
CRM în practică: 3 concluzii ale studiului Trovarit pe care e bine să le știi
Ca în fiecare an, compania de analiză Trovarit derulează studiul ”CRM în practică”, prin care surprinde experiența reală a utilizatorilor cu principalele soluții CRM disponibile pe piața europeană. Alături de opinii generale, studiul face și o evaluare a soluțiilor, măsurând experiența de utilizare la nivelul a 24 de caracteristici printr-un sistem complex de notare, folosind note de la 1 – Foarte Bun la 5 – Nesatisfăcător.
mai multe
Ce înseamnă suveranitate digitală?
Într-o economie bazată pe date, în care organizațiile își mută tot mai mult activitatea în cloud și valorifică pe deplin avantajul digitalizării, apare o dilemă clară: Ce control și ce libertate de utilizare are o organizație, publică sau privată, asupra datelor și activelor sale digitale?
mai multe
Pinum alege CAS genesisWorld pentru digitalizarea operațiunilor comerciale
Pinum este un brand bine-cunoscut pe piața din România, iar ușile și ferestrele Pinum se regăsesc în aproximativ 70% din proiectele rezidențiale din București. Acest lucru este posibil datorită capacității producătorului Pinum Doors & Windows, parte a Grupului Nusco, de a produce 100.000 de uși de interior și 30.000 de ferestre pe an. Compania este activă pe piața locală din 2002 și are peste 200 de angajați în mod curent.
mai multe
Noua versiune CAS genesisWorld este disponibilă în România. Care sunt noutățile?
Noua versiune CAS genesisWorld X15 este deja disponibilă comercial pentru companiile din România, atât pentru proiecte noi, cât și pentru upgrade. CAS genesisWorld x15 aduce multiple noi funcționalități, dar și îmbunătățește unele dintre cele existente, precum asistenții virtuali (AIA – Augmented Intelligent Assistants).
mai multe
Invitation to the DigitalForum CRM on 18.10.2023
Along with the approaching fall, CRM + AIA® brings a fresh breeze, clears your head, and illuminates your business relationships across all customer-focused processes.
mai multe
Cum să lucrezi mai eficient cu un sistem CRM. Episodul 3: Automatizarea serviciilor de suport
Episodul trei al seriei CRM și automatizare se concentrează asupra serviciilor de suport. Majoritatea companiilor care vând bunuri de uz îndelungat sau servicii de valoare ridicată au nevoie să ofere clienților suport înainte sau după achiziție.
mai multe
Cum să lucrezi mai eficient cu un sistem CRM. Episodul 2: Automatizarea activităților de marketing
Utilizarea unui sistem CRM este esențială pentru activitățile de vânzări, marketing și suport. Acesta ajută angajații să fie mai eficienți și să câștige timp, mai ales dacă sistemul CRM permite și un nivel ridicat de automatizare a sarcinilor repetitive.
mai multe
Cum să lucrezi mai eficient cu un sistem CRM. Episodul 1: Automatizarea vânzărilor
Încă de la introducerea sistemelor CRM în anii '90, utilizatorii și-au dorit ca tehnologia să preia cât mai multe sarcini. Doar în ultimii ani, însă, au apărut funcționalități avansate de automatizare, cum ar fi fluxurile de lucru automate, asistenții personali inteligenți, trigger-urile bazate pe evenimente și analiza comportamentului clienților.
mai multe
Managementul lead-urilor în CAS CRM: 3 activități cheie
CRM-ul este soluția perfectă pentru managementul lead-urilor, deoarece vă ajută să le capturați, calificați, alocați membrilor echipei și să le furnizați informații potrivite pentru a le transforma în clienți. Astfel, managementul lead-urilor devine o activitate cu un impact major asupra vânzărilor și rezultatelor de business în general. Din păcate, multe companii fie nu fac managementul lead-urilor într-o manieră riguroasă, fie nu au instrumentele potrivite.
mai multe
Sistemul CRM - hub de informații și colaborare
Sistemul CRM nu mai este doar o unealtă pentru echipele de vânzări și marketing. În ultimii ani, a devenit hub-ul central de informații pentru orice companie, furnizând un mod foarte facil de colaborare între angajați, o singură sursă de adevăr pentru întreaga organizație și o perspectivă de 360 de grade asupra oricărui client, furnizor, angajat, partener de afaceri.
mai multe
4 scenarii de utilizare pentru un serviciu de help desk
Un proiect nou de lege prevede ca orice companie să fie obligată să răspundă în cinci minute la reclamații şi solicitări tehnice din partea clienților. Acest timp de răspuns ar urma să fie obligatoriu atunci când există operator uman, deci în timpul orelor de program, iar nerespectarea ar induce amenzi de la 50.000 la 100.000 de lei.
mai multe
Mircea Prelipceanu CAS CRM: În 2023 dorim să extindem rețeaua de parteneri CAS în România
Piaţa românească de CRM a crescut constant în ultimii ani, pentru că antreprenorii au înțeles că nu mai pot creşte vânzările şi dezvolta afacerile fără un sistem CRM. Totodată, rezultatele partenerilor CAS Software, care au CRM-ul la nivel de core business, au arătat că interesul pentru produsele CAS este ridicat şi că acestea se potrivesc perfect companiilor românești. Deoarece CAS Software AG nu are birouri proprii în România, extinderea reţelei de parteneri este soluția perfecta pentru a satisface această cerere. Cea mai potrivită persoană să ofere mai multe informații despre acest proces este Mircea Prelipceanu, Head of International Sales la CAS Software AG.
mai multe
Vânzări și relații cu clienții în 2023. Tendințe pe care trebuie să le știți
Modul în care oamenii, personal sau ca angajați ai companiilor, căută, compară și cumpără produse sau servicii s-a schimbat fundamental în ultimii ani. Parte din cauza pandemiei, parte din cauza digitalizării, însă în mod evident vremurile în care oamenii de vânzări își luau agenda, dădeau telefoane, făceau vizite și închideau tranzacții s-au cam dus.
mai multe
8 directii ce vor marca afacerile în 2023 și pe care este bine să le știți
Ne apropiem cu paşi repezi de finalul lui 2022, un an cu o doză mai mare de inedit decât de doream la ieşirea din pandemie. Fără să avem un glob de cristal, am sintetizat câteva direcţii generale care vor marca afacerile în 2023 şi de a căror înţelegere şi acceptare vor depinde rezultatele economice. Acest material sintetizează multiple articole din mass media și rapoarte ale unor cunoscute companii de analiză.
mai multe
8 mesaje cheie livrate la Business Focus 2022: What’s next în relaţiile cu clienţii?
