12/05/22CustomerSpotlight: AUTONOM Services S.A. se dezvoltă accelerat utilizând CAS CRM

Surpriza lunii, pentru comunitatea CAS CRM din România, vine din partea Autonom Services, care a participat la cel mai recent episod CustomerSpotlight, o serie de întâlniri vide pe care CAS Software AG le organizează periodic cu clienţii.

CustomerSpotlight CRM at Autonom

Scopul acestor întâlniri este să pună în evidență companiile inovative care obţin rezultate deosebite prin utilizarea soluţiilor CAS CRM. De ce o companie din România și de ce Autonom? Pentru că piaţa locală creşte pe zi ce trece, iar proiectele devin tot mai multe şi mai interesante, dar şi pentru că Autonom a avut o evoluţie impresionantă după implementarea CAS CRM. Autonom Services este astăzi liderul pieţei de mobilitate auto din România, cu o flotă de peste 12.000 de automobile şi 43 de locaţii în 34 de oraşe, inclusiv în Ungaria şi Serbia.

Autonom oferă închirieri auto pe termen scurt şi mediu, leasing operaţional, transferuri cu şofer, închirierea temporară de flote, servicii de fleet management şi închirierea de echipamente.

Pentru a susţine dezvoltarea activităţii şi pentru a atinge un nivel superior de organizare, mai transparentă şi mă eficienta, compania se bazează pe soluţia CAS genesisWorld şi pe partenerul Soft Net Consulting, pentru consultanță profesională şi implementarea sistemului CRM.

"CAS genesisWorld CRM ne face activitatea zilnică mai uşoară și procesele de vânzări mai clare, iar întrega organizaţie beneficiază de o comunicare interdepartamentală mult mai bună”, afirmă Mihai Nicolescu, Coordonator Vânzări la AUTONOM Services S.A.

Sunt multe de povestit, dar cel mai bine să dăm cuvântul clientului. Urmăriţi discuţia de la CustomerSpotlight cu Mihai Nicolescu, de la AUTONOM Services S.A. și Adrian Stanciu, Consultant CRM la Soft Net Consulting SRL și descoperiți cum CAS CRM ajuta o companie românească să câştige un avantaj competitiv major, printr-un proiect CRM implementat cu succes.

Urmăriți acum



<< înapoi