Noutăţi

octombrie 25, 2019

Studiu CRM: Rezultate de top pentru CAS genesisWorld

CAS genesisWorld a obţinut din nou rezultate foarte bune, peste media pieţie, în cadrul recentului studiu Trovarit „CRM în practică 2019/2020“. Studiul, ajuns la a cincea ediţie, urmareste gradul de satisfactie în utilizarea sistemelor CRM, iar CAS genesisWorld a primit note mari la categoriile care sunt deosebit de importante pentru societățile medii și mici. De asemenea, conform rezultatelor studiuluiu CAS Software este o companie apreciată, care întreţine relaţii foarte bune şi personalizate cu beneficiarii.

mai multe
 
octombrie 21, 2019

Idei practice pentru creşterea adopţiei sistemului CRM

Unul dintre riscurile majore ale unui proiect e CRM este sub-utilizarea sau chiar respingerea sistemului de către echipa de vânzări şi marketing. Este un risc real care apare atât în studii cât şi în discuţiile cu beneficiarii. Acest risc, care există în orice proiect de implementare a unui soluţii de business, poate fi însă diminuat printr-o abordare corectă din partea tuturor celor implicaţi.

mai multe
 
octombrie 14, 2019

Profil: Medialine, 10 ani de parteneriat CAS CRM pe piaţa din România

Relaţia de afaceri CAS Software AG-Medialine a început cu mulți ani în urmă şi acoperă atât piaţa din România cât şi pe cea din Germania si Austria. Dintr-o perspectivă locală, colaborarea are deja un deceniu, iar la Conferința international anuală a partenerilor CAS CRM de la Barcelona (iunie 2019), Medialine România a primit distincția “10 ani de parteneriat”.

mai multe
 
septembrie 30, 2019

Customer Centricity, cât e marketing şi cât de stil de business?

Suntem atât de prinşi în acţiuni de vânzări şi marketing încât uitam cui ne adresăm şi de ce? Ar trebui să alocăm mai multă atenţie clienţilor ca să le înţelegem cerinţele şi să le prioritizăm într-un mod corect. Şi iată că astfel începem să vorbim despre Customer Centricity sau despre cum să plasăm clientul în centrul atenţiei companiei.

mai multe
 
septembrie 02, 2019

Hai să discutăm despre “relaţiile cu clienţii” la GoTech World 2019

Pe 2 şi 3 octombrie discutăm despre vânzări, marketing şi servicii de suport, adică despre relaţiile cu clienţii şi sistemele CRM la GoTech World 2019 (ex Internet & Mobile World). Va fi a treia participare consecutivă pentru CAS Software, iar formatul va fi similar: stand comun (numărul 67) alături de şase dintre cei mai activi parteneri locali.

mai multe
 
august 07, 2019

Am lansat CAS genesisWorld x11. Cuvintele cheie: inteligenţă şi personalizare

Laboratoarele CAS Software au finalizat noua versiune CAS genesisWorld, care este acum gata pentru livrare către beneficiari. x11 are ca obiectiv creşterea focusului pe client şi extinderea gradului de personalizare a relaţiilor de business cu aceştia. Toate acestea combinate într-o soluţie cât mai simplă şi cât mai uşor de utilizat pentru a fi nu doar adoptată, ci îndrăgită de utilizatori.

mai multe
 
iulie 22, 2019

Bucuraţi-vă de vacanţă lucrând mobil cu CAS CRM

Este mijlocul verii, iar mesajele cu out of office sunt tot mai dese. Perioada concediilor poate fi o provocare în multe companii, pentru că deşi este vară nu toţi clienții pleacă în vacanţă. Prin urmare, oricât de intens ar fi dorul de mare sau de munte, cineva trebuie să ţină focul vânzărilor aprins, pentru ca vara să însemne business as usual şi nu o scădere de veniturilor.

mai multe
 
iulie 18, 2019

În relaţiile cu clienţii, one size doesnt fit all

Primim frecvent în discuţiile cu prospecţii, întrebări legate de customizarea soluţiei CAS genesisWorld CRM, mai exact de ce este necesară şi ce reprezintă. Întrebările sunt legitime, cu precădere în contextul existenţei ofertelor CRM cloud, care oferă o variantă similară de aplicatie, indiferent de profilul companiei client.

mai multe
 
iunie 26, 2019

Client desktop sau web? Cum preferaţi să utilizaţi CRM-ul dvs?