Am participat recent la evenimentul Business Focus 2022 în cadrul panelului “What’s next în relaţiile cu clienţii”. Audienţa a fost formată în general din antreprenori și profesionişti cu implicare în relaţiile comerciale, 60% dintre ei activând în companii B2B şi 40% în B2C. Discuţiile au fost intense şi au arătat un interes deosebit pentru relaţiile cu clienţii şi procesele de vânzări.
mai multe
SmartWe, sistemul CRM ideal pentru micro întreprinderi
Micro întreprinderile, în esenţă companii cu cifre mici dar ambiţii mari, au nevoie de un sistem CRM la fel de mult ca oricare altă afacere. Vând produse sau servicii, au prospecţi şi clienţi, încheie contracte şi oferă suport. Deci au nevoie de un sistem CRM, care să fie însă simplu de accesat, utilizat şi întreţinut şi care să nu implice o investiție consistentă.
mai multe
CAS genesisWorld x14: CRM + AIA® – o bază solidă pentru trecerea la afaceri inteligente, de viitor și excelență în relațiile cu clienții
Cu ediţia x14 CAS genesisWorld, CAS Software face trecerea la noua generaţie de sisteme CRM inteligente (CRM + Asistenţi Inteligenţi Augmentaţi/AIA) dedicate companiilor mici şi mijlocii. Elementul cheie al versiunii x14: inteligența artificială asistă utilizatorii pentru creșterea eficienţei muncii și scoate în față informaţii de valoare despre clienți şi prospecți, pentru a creşte calitatea interacţiunilor.
mai multe
Reperele unei gândiri antreprenoriale sustenabile
"Noi suntem lumea, noi suntem oamenii și stă în puterea noastră să schimbăm mersul lucrurilor”... acesta a fost mesajul principal transmis de Martin Hubschneider, CEO & Fondator CAS Software AG la DigitalForum Customer Centricity 2022.
mai multe
CAS Software a câştigat TOP 100 cele mai inovatoare companii
CAS Software a primit premiul ”Compania inovatoare a anului 2022” la categoria companii cu peste 200 de angajați, în cadrul competiției ”TOP 100 cele mai inovatoare companii” din Germania. Competiţia se derulează din 1993 şi evidenţiază efortul de inovare şi aplicarea inovației în piaţă, de către companiile mici şi medii.
mai multe
10 idei de marketing pentru companii mici şi mijlocii
Pentru ca echipele de vânzări să fie alimentate cu lead-uri de calitate, marketingul trebuie să fie permanent activ şi inventiv. Deoarece nu au resurse interne, multe companii mici şi mijlocii consideră că acțiunile de marketing sunt posibile doar în organizaţii mari, cu departamente dedicate şi bugete consistente. Nimic mai eronat, mulţumită digitalizării şi social media, marketingul a devenit mult mai accesibil, necesită doar atenţie, perseverenţă şi o minimă familiarizare cu uneltele şi platformele specifice.
mai multe
CustomerSpotlight: AUTONOM Services S.A. se dezvoltă accelerat utilizând CAS CRM
Surpriza lunii, pentru comunitatea CAS CRM din România, vine din partea Autonom Services, care a participat la cel mai recent episod CustomerSpotlight, o serie de întâlniri vide pe care CAS Software AG le organizează periodic cu clienţii.
mai multe
Lagadere Travel Retail eficientizează managementul contractelor cu platforma CAS XRM
Lagardere Travel Retail este un membru vechi al ecosistemului de clienţi CAS Software AG, însă ca referință publică este una dintre cele mai recente. Compania, care operează un lanţ de peste 300 de magazine în sistem de franciză, utilizează CAS XRM pentru gestionarea eficientă a tuturor contractelor de închiriere şi tipurilor de relaţii şi interactiuni generate de acestea.
mai multe
Relațiile cu clienții în 2022 – Este timpul pentru o schimbare?
Înainte de a denumi un sistem informatic, CRM înseamnă o strategie sau o atitudine de business, în baza căreia o companie îşi definește, creează şi gestionează relațiile cu clienții. Această strategie trebuie să fie dinamică, pentru că valorile şi comportamentul clienţilor se schimbă sub influența unor diverși factori sociali, culturali sau tehnologici. Ultimii ani, marcați de social media, digitalizare și mobilitate au creat noi tipare comportamentale şi noi atitudini de consum, ceea ce impune şi o schimbare de paradigmă în relațiile cu clienții.
mai multe
Cum să gestionezi eficient serviciile de suport, cu modulul HelpDesk din CAS CRM
În economia modernă, suportul acordat clienţilor a devenit unul dintre principalii diferenţiatori ai unei companii. Indiferent de domeniu și chiar de natura rezoluţiei finale, oamenii vor să fie ascultaţi şi ajutaţi atunci când deschid o cerere de suport. Da, produsul contează, însă serviciile de asistenta şi suport fac diferenţa.
mai multe
Document management în sistemul CRM? Care sunt avantajele?
Interacţiunile cu clienţii generează un număr mare de documente (oferte, propuneri, contracte, cereri de suport etc) ce trebuie gestionate atent şi eficient. Pentru aceasta, există soluţii dedicate, dar şi funcţionalităţi specifice de Document Management integrate nativ direct în sistemul CRM, aşa cum este cazul CAS genesisWorld.
mai multe
8 tendințe care vor marca relațiile cu clienţii în 2022
Indiferent dacă administrezi o afacere, lucrezi în vânzări, marketing sau suport, interacţiunile cu clienţii sunt esenţiale pentru orice activitate commercială. Lumea este însă în continuă transformare, sub influența unor factori diverşi: economici, tehnologici, sanitari etc. Managementul relaţiilor cu clienţii este direct expus acestor factori şi se adaptează dinamic, indiferent dacă vorbim de ajustarea unor strategii de business, abordarea unor noi canale de comunicare sau pur şi simplu implementarea unor noi unelte pentru afaceri.
