23/02/21Made Jobs 4U intra în clubul utilizatorilor CAS CRM

Compania Made Jobs 4U cu sediul în Deva este cea mai nouă referinţa publica pentru soluţia CAS genesisWorld în România. Studiul de caz în limba engleză este deja disponibil pe site-ul CAS, însă vă invităm să aflaţi povestea proiectului în rândurile de mai jos.

cas crm teamplanning

Fondată în 2017, Made Jobs 4U este un IMM cu sediul în Deva, cca 170 de angajaţi şi venituri anuale de peste 1 milion euro. Made Jobs 4U integrează mai multe entităţi juridice, specializate în acordarea de asistenţă socială pentru vârstnici şi derularea de cursuri de pregătire/reconversie profesională. Unul dintre programele derulate este şi Crucea Galbenă (www.crucea-galbena.ro) care oferă servicii complete de îngrijire medicală şi recuperare la domiciliu şi are peste 200 de beneficiari atât în România cât şi în Germania.

În ultimii ani, activitatea Made Jobs 4U a crescut constant, ceea ce a făcut-o pe Directorul General Monalisa Panaitescu să se gândească la modernizarea activităţii. În esenţă, digitalizarea fluxurilor de lucru prin maparea acestora într-un sistem CRM, care să permită gestiunea centralizată a relaţiilor cu clienţii şi partenerii, pe o bază unică de date. Aflase despre utilitatea unui CRM de la partenerii de afaceri din Germania şi era hotărâtă să achiziţioneze o astfel de soluţie.


Prea mult excel dăunează...
Ca multe alte IMM-uri româneşti, Made Jobs 4U folosea intens fișiere de tip excel şi documente pe hârtie, ceea ce afecta eficienţa şi viteza de lucru. Evident, căutarea acestor informații, în multiple surse (fişiere, corespondenţă, SMS etc) genera o risipă mare de timp şi împiedica utilizatorii să ofere răspunsuri rapide, mai ales în timpul convorbirilor telefonice. Situaţia afecta şi managementul companiei, care nu avea vizibilitate asupra activităţii, nu putea să coreleze uşor toate sarcinile şi informaţiile asociate unui client şi nici facă follow-up pe activităţi. Mai mult, oricine lucrează cu fişiere excel multiple ştie că astfel apar erori, înregistrări redundante şi ca angajaţii nu pot opera simultan. Excelul este pentru calcul tabelar, nu pentru gestiune clienţi şi vânzări.

Iată originea proiectului, evidenţiată chiar de Monalisa Panaitescu: “Ne-am dezvoltat mult în ultimii ani, ceea ce a generat atât creșterea numărului de clienţi cât şi o fluctuaţie mai mare de personal. Activitatea devenise greu de gestionat, iar informaţiile greu găsit şi corelat. Echipa avea nevoie de un sistem care să simplifice munca şi să ofere clienţilor răspunsuri în timp real. Astfel, în 2020 mi-am propus ca obiectiv principal gruparea tuturor interacțiunilor într-un singur sistem CRM, care să ofere o imagine de ansamblu asupra companiei şi să consolideze toate datele.


and the winner is...
În prima parte a lui 2020, fără să se simtă ameninţată de pandemie, Monalisa Panaitescu a început căutarea unui furnizor, care să ofere atât un sistem CRM, cât şi servicii de implementare. Prin intermediul unui operator de telecomunicaţii, a intrat în contact cu Soft Net Consulting (de anul acesta CAS Gold Partner) şi a făcut o evaluare a soluţiei CAS genesisWorld. De aici lucrurile au mers şnur, iar proiectul a devenit unul de referinţă.

Mi-a plăcut CAS genesisWorld de la prima interacțiune. M-a convins interfaţa simplă, asemănătoare aplicaţiilor mobile, precum şi logică foarte clară a proceselor şi fluxurilor de lucru. Mi-am dat seama rapid că este ceea ce ne trebuie pentru a face saltul către digitalizare şi modernizare. Complementar, echipa Soft Net ne-a arătat că stăpânește domeniul şi tehnologia şi că pune accent pe cerinţele clientului. A fost o combinaţie convingătoare şi am luat imediat decizia să implementăm CAS CRM”, ne mai povesteşte Monalisa Panaitescu, Director General, Made Jobs 4U.


Ce a câştigat Made Jobs 4U în urma acestui proiect?

  • Toate informațiile despre clienţi şi parteneri au fost consolidate într-un singur sistem

  • A simplificat activitatea prin eliminarea lucrului cu multiple fişiere şi procesarea manuală a înregistrărilor

  • Angajaţii câştig timp prin găsirea instant a informaţiilor despre clienţi (SmartSearch face minuni)

  • Are istoricul complet al interacţiunilor cu fiecare client (înregistrări, documente, corespondenţă)

  • Durata apelurilor telefonice de tip telesales s-a redus considerabil

  • Informaţiile despre clienţi stau în CRM şi nu în agenda responsabililor, ceea ce asigură continuitate la plecarea unei persoane din firmă

  • Conducerea are vizibilitate şi control asupra activității şi poate să intervină în timp util, dacă situaţia o cere


Pentru proiecte la fel de frumoase, contactaţi partenerii autorizaţi, iar între timp citiţi şi: Eşti la prima achiziţie de CRM? Iată la ce aspecte să fii atent.