desuet. Dacă medicii au pacienţi, vedetele au fani, profesorii au elevi și studenți, într-o lume marcată de Facebook, LinkedIn şi Twitter, companiile vorbesc tot mai mult despre followeri, prieteni, influenceri etc.

mai multe
 
mai 09, 2018

Conditii esentiale pentru reusita unui proiect CRM

Pentru ca un proiect CRM sa fie o reusita in cadrul organizatiei dvs., doar tehnologia nu este de ajuns. În egala masura contribuie definirea corecta a cerintelor de business si alegerea solutiei care ofera cea mai pertinenta rezolvare. Lars Helgeson, autorul cartii "CRM For Dummies", sustine ca aveti sanse sporite ca un proiect CRM sa fie un succes daca aveti grija sa planificați cum vor functiona toate "piesele" inainte de a incepe implementarea. Poate ca suna prea "din carti", insa ideea este cat se poate de practica.

mai multe
 
aprilie 17, 2018

Aveți nevoie și de o soluție de Management de Proiecte impreuna cu Magementul Clientilor?

Ce câștiguri obțineți dacă folosiți o soluție CRM pentru managementul proiectelor?

mai multe
 
aprilie 11, 2018

Despre comunitatea CAS CRM din România. Clienţi şi Parteneri

CAS Software AG este prin excelenţă o companie europeană cu vocaţie internaţională, iar cei peste 300.000 de utilizatori sunt răspândiţi în nu mai puţin de 40 de țări. Comunitatea utilizatorilor CAS CRM creşte constant, iar România nu face excepţie, mai ales că suntem pe piaţa locală încă din anul 2006 cu produse complet localizate in limba Romana si functionalitati cerute frecvent in Romania.

mai multe
 
martie 28, 2018

7 diferentiatori-cheie ai solutiilor CAS CRM

Mii de companii din Europa, inclusiv din Romania, utilizeaza solutiile CAS CRM zilnic. In conditiile in care alegerea unei solutii CRM este decisa de modelul de business al fiecarei organizatii si de planurile ei de dezvoltare se ridica o intrebare fireasca: Cum poate o aplicatie de gestionare a relatiilor cu clientii sa satisfaca nevoi specifice atat de diverse?

mai multe
 
martie 06, 2018

CRM-ul, primul pas în respectarea cerinţelor EU-GDPR

Cu sau fără voia noastră, normele EU-GDPR intră în acţiune din luna mai 2018. Va fi o perioadă de acalmie la început, însă, pe măsură ce se va contura o cazuistică, iar beneficiarii EU-GDPR (cetăţeni şi rezidenţi în Uniunea Europeană) îşi vor cunoaşte mai bine drepturile, presiunea pe respectarea acestui regulament va creşte considerabil.

mai multe
 
februarie 27, 2018

Cei mai buni în satisfacția clienților

Un nou studiu dovedește: CAS CRM este soluția CRM cu cel mai înalt grad de satisfacție al clienților. Rezultatele reflectă rolul de lider pe care software-ul CAS l-a adoptat pe piața CRM.

mai multe
 
ianuarie 23, 2018

CAS Software AG își extinde prezenta în România și caută noi parteneri distribuitori

CAS Software, una dintre cele mai renumite companii IT din Germania, expert şi lider de piață în domeniul aplicatiilor CRM pentru întreprinderile mici și mijlocii, a stabilit România ca principală piață țintă de creștere în Europa Centrală și de Est și anunță planuri de extindere a rețelei de parteneri de afaceri la nivel local .

mai multe