mai multe
CAS CRM o soluţie proiectată pentru lucru hibrid şi libertate digitală
Mediul online abundă în analize şi sondaje despre modele de lucru preferate ale angajaților din România. Unii vor să revină la birou, alţii să lucreze de acasă, iar cei mai mulţi (90% conform"Back to the Office", realizat de Cushman & Wakefield Echinox) ar opta pentru modelul de lucru hibrid. Chiar dacă mai multe companii cu peste 2.000 de angajaţi (eMag, Endava, Banca Transilvania etc) au anunţat că vor adopta permanent modelul hibrid. Ceea ce contează până la urmă in aceste circumstanţe, este flexibilitatea pe care tehnologia o aduce în susţinerea acestui mod de lucru, ca acesta să fie eficient si fluent.
mai multe
Implementarea unui sistem CRM: Cum să derulezi cu succes un proiect de digitalizare
Economia actuală nu lasă prea multe şanse de succes unei companii ne digitalizate. Relaţiile de afaceri, interacţiunile cu clienţii, colaborarea dintre angajaţi, lucrul la distanţă, toate se derulează pe canale şi cu instrumente digitale. Prin urmare, orice companie care se gândeşte la viitor şi dezvoltare are nevoie să-şi digitalizeze procesele de afaceri.
mai multe
Dacă tot cumpăraţi un CRM, luaţi unul inteligent! 8 argumente pentru CAS genesisWorld x13
Economia este imprevizibilă şi doriţi să acordaţi o atenţie mai mare relaţiilor cu clienţii, dar fără să blocaţi activitatea echipei cu aplicaţii complicate. În mod evident, aveţi nevoie de un sistem CRM, dar de unul inteligent care să pună clientul în centrul preocupărilor şi să ajute utilizatorii cu perspective utile, sugestii şi automatizări.
mai multe
CAS genesisWorld x13: primul CRM cu Inteligenţă Artificială Augmentată la nivel global
Noua versiune CAS genesisWorld redefinește piața soluțiilor CRM mulţumită noilor asistenţi inteligenţi. Soluția oferită de CAS Software, cel mai mare dezvoltator german de CRM integrat cu AIA (Augmented Intelligence Assistants) promite atât o eficiență ridicată, cât și o dezvoltare viitoare durabilă pentru companiile mici și mijlocii, care pun clientul în centrul atenţiei.
mai multe
Opţiuni la implementarea unui CRM: on premises sau private hosting?
Implementarea unui CRM implică două opţiuni majore pentru instalarea licenţelor şi rularea soluţiei: pe o infrastructură IT proprie (on premises) sau pe una închiriată (hosting). În ambele situaţii, implementarea în sine decurge similar, iar sistemul CRM oferă aceleași funcționalități. Ceea ce diferă sunt: forma de plată - investiţie initială mai mare vs. costuri lunare operaţionale constante, locul de unde utilizatorii accesează sistemul şi modul în care infrastructura IT (servere şi stocare) este gestionată.
mai multe
Cum să ai un CRM în 10 minute!
Uitaţi tot ceea ce ştiaţi despre sistemele CRM! Dacă sunteţi companie mică sau medie ignoraţi orice consultant care vorbeşte despre analize de business, licenţe, implementare, customizare. Astăzi puteţi avea un CRM funcţional în mai putin de 10 minute, dacă alegeţi SmartWe de la SmartWe World SE (o companie a CAS Software Group).
mai multe
Digital Office Index. Cum a schimbat pandemia perspectiva asupra digitalizării
Beneficiile digitalizării şi impactului economic al utilizării tehnologiei au devenit tot mai evidente pentru mulţi antreprenori în ultimul an şi jumătate. În mod curent, doar 12% dintre companiile cu peste 20 de angajați mai au îndoieli asupra rezultatelor pozitive ale digitalizării, arată rezultatele chestionarului Digital Office Index realizat de Bitkom Germania (Asociaţie profesională Germană ce include peste 2.700 de companii din economia digitală). Acum, miza se mută asupra transpunerii digitalizării în practică şi a eliminării factorilor de încetinire a acestui proces.
mai multe
Cum arată viitorul sistemelor CRM? Răspunde Matthias Tratz, șef dezvoltare produse și soluții la CAS Software AG
În ultimul an, biroul și rutina de lucru s-au schimbat drastic pentru majoritatea dintre noi. În același timp lansarea versiunii x13 a CAS genesisWorld deschide noi uşi către transformarea digitală. Ne întrebam cu toţi, cum poate susţine sistemul CRM această transformare şi cum poate depăşi noua colaborare virtuală graniţele spaţiale? Am căutat răspunsurile intro discuţie cu Matthias Tratz, șef de proiectare produse și soluții la CAS Software AG.
mai multe
CAS a creat si acum e in faza de testare a unui chatbot care acționează ca interfaţă între clienţi şi echipa de vânzări
În mediul Business2Business, unde produsele şi serviciile sunt complexe, interacțiunile cu clienții se derulează pe canale multiple şi implică mai multe persoane. Este o abordare bazată în general pe contactele personale şi pe apropierea dintre oameni. Expertiza şi responsabilitățile profesionale contează la fel de mult, însă clienții nu ajung întotdeauna la persoana potrivită, ci la cea pe care o cunosc mai bine. Astfel, angajații de la vânzări sunt întrerupți frecvent din activitatea curentă, fără să poate oferi ajutorul așteptat de clienţi.
mai multe
10 aplicaţii de email marketing pentru CAS CRM
Pentru că poşta electronică este una dintre cele mai utilizate aplicaţii la nivel global, campaniile de email marketing rămân o cale eficientă de interacţiune cu clienţii. În intervalul 2020-2021, utilizarea newsletter-ului, spre exemplu, a înregistrat o creştere de 1.450% faţă de 2017, conform BuzzSumo. Pandemia, lucrul de la distanţă şi petrecerea a tot mai mult timp online sunt printre cauzele care au făcut din email un canal principal pentru mesajele de marketing.
mai multe
Chara Software profil partener: “Mobilitatea este cea mai dinamică componentă de business”
Intrată în reţeaua de parteneri CAS Software în anul 2018, Chara Software oferă servicii de dezvoltare, consultanţă şi implementare soluţii de business. CAS genesisWorld CRM completează funcţional sistemul ERP propriu şi oferă beneficiarilor o bază tehnologică solidă pentru creşterea afacerii.