Dilema utilizării unui client desktop sau web acoperă mai multe arii, de la email până la soluțiile de tip ERP şi CRM. Alegerea tine atât de disponibilitatea ambelor variante cât şi de preferinţa utilizatorilor. În esenţă, un client desktop reprezintă o aplicație instalată local (pe un desktop sau laptop) în timp ce un client web este o aplicație accesată prin browser-ul de internet.

mai multe
 
mai 29, 2019

Noutăţi de la CAS Partner Conference 2019

Săptămâna trecută, in Barcelona, partenerii CAS Software AG din întrega lumea s-au reunit pentru două zile de analiza, informare şi networking. Derulat anual de peste 12 ani, evenimentul îşi propune să informeze comunitatea asupra celor mai recente noutăţi şi functionaliatti integrate în produsele CAS CRM, să uniformizeze procedurile şi metodologia de implementare şi să genereze un schimb de experienţa şi bune practici.

mai multe
 
mai 14, 2019

4 obiecţii neîntemeiate, la achiziţia unui CRM

Pentru că în România sunt puţine evenimente dedicate relaţiilor cu clienţii şi soluţiilor CRM, mediul online reprezintă principala sursă de informare. În egală măsură este însă şi un mediu de dezinformare, deoarece permite apariţia unor concepţii greşite. Alimentate şi de rata scăzută de penetrare a cestor soluţii pe piaţa locală, zvonurile se propagă printre prospecţi fără să existe o origine sau o explicaţie clară pentru acestea.

mai multe
 
aprilie 30, 2019

Soluţii CRM pentru Asociaţii Profesionale şi Organizaţii non profit

În ciuda aparențelor, soluțiile CRM nu sunt dedicate în exclusivitate companiilor private care au ca obiectiv creşterea vânzărilor şi profitabilităţii. Există soluţii CRM atât pentru instituții publice (unde acronimul înseamnă Citizen Relationship Management) cât şi pentru organizaţii non profit, printre care cele mai răspândite sunt Asociaţiile Profesionale şi ONG-urile.

mai multe
 
aprilie 11, 2019

Metodologia CAS Software AG: implementare etapizată şi organizare germană

Raportat la implementarea unui sistem CRM, proverbul latin „victoria amat curam” ne-ar spune că succesul demersului are legătură directă cu pregătirea proiectului. Indiferent dacă este on premises sau cloud, utilizarea unui CRM are efecte majore asupra businessului, induce schimbări pozitive relaţiilor cu clienţii şi prin urmare necesită a abordare atentă atât din partea furnizorului cât şi a clientului.

mai multe
 
martie 21, 2019

Ne pregătim pentru Barcelona 2019. Întâlnirea anuală a partenerilor CAS CRM

După cum ştiţi, businessul CAS CRM este in principal realizat prin canalele de distributie de parteneri certificati, adică soluţiile noastre ajung la beneficiari aproape exclusiv prin intermediul partenerilor. Anual, întreaga comunitate a partenerilor CAS se adună în cadrul unui eveniment de două zile, cea mai bună ocazie să ne cunoaştem mai bine, să facem schimb de experienţă şi să colectăm feedback dar şi să stabilim direcţiile principale de acţiune. Anul acesta, Internaţional CAS Partner Conference va avea loc la Barcelona pe 23 şi 24 mai.

mai multe
 
martie 14, 2019

Referinţe locale: ROHE România combină CRM şi Project Management într-un proiect CAS genesisWorld

Continuăm seria prezentărilor unor proiecte CAS genesisWorld derulate de parteneri locali. ROHE România este o referinţă recentă, proiectul fiind realizat de Meliorcras. Studiul de caz a fost prezentat în premieră pe scenă IMWorld 2018 şi poate fi găsit aici.

