08/12/21CAS CRM o soluţie proiectată pentru lucru hibrid şi libertate digitală

Mediul online abundă în analize şi sondaje despre modele de lucru preferate ale angajaților din România. Unii vor să revină la birou, alţii să lucreze de acasă, iar cei mai mulţi (90% conform"Back to the Office", realizat de Cushman & Wakefield Echinox) ar opta pentru modelul de lucru hibrid. Chiar dacă mai multe companii cu peste 2.000 de angajaţi (eMag, Endava, Banca Transilvania etc) au anunţat că vor adopta permanent modelul hibrid. Ceea ce contează până la urmă in aceste circumstanţe, este flexibilitatea pe care tehnologia o aduce în susţinerea acestui mod de lucru, ca acesta să fie eficient si fluent.

Implemenatrea unui sistem CRM

Modelul de birou digital propus de CAS Software AG transcende alegerile individuale (birou, acasă, pe teren, în masina, la client) şi oferă libertate deplină utilizatorilor. Având în vedere diversitatea cerinţelor şi dorinţelor anagajaţilor moderni, cu precădere ale celor implicaţi în interacţiunea directă cu clienţii, flexibilitatea în alegerea modului de lucru preferat ar trebui să fie unul dintre criteriile de bază pentru selecţia şi achizitia unui sistem CRM. Simplă parcurgere a unei liste de funcţionalităţi nu mai este suficientă, dacă sistemul CRM ales nu oferă libertatea digitală dorită de angajaţi.

CAS Software AG a promovat conceptul de birou digital încă de acum câţiva ani, pe măsură ce transformarea digitală a eliminat limitele impuse de tranzacţiile bazate pe hârtie şi colaborare fizică. Relaţiile cu clienţii au fost în prima linie a acestui proces de transformare, iar CAS genesisWord a beneficiat de o infuzie masivă de inovaţie digitală. Aceasta s-a întâmplat şi pentru că angajaţii din vânzări au lucrat întotdeauna într-un regim mixt, care a combinat prezenţa la birou cu lucrul de pe teren. Aceasta experienţă a fost integrată în soluţia CAS CRM şi s-a generalizat în timp, fiind acum disponibilă tuturor categoriilor de utilizatori, indiferent de departamentul din carte fac parte.


Funcționalități CAS CRM pentru lucrul hibrid

CAS CRM a accentuat colaborarea virtuală înainte de începerea pandemiei, motivele principale fiind creşterea eficienţei şi competitivităţii. Versiunea x13 lansată în toamna anului 2021 a venit echipată cu un set complet de unelte necesare asigurării libertăţii digitale a utilizatorilor şi depăşirii oricăror bariere de timp şi spaţiu. În mod curent, nu contează unde este utilizatorul şi ce echipament are la dispoziţie, CAS genesisWorld îl va ajuta să fie conectat şi integrat cu echipa, datele, clienţii, partenerii de afaceri, si tot ce are nevoie pentru a lucra efficient si a lua decizii clare bazate pe informatii complete si actuale.


Iată cateva din instrumentele integrate pe care CAS CRM le oferă pentru asigurarea libertăţii digitale:

  • Integrare completă cu Microsoft Teams pentru lansarea întâlnirilor virtuale direct din calendarul CAS CRM, fără a avea Teams preinstalat. Funcţionalitatea este disponibilă atât din browser cât şi din aplicaţia mobile, iar în curând vor putea fi iniţiate şi apeluri telefonice din CAS CRM direct via Microsoft Teams.

  • Team Planner şi vizualizare grafice KANBAN pentru o planificare corelată a activităţilor cu colegii fără înregistrări redundante şi validări inutile.

  • Protecţia avansată a datelor şi înregistrărilor clienţilor prin “privacy by desing”, un element important pentru respectarea GDPR atunci când echipa lucrează distribuit şi utilizează echipamente multiple, personale sau ale companiei.

  • Funcționalități CRM incluse direct în clientul de Email, pentru că utilizatorii să nu caute inutil date şi să nu fie nevoiţi să alterneze des între ferestrele aplicaţiilor.

  • Suport complet pentru lucru pe tableta sau telefon, atunci când utilizatorul nu are la dispoziţie un PC.

  • Posibilitatea lucrului offline, dacă nu există conexiune la internet. Mai mult, în aplicaţia mobile CAS genesisWorld Mobile App utilizatorii au acces offline la cele mai importante informaţii despre clienţii pe care urmează să-i contacteze.

  • Fluxuri de lucru 100% digitale care nu implică existenţa şi tranzacţionarea documentele pe suport fizic. CAS App scanează uşor orice documente printate şi le integrează automat în fluxurile digitale.

  • Acces la multiple tablouri de bord pentru înţelegerea facilă a activităţii, fără şedinţe şi discuţii interne consumatoare de timp.

  • Avertizări şi informaţii rapide direct pe smart watch atunci când utilizatourl nu şi poate verifica telefonul mobil: conduce sau este într-o întâlnire.

  • Semnarea digitală a documentelor direct de pe tableta sau telefon mobil, atât de către colegi cât şi de către clienţi.

  • Gestiunea complet digitală a cererilor de concediu şi a deconturilor de cheltuieli. Utilizatorul nu trebuie să depună documente fizice şi nu trebuie să fie prezent la birou.

  • Calendar avansat pentru planificarea activităţii, întâlnirilor la clienţi, zilelor libere şi vacantelor, la nivelul întregii echipe.


Tehnologie şi libertate digitalăgie
Tehnologia în general şi sistemele CRM în special nu trebuie să limiteze utilizatorii, ci să le ofere libertate digitală deplină. Indiferent de modul de lucru preferat, CAS genesisWorld a fost proiectat să ajute angajaţii în derularea activităţii şi atingerea obiectivelor. Companiile care utilizează CAS CRM ca platformă centrală, oferă angajaţilor instrumentul ideal pentru accesarea informaţiilor de oriunde, vizualizarea rapoartelor si analiza de business, colaborare internă şi externă. Integrarea cu Microsoft este un element important în această strategie, Teams devenind în ultimii doi ani platforma de video-colaborare preferată a companiilor medii şi mari. În Aprilie 2021, Teams a ajuns la 145 milioane de utilizatori zilnici, aproape dublu faţă de aprilie 2020.

Pe termen lung contează însă mai puţin ce model de lucru se va impune. Pentru manageri, cea mai bună abordare ar fi să nu anunţe oficial că susţin o anumită politică şi să lase angajaţii să decidă singuri, şi în conformitate cu specificul activităţii, cum şi de unde vor să lucreze. Cheia succesului stă însă în flexibilitate şi asigurarea tehnologiei necesare obţinerii unei libertăţi digitale depline a angajatilor.


<< înapoi