mai multe
Cum să faci managementul lead-urilor cu CAS CRM
Managementul lead-urilor există în orice companie, care derulează un proces de vânzare. Chiar dacă nu este conștientizat sau denumit astfel, managementul lead-urilor defineşte toate măsurile pe care o companie le ia pentru a transforma un potenţial client într-un cumpărător. Astfel, o gestiune inteligentă a lead-urilor este la fel de importantă pentru succesul în vânzări, la fel de mult ca preţul sau calitatea produselor vandute.
mai multe
Despre asistenţii digitali sau cum să câştigi timp cu CAS CRM
Termenul asistent virtual sau asistent digital are o conotaţie foarte largă. Inițial a desemnat o persoană care oferă servicii administrative de la distanţă, însă în ultimi ani se referă mai mult la unelte digitale care permit automatizarea task-urilor, si oricarei alte activitati. În esenţă, asistenţii digitali ajută diverse categorii de utilizatori să fie mai organizați, mai eficienţi şi să câştige timp. CAS genesisWorld în sine este un sistem CRM care permite departamentelor de vânzări, marketing, suport, management şi nu numai, să fie mai eficiente şi să câştige timp, si de cativa ani buni incoace oferă un ajutor suplimentar inteligent.
mai multe
5 beneficii ale integrării sistemului CRM cu centrala telefonică
Apelurile telefonice rămân una dintre cele mai eficiente forme de interacţiune cu clienţii, indiferent dacă vorbim despre vânzări, generare lead-uri, informare sau promovare. Pentru a avea însă eficienţă în telesales sau telemarketing, este nevoie de integrarea sistemului CRM unde păstraţi datele despre clienţi, cu centrala telefonică, prin care derulaţi efectiv activitatea.
mai multe
Made Jobs 4U intra în clubul utilizatorilor CAS CRM
Compania Made Jobs 4U cu sediul în Deva este cea mai nouă referinţa publica pentru soluţia CAS genesisWorld în România. Studiul de caz în limba engleză este deja disponibil pe site-ul CAS, însă vă invităm să aflaţi povestea proiectului în rândurile de mai jos.
mai multe
Soft Net Consulting este primul CAS Gold Partner din România
Vestea bună a săptămânii este ca Soft Net Consulting a devenit primul CAS Gold Partner din România şi singurul din Europa Centrală şi de Est. Important de menţionat, în 2021 sunt doar 12 parteneri de nivel Gold în toată Europa, ceea ce face ca distincţia să fie şi mai meritorie.
mai multe
Sistemul tău CRM este integrat cu aplicatia ta de email? Descoperă beneficiile
Email integrat în sistemul CRM? Da, este cel mai facil mod de a gestiona corespondența cu clienţii şi de a beneficia de facilități inteligente de căutare şi arhivare. Inventat în 1971, emailul rămâne cea mai utilizată aplicaţiei la nivel global, cu cca 300 miliarde de mesaje expediate în fiecare zi, de către cei peste 4.4 miliarde utilizatori.
mai multe
2020, lecţii învăţate în relaţiile cu clienţii
2020 a generat numeroase schimbări în relaţiile de muncă şi afaceri. Atât modul de interacţiune cât şi comportamentul clienţilor s-au schimbat şi multe companii au ajuns în situaţii pentru care nu erau pregătiţi. În viitor, deciziile consumatorilor se vor baza tot mai mult pe factori precum standardele de sănătate şi securitate, interacțiunea interpersonală virtuală, disponibilitatea 24/7 etc. Complementar, succesul unei afaceri va depinde tot mai mult de viteza de reacţie la schimbările pieţei, de fluiditatea colaborării interne, de capacitatea de analiză a datelor şi de fidelizare a clienţilor.
mai multe
Eşti la prima achiziţie de CRM? Iată la ce aspecte să fii atent
Presate de nevoia controlului asupra vânzărilor şi unei colaborări interne mai eficiente pe nivelul relațiilor cu clienții, multe companii sunt puse pentru prima dată în fata achiziției şi implementării unui sistem CRM. În lipsa unei culturi de “digitalizare şi a unor procese de business mature, întâlnirea cu CRM-ul poate fi stresantă şi consumatoare de timp. În acest articol, ne-am propus să facem o separare între elementele cheie ale unui sistem CRM şi să punem în lumină, ceea ce contează mai mult pentru o primă experiență pozitivă.
mai multe
Informaţii utile despre managementul Lead-urilor, ignorate însă de majoritatea companiilor
Realitatea curentă arată că segmentele țintă reacționează tot mai greu la acțiunile de marketing şi vânzări. Procesul este catalizat de pandemie, care a adus intensificarea acţiunilor online şi limitarea celor offline. Chiar dacă există o formă de interes, prospecții amână cât se poate de mult contactul direct cu furnizorii şi preferă documentarea proprie din surse accesibile prin Internet.
mai multe
Coordonezi o echipă distribuită? Încearcă Team Planner din CAS CRM
Cu sau fără pandemie, coordonarea unei echipe cu mai mult de 4-5 membri nu este un lucru uşor, indiferent dacă este o echipă de vânzări, service sau doar o echipă organizată ad-hoc pentru derularea unui proiect.
mai multe
2 motive esenţiale pentru care integrarea ERP CRM este o necesitate
Integrarea sistemelor CRM-ERP este esenţială pentru derularea unor procese coerente de business şi obţinerea unei imagini corecte de ansamblu asupra activităţii unei companii. Aceasta pentru că integrarea ERP CRM reflectă logica fluxurilor operaţionale, dar şi corelează indicatorii economici (cifră de afaceri, profitabilitate) cu situaţia concret care îi condiţionează (clienţi şi vânzări).
mai multe
Inovaţie prin digitalizare. Mesajul principal la CAS Partner Conference 2020
Din motive lesne de înţeles, ediţia 2020 a CAS Partner Conference a avut loc în mediul virtual, cu motto-ul (localizat) “Toate pânzele sus către digitalizarea mediului de lucru”. Nu a fost însă un alt eveniment virtual, ci un exemplu de aplicare a tehnologiei şi digitalizării. Cum să aduci în acelaşi loc, în anul pandemiei, parteneri de pe patru continente şi cum să-i faci să interacţioneze ca în trecut? Succesul stă în pregătire şi inovaţie.
mai multe
Integrarea mailchimp CAS CRM face mai bună viaţa marketer-ilor
Mailchimp este fără îndoială una dintre cele mai utilizate soluţii pentru expedierea de newslettere, iar Mailchimp integrat cu CRM devine o soluţie puternică de email marketing.