mai multe
 
martie 12, 2019

Elemente de succes in proiecte CRM

Finalizarea cu succes a unui proiect de implementare CRM cere o implicare activa atât din partea furnizorului dar mai mult decât atat şi din partea clientului. Dacă la furnizor sunt relevante maturitatea echipei şi calitatea metodologiei de implementare, la beneficiar contează cooptarea echipei şi implicarea managementului.

mai multe
 
februarie 20, 2019

Marketing Automation, plusul de valoare adus de CAS CRM în 2019

Automatizarea este cuvântul cheie în 2019 şi nu doar prin atenţia sporită de care se bucura roboţii software, în general, cât mai ales prin nevoia de eficienta în orice proces de business. Marketingul nu face excepţie, iar laboratorul CAS a intuit aceasta tendinţe. Astfel, versiunea CAS genesisWorld X10, lansat anul trecute, include un modul cu funcționalități complete pentru automatizarea proceselor de marketing.

mai multe
 
februarie 11, 2019

Clientul nostru, prietenul nostru. De ce ai nevoie de excelenţă în customer experience?

Atingerea unui nivel de excelenţă în customer experience este una dintre tendinţele majore ale ultimilor ani. Motivaţia sta în schimbarea de mentalitate a consumatorilor moderni (cu precădere a celor din generaţia millennials) pentru care calitatea serviciilor contează mai mult decât preţul, iar experienţa de client devine principalul factor în luarea unei decizii.

mai multe
 
ianuarie 28, 2019

Cum te ajuta un sistem CRM să treci peste provocările de business în anul 2019

Anul 2019 se anunţa un an cu multe fluctuaţii economice, generate de schimbările din legislaţia fiscală românească, dar şi de situaţia internaţională incertă. Statisticile oficiale preconizează o creştere economică de 4%, deci nu este vorba de recesiune, însă companiile româneşti vor fi nevoite să facă faţă unor provocări noi.

mai multe
 
decembrie 06, 2018

Tendințele CRM așteaptate în 2019

6 tendinţe majore pe piaţa CRM, analizate de Mircea Prelipceanu, Head of Internaţional Sales CAS Software

mai multe
 
cas-crm-geomarketing
decembrie 06, 2018

Descoperă funcţionalităţile de geomarketing din CAS genesisWorld

Conceptul de geomarketing a intrat pe piaţă de câţiva ani şi a fost exploatat cu precădere de marile lanţuri de retail, mall-uri, dealeri auto etc. Acoperirea este însă mult mai mare, iar geomarketingul are potenţial ridicat pentru orice companie B2B cu vânzări distribuite geografic şi pentru care localizarea clienţilor poate avea un impact în strategia de business.

mai multe
 
decembrie 06, 2018

Proiecte CRM în România: Isopan Est utilizează CAS genesisWorld

Comunitatea CAS CRM din România a crescut frumos în ultimii ani, iar printre utilizatori se găsesc numeroase companii puternice, lideri de piață pe segmentele lor de activitate. Un exemplu, pe care dorim să-l evidențiem prin acest post este Isopan Est, cel mai mare producător și distribuitor de panouri termoizolante din România, cu o cotă de piața mai care cu 4% față de următorul concurent. Isopan are o cifră de afaceri de peste 40 milioane EUR și 90 de angajați.

mai multe
 
octombrie 30, 2018

Ia un CRM de nota 10, CAS genesisWorld x10 cu 10% reducere

Pune vânzările în mişcare cu noua ofertă de toamnă a CAS genesisWorld. Versiunea x10, nou lansată, aduce toate funcţionalităţile necesare accelerării activităţilor de vânzări, marketing şi suport, plus un nivel superior de inteligenţă şi automatizare. Până la 20 decembrie, aveţi 10% reducere la preţul licenţelor CAS genesisWorld x10, la oricare dintre partenerii autorizaţi.

mai multe
 
octombrie 30, 2018

CAS genesisWorld x10 defineşte noi standarde pentru sistemele CRM dedicate IMM-urilor

Design inteligent, funcții de asistență virtuală inteligentă, automatizări la nivel de marketing și securitate ridicată a datelor personale, cu versiunea x10 a CAS genesisWorld, disponibilă acum și în România, companiile mici și medii au la dispoziție noi funcţionalităţi CRM inteligente pentru creşterea eficienţei şi îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii.

mai multe