08/08/22Reperele unei gândiri antreprenoriale sustenabile

"Noi suntem lumea, noi suntem oamenii și stă în puterea noastră să schimbăm mersul lucrurilor”... acesta a fost mesajul principal transmis de Martin Hubschneider, CEO & Fondator CAS Software AG la DigitalForum Customer Centricity 2022.


Reperele unei gândiri antreprenoriale sustenabileSchimbările profunde prin care trec statele europene în 2022, pe toate palierele vieţii sociale, economice și politice ne pun pe gânduri şi poate chiar ne paralizează orice dorinţă de acţiune. Ce facem? se întreabă retoric fondatorul CAS Software. Rămânem în expectativă, amânând investiţii şi planuri de dezvoltare sau ne asumăm curajul şi libertatea de a lua decizii?

Martin Hubschneider a răspuns acestor dileme și a nuanţat coordonatele impetuos necesare ale oricărei inițiative de business pe termen lung. Din prezentarea sa, am sintetizat zece dintre cele mai importante repere ale unei gândiri antreprenoriale sustenabile:

  • Libertatea de a avea opinii și a le împărtăşi celorlalţi.
  • Suveranitate digitală şi independentă faţă de platformele care captează date şi le exploatează manipulator.
  • Beneficii reciproce și sinergie cu partenerii de afaceri şi clienţii. Ecosistemele din natură sunt cel mai bun exemplu în acest sens.
  • Echilibru cât mai bun între viaţa privată și cea profesională.
  • Evoluţie şi adaptare la o realitate în continuă schimbare, fapt pentru care avem nevoie de inteligentă la nivel de organizaţii nu doar de indivizi.
  • Rezilienta, o calitate necesare pentru a depăşi situațiile critice, de care am tot avut parte în ultimii ani. /li>
  • Inovaţie, cu focus pe utilizarea tehnologiei pentru a creşte productivitatea şi eficiența muncii, cu precădere integrarea Inteligenţe Artificiale în activitatea cotidiană.
  • Networking intens şi conectare la comunităţile în care activăm (profesionale, de business, filantropice).
  • Bucuria de a trăi și munci, o sursă inepuizabilă de energie.
  • Încredere în viitor şi speranţă că vom găsi soluții la orice problemă.

Din perspectiva CAS Software, relaţiile cu clienţii sunt întro permanentă schimbare, corelată direct cu situația socio-economică. Dacă în trecut prima raţionamentul ”clientul nostru, stăpânul nostru!”, astăzi experienţa oferită clienţilor (customer experience) este cea care contează și face diferența. Mai mult, în economia circulară de astăzi, este important ca produsele și serviciile unei organizaţii să asigure nu doar succesul clienților direcți, ci şi pe acela al clienţilor clienților acestora. Doar dacă adoptăm o mentalitate de tip ”win-win-win” şi dacă gândim produsele sau serviciile pe o asemenea scara vom putea fi cu adevărat ”customer centric”.

Tehnologia viitorului nu este statică, ci se dezvoltată împreună cu clientul, crește odată cu acesta şi se adaptează cerinţelor în permanentă schimbare,” mai afirmă Martin Hubschneider. CAS CRM este o soluţie proiectată deja pe aceste considerente, iar combinaţia CRM + AIA® (Asistenți cu Inteligență Artificială Augmentată) este esenţială pentru dezvoltarea viitoarea a organizaţiilor publice și private. O tehnologie care nu i-a deciziile în locul nostru, dar ne ajută, ne oferă sugestii şi suport pentru a lua cele mai bune decizii. Este o tendință de necontestat, iar analiștii considera că din 2030 orice tehnologie va fi augmentată cu AI. Prin urmare, va fi nevoie să stăpânim aceste tehnologii pentru a le utiliza efficient și a lua decizii ”mai umane” şi mai inspirate.

CRM-ul augmentat cu AIA® va oferi o adevărată radiografie a clientului, din care să îi înţelegem cu adevărat problemele şi să îi oferim cele mai pertinente şi valoroase soluţii. Aceste tehnologii şi valoarea mare a datelor pe care le stochează pun o presiune foarte mare pe suveranitatea digitală a organizațiilor. În multe cazuri, datele stau pe platforme CRM, care nu respecta toate standardele cerute de legislaţie europeană, ceea ce generează riscuri de fraudare, exfiltrare și lipsa complianței. În toate acțiunile de business, CAS Software se raportează la ”fair.digital”, un sigiliu care oferă garanţia protecţiei datelor confidenţiale, conform reglementărilor europene şi germane.

Pe aceeaşi traiectorie se înscrie şi lansarea „We.Networks” o reţea socială onestă, care nu colectează şi exploatează datele în scopuri de manipulare. We.Network este o reţea unică, accesibilă tuturor clienților și partenerilor şi care permite partajarea de informaţii, noutăţi, experienţe, într-un mediu liber, care nu exploateză datelor şi pune accent pe confidenţialitate şi intimitate. Din perspectiva CAS Software, astfel de măsuri și iniţiative sunt necesare pentru că viitorul pe care îl construim să fie pe măsură dorinţelor şi aşteptările noastre.

Nu există altcineva căruia să îi pese de viitorul nostru, nu va veni altcineva să ne ajute, ci sta în puterea noastră şi depinde doar de noi ca să avem succes în viaţa privată sau profesională”, a concluzionat Martin Hubschneider.

Vă invităm să urmăriţi înregistrarea video a prezentării lui Martin Hubschneider, dar și ale altor invitati pe pagina evenimentului: DigitalForum Customer Centricity 2022


<< înapoi