mai multe
Cum schimbă digitalizarea relaţiile de muncă şi afaceri
Sub presiunea factorilor externi şi a digitalizării accelerate, mediul de lucru se schimbă sub ochii noştri. Pe subiectul Biroul Digital, Mircea Prelipceanu, Şef Vânzări Internaţionale la CAS CRM, vorbeste despre efectele acestui concept asupra transformării relaţiilor de muncă şi afaceri.
mai multe
Melior Cras ajută companiile româneşti să-şi optimizeze relaţiile de afaceri folosind CAS CRM
Specializat pe componenta de Project Management din CAS CRM şi proiecte de tip XRM, Melior Cras este un partener atipic în ecosistemul CAS Software. Companie mică, dar afiliată unui grup antreprenorial mare, Melior Cras se diferenţiază prin viziunea de business integrată în soluţiile propuse beneficiarilor şi prin curajul de a aborda proiecte care ies din aria tradiţională a sistemelor CRM. Cu această atitudine a câştigat în 2016 premiul CAS Software AG pentru Proiectul Anului, iar în anul 2018 a devenit CAS Premium Partner.
mai multe
CAS genesisWorld x12, sistemul CRM care desfiinţează graniţele biroului
Noua versiune a CAS CRM este acum disponibilă comercial şi aduce o abordarea proaspătă în modul de lucru cu clienții şi partenerii de afaceri. Este o schimbare binevenită, mai ales în contextul generalizării lucrului de la distanţă şi al echipelor distribuite. Deci, la vremuri noi, un CRM nou.
mai multe
O nouă tendinţa în mobilitate: Meniul Radial din CAS genesisWorld CRM
Mobilitatea este o conditie esentiala in business, însă din pacate nu toate aplicaţiile mobile oferă aceeaşi libertate de mişcare. CAS Software AG a acordat o atenţie deosebită acestui aspect şi toţi utilizatorii CAS genesisWorld beneficiază de opţiunea conectării reale la afaceri de oriunde şi oricând. Mai mult, prin introducerea meniului radial, CAS genesisWorld duce experienta mobilă la un nivel superior.
mai multe
CAS Software AG este premiata ca cea mai inovatoare companie IT din Germania
Când combini pasiunea, munca şi investiţiile rezultatele sunt întotdeauna remarcabile. Iată că la ediţia 2020 a Top 100 Cele mai Inovative Companii dimensiuni medii din Germania, CAS Software este pe podium, fiind cea mai bine plasată companie din industria IT. CAS Software a convins prin noutăţile tehnologice integrate în platforma CRM SmartWe, dar şi prin introducerea unor principii revoluţionare în sistemele de gestiune a relațiilor cu clienţii. Obţinerea premiului este în egală măsură meritul echipei de cercetare dezvoltare, dar şi al clienţilor şi partenerilor al căror feedback este integrat în produse.
mai multe
Soft Net Consulting: „soluţia anticriză stă în digitalizare şi CRM”
Activă pe piaţa din anul 1999, Soft Net Consulting este prin excelenţă o companie de consultanţă şi implementare aplicaţii pentru managementul afacerii. Baza instalată de peste 800 de proiecte sunt cea mai bună dovadă. Pornită la drum cu două soluţii ERP în portofoliu, Soft Net Consulting a făcut pasul natural către CRM, reuşind să ofere clienţilor nu doar gestiunea resurselor financiare ci şi a proceselor de marketing, vânzări şi suport. Astfel, relaţia de parteneriat cu CAS Software AG a deschis noi oportunităţi de afaceri, pe care nici criza coronavirus nu a reuşit să le destabilizeze.
mai multe
În business, bate vântul schimbării. Eşti pregătit?
Dacă în anii 90, super hitul celor de la Scorpions amintea că “lumea devine mai mică şi că vom fi ca fraţii”, iată că anul 2020 aduce o nouă paradigmă, cea a distantării sociale. Companiile de pretutindeni sunt puse în faţa unei noi realităţi: reducerea interacţiunilor fizice şi digitalizarea forţată.
mai multe
Treci la vânzări digitale cu SmartWe. Gratuit pentru întreg anul 2020
De astăzi poţi trece gratuit la un business digital cu sistemul CRM cloud SmartWe. Soluţia susţine toate activităţile zilnice ale companiilor mici şi mijlocii şi este gratuită pentru cinci utilizatori până la finalul anului 2020 (1 lună trial + utilizare gratuita până la sfârșitul lui decembrie 2020).
mai multe
7 feluri in care CAS CRM care te ajută să depăşeşti situatia impusa de Social Distancing
Ultimele săptămâni au dat complet peste cap activitatea economică din întreaga ţară. Majoritatea angajaţilor TESA (Tehnic, Economic și Socio-Administrativ) lucrează remote, multe companii au trecut exclusiv la vânzări online, interacţiunile au devenit exclusiv digitale, clienţii au tot mai multe solicitări de suport, iar stocurile devin tot mai volatile. În această furtună, capacitatea de adaptare este cheia supravieţuirii şi este susţinută de două elemente: inspirația managementului şi tehnologia utilizată. Altfel, ca şi în teoria lui Darwin, cei care nu se adaptează, dispar.
mai multe
Covid19 - suntem aici pentru tine!
Suntem cu toții împreună in aceeasi situatie. Limitarea răspândirii coronvirusului nu este o sarcina usoara, dar există o singură modalitate de a trece prin asta - și aceasta este împreună. Dinamica situației este considerabilă, iar protecția sănătății este primordială. Echipa CAS CRM a făcut pași importanți pentru a fi aici pentru tine oricând este nevoie.
mai multe
Producton, profil de partener
2020, restart în relaţiile cu clienţii
Premiată în 2018 ca Best CAS CRM Start Partner, Producton este o companie care a evoluat în ultimii 6-7 ani de la un distribuitor de consumabile pentru produse IT, la un integrator de soluţii software şi hardware, cu o cifră de afaceri de peste 16 milioane euro.
mai multe
Cum să începi cu succes un proiect CRM
Pe piaţa din România există cel puţin 25 de soluţii CRM disponibile, ceea ce complică mult documentarea şi alegerea soluţiei potrivite. Din păcate, multe companii aflate în căutarea unei soluţii CRM fac selecţia pe baza rezultatelor afişate de Google sau şi mai rău de Google Ads (anunturi platite). Pentru că CRM-ul are un impact mult prea mare asupra afacerii, ar fi utilă o analiză ceva mai aprofundată înainte de a opta pentru un furnizor.
mai multe
Ştiţi tendintele anului în CRM?
În ultimele luni, majoritatea analiștilor s-au întrecut în previziuni despre direcţia în care merg sistemele CRM şi implicit relațiile cu clienții în anul 2020. Cum România nu este în primul val de adopţie al noilor tehnologii, ci mai degrabă în al treilea, unele tendinţe globale sunt prea avangardiste, deşi avem şi antreprenori vizionari.
mai multe
Profil de partener: Synergizer, 100% dedicaţi relaţiilor cu clienţii
La începutul anului 2014, Synergizer Business Solutions a intrat în lumea CAS CRM şi a devenit partener certificat pentru implementarea CAS genesisWorld CRM în România. Soluţia a fost prezentată cu fast în cadrul evenimentelor Marketing and Sales Forum, iar semnarea parteneriatului a avut o bună acoperire în mass media.
mai multe
Cât de mult contează integrarea ERP – CRM?
Capacitatea de integrare a unui sistem CRM cu alte soluţii de business ar trebui să fie elementul cheie în orice decizie de achiziţie. În activitatea cotidiană, utilizatorii nu acţionează izolat, ci produc, schimbă şi consuma date din mai multe departamente. La nivel operaţional, cea mai relevantă este integrarea CRM-ERP. Ambele sisteme sunt critice pentru buna funcţionare a unei companii, iar schimbul de date aduce o valoare adăugată mare. Pe de altă parte, structura complexă a celor două soluţii creează unele dificultăţi de aliniere, mai ales dacă sunt implicaţi furnizori şi tehnologii difer-ite.
mai multe
Studiu CRM: Rezultate de top pentru CAS genesisWorld
CAS genesisWorld a obţinut din nou rezultate foarte bune, peste media pieţie, în cadrul recentului studiu Trovarit „CRM în practică 2019/2020“. Studiul, ajuns la a cincea ediţie, urmareste gradul de satisfactie în utilizarea sistemelor CRM, iar CAS genesisWorld a primit note mari la categoriile care sunt deosebit de importante pentru societățile medii și mici. De asemenea, conform rezultatelor studiuluiu CAS Software este o companie apreciată, care întreţine relaţii foarte bune şi personalizate cu beneficiarii.
mai multe
Idei practice pentru creşterea adopţiei sistemului CRM
Unul dintre riscurile majore ale unui proiect e CRM este sub-utilizarea sau chiar respingerea sistemului de către echipa de vânzări şi marketing. Este un risc real care apare atât în studii cât şi în discuţiile cu beneficiarii. Acest risc, care există în orice proiect de implementare a unui soluţii de business, poate fi însă diminuat printr-o abordare corectă din partea tuturor celor implicaţi.
mai multe
Profil: Medialine, 10 ani de parteneriat CAS CRM pe piaţa din România
Relaţia de afaceri CAS Software AG-Medialine a început cu mulți ani în urmă şi acoperă atât piaţa din România cât şi pe cea din Germania si Austria. Dintr-o perspectivă locală, colaborarea are deja un deceniu, iar la Conferința international anuală a partenerilor CAS CRM de la Barcelona (iunie 2019), Medialine România a primit distincția “10 ani de parteneriat”.
mai multe
Customer Centricity, cât e marketing şi cât de stil de business?
Suntem atât de prinşi în acţiuni de vânzări şi marketing încât uitam cui ne adresăm şi de ce? Ar trebui să alocăm mai multă atenţie clienţilor ca să le înţelegem cerinţele şi să le prioritizăm într-un mod corect. Şi iată că astfel începem să vorbim despre Customer Centricity sau despre cum să plasăm clientul în centrul atenţiei companiei.
mai multe
Hai să discutăm despre “relaţiile cu clienţii” la GoTech World 2019
Pe 2 şi 3 octombrie discutăm despre vânzări, marketing şi servicii de suport, adică despre relaţiile cu clienţii şi sistemele CRM la GoTech World 2019 (ex Internet & Mobile World). Va fi a treia participare consecutivă pentru CAS Software, iar formatul va fi similar: stand comun (numărul 67) alături de şase dintre cei mai activi parteneri locali.
mai multe
Am lansat CAS genesisWorld x11. Cuvintele cheie: inteligenţă şi personalizare
Laboratoarele CAS Software au finalizat noua versiune CAS genesisWorld, care este acum gata pentru livrare către beneficiari. x11 are ca obiectiv creşterea focusului pe client şi extinderea gradului de personalizare a relaţiilor de business cu aceştia. Toate acestea combinate într-o soluţie cât mai simplă şi cât mai uşor de utilizat pentru a fi nu doar adoptată, ci îndrăgită de utilizatori.
mai multe
Bucuraţi-vă de vacanţă lucrând mobil cu CAS CRM
Este mijlocul verii, iar mesajele cu out of office sunt tot mai dese. Perioada concediilor poate fi o provocare în multe companii, pentru că deşi este vară nu toţi clienții pleacă în vacanţă. Prin urmare, oricât de intens ar fi dorul de mare sau de munte, cineva trebuie să ţină focul vânzărilor aprins, pentru ca vara să însemne business as usual şi nu o scădere de veniturilor.
mai multe
În relaţiile cu clienţii, one size doesnt fit all
Primim frecvent în discuţiile cu prospecţii, întrebări legate de customizarea soluţiei CAS genesisWorld CRM, mai exact de ce este necesară şi ce reprezintă. Întrebările sunt legitime, cu precădere în contextul existenţei ofertelor CRM cloud, care oferă o variantă similară de aplicatie, indiferent de profilul companiei client.
mai multe
Client desktop sau web? Cum preferaţi să utilizaţi CRM-ul dvs?
Dilema utilizării unui client desktop sau web acoperă mai multe arii, de la email până la soluțiile de tip ERP şi CRM. Alegerea tine atât de disponibilitatea ambelor variante cât şi de preferinţa utilizatorilor. În esenţă, un client desktop reprezintă o aplicație instalată local (pe un desktop sau laptop) în timp ce un client web este o aplicație accesată prin browser-ul de internet.
mai multe
Noutăţi de la CAS Partner Conference 2019
Săptămâna trecută, in Barcelona, partenerii CAS Software AG din întrega lumea s-au reunit pentru două zile de analiza, informare şi networking. Derulat anual de peste 12 ani, evenimentul îşi propune să informeze comunitatea asupra celor mai recente noutăţi şi functionaliatti integrate în produsele CAS CRM, să uniformizeze procedurile şi metodologia de implementare şi să genereze un schimb de experienţa şi bune practici.
mai multe
4 obiecţii neîntemeiate, la achiziţia unui CRM
Pentru că în România sunt puţine evenimente dedicate relaţiilor cu clienţii şi soluţiilor CRM, mediul online reprezintă principala sursă de informare. În egală măsură este însă şi un mediu de dezinformare, deoarece permite apariţia unor concepţii greşite. Alimentate şi de rata scăzută de penetrare a cestor soluţii pe piaţa locală, zvonurile se propagă printre prospecţi fără să existe o origine sau o explicaţie clară pentru acestea.
mai multe
Soluţii CRM pentru Asociaţii Profesionale şi Organizaţii non profit
În ciuda aparențelor, soluțiile CRM nu sunt dedicate în exclusivitate companiilor private care au ca obiectiv creşterea vânzărilor şi profitabilităţii. Există soluţii CRM atât pentru instituții publice (unde acronimul înseamnă Citizen Relationship Management) cât şi pentru organizaţii non profit, printre care cele mai răspândite sunt Asociaţiile Profesionale şi ONG-urile.
mai multe
Metodologia CAS Software AG: implementare etapizată şi organizare germană
Raportat la implementarea unui sistem CRM, proverbul latin „victoria amat curam” ne-ar spune că succesul demersului are legătură directă cu pregătirea proiectului. Indiferent dacă este on premises sau cloud, utilizarea unui CRM are efecte majore asupra businessului, induce schimbări pozitive relaţiilor cu clienţii şi prin urmare necesită a abordare atentă atât din partea furnizorului cât şi a clientului.
mai multe
Ne pregătim pentru Barcelona 2019. Întâlnirea anuală a partenerilor CAS CRM
După cum ştiţi, businessul CAS CRM este in principal realizat prin canalele de distributie de parteneri certificati, adică soluţiile noastre ajung la beneficiari aproape exclusiv prin intermediul partenerilor. Anual, întreaga comunitate a partenerilor CAS se adună în cadrul unui eveniment de două zile, cea mai bună ocazie să ne cunoaştem mai bine, să facem schimb de experienţă şi să colectăm feedback dar şi să stabilim direcţiile principale de acţiune. Anul acesta, Internaţional CAS Partner Conference va avea loc la Barcelona pe 23 şi 24 mai.
mai multe
Referinţe locale: ROHE România combină CRM şi Project Management într-un proiect CAS genesisWorld
Continuăm seria prezentărilor unor proiecte CAS genesisWorld derulate de parteneri locali. ROHE România este o referinţă recentă, proiectul fiind realizat de Meliorcras. Studiul de caz a fost prezentat în premieră pe scenă IMWorld 2018 şi poate fi găsit aici.
mai multe
Elemente de succes in proiecte CRM
Finalizarea cu succes a unui proiect de implementare CRM cere o implicare activa atât din partea furnizorului dar mai mult decât atat şi din partea clientului. Dacă la furnizor sunt relevante maturitatea echipei şi calitatea metodologiei de implementare, la beneficiar contează cooptarea echipei şi implicarea managementului.
mai multe
Marketing Automation, plusul de valoare adus de CAS CRM în 2019
Automatizarea este cuvântul cheie în 2019 şi nu doar prin atenţia sporită de care se bucura roboţii software, în general, cât mai ales prin nevoia de eficienta în orice proces de business. Marketingul nu face excepţie, iar laboratorul CAS a intuit aceasta tendinţe. Astfel, versiunea CAS genesisWorld X10, lansat anul trecute, include un modul cu funcționalități complete pentru automatizarea proceselor de marketing.
mai multe
Clientul nostru, prietenul nostru. De ce ai nevoie de excelenţă în customer experience?
Atingerea unui nivel de excelenţă în customer experience este una dintre tendinţele majore ale ultimilor ani. Motivaţia sta în schimbarea de mentalitate a consumatorilor moderni (cu precădere a celor din generaţia millennials) pentru care calitatea serviciilor contează mai mult decât preţul, iar experienţa de client devine principalul factor în luarea unei decizii.
mai multe
Cum te ajuta un sistem CRM să treci peste provocările de business în anul 2019
Anul 2019 se anunţa un an cu multe fluctuaţii economice, generate de schimbările din legislaţia fiscală românească, dar şi de situaţia internaţională incertă. Statisticile oficiale preconizează o creştere economică de 4%, deci nu este vorba de recesiune, însă companiile româneşti vor fi nevoite să facă faţă unor provocări noi.
mai multe
Tendințele CRM așteaptate în 2019
6 tendinţe majore pe piaţa CRM, analizate de Mircea Prelipceanu, Head of Internaţional Sales CAS Software
mai multe
Descoperă funcţionalităţile de geomarketing din CAS genesisWorld
Conceptul de geomarketing a intrat pe piaţă de câţiva ani şi a fost exploatat cu precădere de marile lanţuri de retail, mall-uri, dealeri auto etc. Acoperirea este însă mult mai mare, iar geomarketingul are potenţial ridicat pentru orice companie B2B cu vânzări distribuite geografic şi pentru care localizarea clienţilor poate avea un impact în strategia de business.
mai multe
Proiecte CRM în România: Isopan Est utilizează CAS genesisWorld
Comunitatea CAS CRM din România a crescut frumos în ultimii ani, iar printre utilizatori se găsesc numeroase companii puternice, lideri de piață pe segmentele lor de activitate. Un exemplu, pe care dorim să-l evidențiem prin acest post este Isopan Est, cel mai mare producător și distribuitor de panouri termoizolante din România, cu o cotă de piața mai care cu 4% față de următorul concurent. Isopan are o cifră de afaceri de peste 40 milioane EUR și 90 de angajați.
mai multe
Ia un CRM de nota 10, CAS genesisWorld x10 cu 10% reducere
Pune vânzările în mişcare cu noua ofertă de toamnă a CAS genesisWorld. Versiunea x10, nou lansată, aduce toate funcţionalităţile necesare accelerării activităţilor de vânzări, marketing şi suport, plus un nivel superior de inteligenţă şi automatizare. Până la 20 decembrie, aveţi 10% reducere la preţul licenţelor CAS genesisWorld x10, la oricare dintre partenerii autorizaţi.
mai multe
CAS genesisWorld x10 defineşte noi standarde pentru sistemele CRM dedicate IMM-urilor
Design inteligent, funcții de asistență virtuală inteligentă, automatizări la nivel de marketing și securitate ridicată a datelor personale, cu versiunea x10 a CAS genesisWorld, disponibilă acum și în România, companiile mici și medii au la dispoziție noi funcţionalităţi CRM inteligente pentru creşterea eficienţei şi îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii.
mai multe
Tur de forţă CAS CRM la IMWorld 2018
După experienţa pozitivă de anul trecut, am revenit la IMWorld 2018 într-o formulă extinsă, cu şase parteneri în standul CAS Software. Au fost alături de noi, Synergizer, Docentris, Melior Cras, Producton, Medialine şi Bizz Advisers, într-un tur de forţă pro CRM, pro utilizarea tehnologiilor inteligente în gestiunea relaţiilor cu clienţii. Mulţumim tuturor celor care ne-au vizitat la stand sau care au audiat prezentarea susţinută de Mircea Prelipceanu (Head of Internaţional Sales, CAS Software) şi Ioana Răzvan (Director General, Melior Cras).
mai multe
Noutăţi de la CAS Partner Conference
Finalul lunii Septembrie a reunit întreg ecosistemul CAS CRM în cadrul evenimentului anual CAS Partener Conference. Peste 200 de parteneri din Germania dar şi din România, Ungaria, Portugalia, Chile, Columbia si alte 40 de tari etc s-au întâlnit la Karlsruhe pentru trei zile de analize şi dezbateri asupra pieţei CRM şi a soluţiilor dezvoltate de CAS.
mai multe
INTERNET & MOBILE World în București
În perioada 3-4 octombrie, la București - Romania, va avea loc târgul technologic Internet & Mobile World. Peste 9.000 de profesioniști vor fi prezenti la cea mai mare conferență si expo din Europa de Sud-Est pentru solutii IT și digitalizarea afacerilor.
mai multe
Despre tehnologie şi productivitate
Tehnologia a schimbat profund societatea umană, iar procesul început odată cu revoluţia industrială si motorul cu aburi, continuă şi astăzi. În economia digitală, inteligenţa artificială și algoritmii decizionali bazaţi pe machine learning vor genera noi creşteri de productivitate, permiţând angajaților să se concentreze pe ceea ce contează: creativitate, relații, clienți, angajați, vânzări, etc.
mai multe
Despre CRM şi alternativa la servicii
Sistemele CRM, ca şi alte produse sau soluţii de business sunt vândute în baza unei licenţe perpetue (drept de utilizare pe termen nelimitat) cu garanţie şi servicii. Aceste servicii acoperă atât implementarea (adaptarea unui sistem CRM pe cerinţele specifice ale unei companii) cât şi întreţinerea periodică (actualizări, modificări suplimentare, adăugarea de module şi funcţionalităţi etc). Prin urmare, un client care cumpără un CRM, cumpăra atât sistemul cât și serviciile necesare punerii acestuia în producție.
mai multe
CAS genesisWorld, un sistem CRM cu supermobilitate
Mobilitatea este un câştig major pentru orice business şi contribuie semnificativ la creşterea productivităţii, atât de necesară companiilor romaneşti. În demersul de digitalizare (din păcate, România rămâne în continuare la finalul clasamentului, cu un scor de 17, 8% faţă de 40.1% cât este media europeană - informaţii conform DESI 2018), antreprenorii români trebuie să-şi îndrepte atenţia spre sistemele CRM mobile, un instrument puternic pentru orice utilizator, indiferent de natura activităţii şi fişa postului, astfel incât activitatile firmei sa poate fi rulate de oriunde la fel de usor ca si atunci cand esti in birou.
mai multe
Cum calculezi simplu amortizarea investiției în CRM?
Orice antreprenor interesat de CRM doreşte să ştie care sunt beneficiile reale oferite pentru a avea o justificare a investiţiei de timp, bani şi energie într-un asemenea proiect. Utilizarea unui CRM are efecte extrem de pozitive asupra oricărei companii, totuşi nu este o bagheta magică prin care să vă creşteţi profitabilitatea cu 50% peste noapte. În esenţă, CRM-ul este un instrument, iar beneficiile derivă din utilizarea, intensa, consecventă şi eficientă a acestuia.
mai multe
xRM, palierul superior al relațiilor cu clienţii
Generalizarea social media, atât în viaţa privată cât şi în business, face ca termenul „client” să devină puţin desuet. Dacă medicii au pacienţi, vedetele au fani, profesorii au elevi și studenți, într-o lume marcată de Facebook, LinkedIn şi Twitter, companiile vorbesc tot mai mult despre followeri, prieteni, influenceri etc.
mai multe
Conditii esentiale pentru reusita unui proiect CRM
Pentru ca un proiect CRM sa fie o reusita in cadrul organizatiei dvs., doar tehnologia nu este de ajuns. În egala masura contribuie definirea corecta a cerintelor de business si alegerea solutiei care ofera cea mai pertinenta rezolvare. Lars Helgeson, autorul cartii "CRM For Dummies", sustine ca aveti sanse sporite ca un proiect CRM sa fie un succes daca aveti grija sa planificați cum vor functiona toate "piesele" inainte de a incepe implementarea. Poate ca suna prea "din carti", insa ideea este cat se poate de practica.
mai multe
Aveți nevoie și de o soluție de Management de Proiecte impreuna cu Magementul Clientilor?
Ce câștiguri obțineți dacă folosiți o soluție CRM pentru managementul proiectelor?
mai multe
Despre comunitatea CAS CRM din România. Clienţi şi Parteneri
CAS Software AG este prin excelenţă o companie europeană cu vocaţie internaţională, iar cei peste 300.000 de utilizatori sunt răspândiţi în nu mai puţin de 40 de țări. Comunitatea utilizatorilor CAS CRM creşte constant, iar România nu face excepţie, mai ales că suntem pe piaţa locală încă din anul 2006 cu produse complet localizate in limba Romana si functionalitati cerute frecvent in Romania.
mai multe