19/10/21CAS genesisWorld x13: primul CRM cu Inteligenţă Artificială Augmentată la nivel global

Noua versiune CAS genesisWorld redefinește piața soluțiilor CRM mulţumită noilor asistenţi inteligenţi. Soluția oferită de CAS Software, cel mai mare dezvoltator german de CRM integrat cu AIA (Augmented Intelligence Assistants) promite atât o eficiență ridicată, cât și o dezvoltare viitoare durabilă pentru companiile mici și mijlocii, care pun clientul în centrul atenţiei.

Aspectele esențiale ale noii soluţii includ introducerea Asistenților cu Inteligență Artificială Augmentată (AIA), precum și numeroase funcţionalităţi dedicate catalizării relaţiilor cu clienţii şi a muncii în echipă.


"Cine nu îşi dorește un asistent inteligent care să îl ajute cu informaţii şi suport în luarea deciziilor? Asistenți care, spre exemplu, măsoară continuu calitatea relațiilor cu clienții, partenerii sau angajații și oferă informații fiabile și competente, dacă este necesar?"  întreabă Martin Hubschneider, CEO CAS Software AG. „Pentru prima dată, CAS Software extinde o soluție CRM cu așa-numiții Augmented Intelligence Assistants (AIA pe scurt). Acești asistenți nu iau propriile decizii ca inteligență artificială, ci adaugă inteligență utilizatorului şi oferă sugestii uşor de înţeles." 


Asistenți inteligenți pentru noul spațiu de lucru
În noua versiune a sistemului CRM CAS genesisWorld x13, o gamă extinsă de asistenți inteligenți este disponibilă pentru utilizatori:

  • Asistentul StartUp oferă informații rapide la deschiderea aplicaţiei pentru ca utilizatorii să economisească timp.
  • Cu funcţionalitatea integrată CAS CardScanner contactele de afaceri sunt adăugate direct în soluţia CRM + AIA indiferent de moment sau loc.
  • Picasso Search, căutare bazată pe AI, oferă cea mai rafinată experienţă, sugerează rezultate de căutărilor în sistemul CRM și oferă date precise şi relevante pentru proiecte și clienți, pe baza comportamentului de căutare individual.
  • Asistentul de evaluare a oportunităților conduce și accelerează managementul potențialului în vânzări.
  • Asistentul de campanie prin e-mail ajută utilizatorii atunci când creează şi expediează campanii personalizate de e-mail pentru a furniza informații prospecţilor.
  • Un lat Asistent Inteligent măsoară satisfacția clienților pe baza unor principii specifice social media (fan principle).


Experiență excelentă cu SmartDesign®
Mulţumită interfeţei bazată pe SmartDesign®, CAS genesisWorld este flexibil și oferă acelaşi confort şi fluenţă în utilizare atât în browser, cât şi pe dispozitive mobile, inclusiv smartwatch-uri. Experienţa de utilizare este fascinant de simplă și intuitivă şi a primit Premiul german pentru design. "Obiectivul nostru este să avem clienţi sănătoși. Soluțiile noastre CRM + AIA susțin utilizatorii în gestionarea cu succes a relațiilor cu clienții şi partenerii de afaceri, cu o eficiență remarcabilă. Mai mult, soluțiile noastre pot fi personalizate pentru a se potrivi cu ușurință și perfect cerinşelor pieţei", explică CEO-ul Martin Hubschneider.

În acest scop, au fost implementate extensii semnificative în noua versiune: Cu App Designer 3.0, beneficarii pot personaliza în mod flexibil ecranele de lucru, câmpurile de date şi chiar app-urile, fără abilități de programare. Această personalizare este benefică în special pentru IMM-uri, deoarece personalizarea poate fi implementată de clienți sau partenerii certificaţi și nu are nevoie de actualizări periodice.


Relațiile cu clienții mai eficiente și transparente ca niciodată
Un set extins de Asistenți cu Inteligență Artificială Augmentată asigură dinamismul relaţiilor cu clienţii. Mulţumită integrării unor principii de social media şi fanclub în interacţiunile cu clienţii, calitatea experientelor poate fi uşor evaluată şi măsurată, iar comunicarea optimizatî. Cu ajutorul functionalităţilor SmartActions puteţi planifica toţi paşii în avans, pentru a câştiga timpul necesar personalizării călătoriei clienţilor. Totodată, aceasta funcţionalitate permite automatizarea sarcinilor de rutină, din multiple procese şi fluxuri de lucru. Complementar, toate informaţiile relevante sunt vizualizate în cadrul unei imagini de ansamblu la 360 de grade, în tablouri de bord specifice fiecărui utilizator sau rolului acestuia în organizaţie, susţinând cea mai bună următoare acţiune.


Integrare perfectă a Microsoft Teams În multe companii, Microsoft Teams a devenit standardul pentru comunicarea virtuală atât în cadrul echipei (colegi) cât şi în afara acesteia (clienţi sau parteneri de afaceri). Mulţumită gradului perfect de integrare cu Microsoft Team puteți crea întâlniri video, puteți invita participanți și puteți începe întâlniri online direct în CAS genesisWorld.


Munca în echipă este ideală, chiar şi în regim remote
CAS genesisWorld ajută membrii echipelor să se dezvolte şi să lucreze eficient, dar şi să rămână conectați emoțional în ciuda distanțelor spațiale. Echipele pot exploata pe deplin beneficiile datelor centralizate într-o soluție CRM + AIA conectată. De exemplu, o nouă viziune de planificare în stilul unui grafic Kanban oferă o imagine de ansamblu transparentă a tuturor sarcinilor, conexiunilor și volumului de muncă al angajaților, asigurând astfel un mediu ideal pentru lucrul colaborativ. Prin vizualizarea grafică a proceselor, transparența este deplină, iar utilizatorii pot urmări mai bine starea tuturor activităţilor.


Suveranitatea digitală pentru IMM-uri: sigiliul "fair.digital"
Protecția datelor este esențială, mai ales pentru companiile care lucrează într-un mediu eterogen: aplicații desktop, web și mobile online sau offline. Certificat cu „Software Made & Hosted în Germany”, CAS genesisWorld respectă cele mai înalte cerințe în materie de protecție a datelor, transparență și corectitudine. Cu CAS genesisWorld, suveranitatea digitală este pe deplin protejată: aceasta înseamnă nu numai o protecție extinsă a datelor personale sau de business, ci şi respectarea celor mai exigente reglementări sau cerinţe legislative din domeniu. Astfel, soluția susține o dezvoltare durabilă a afacerii.

"Investim semnificativ în inovaţie,, un demers în care principala forţa motrică sunt cerinţele clienților noștri și entuziasmul de a transforma spaţiul de lucru, către o dimensiune nouă, digitală, mobilă şi umanizată", este convins CEO-ul Martin Hubschneider. „Un parteneriat reciproc avantajos, asigurarea viitorului și a suveranității digitale a clienților noștri sunt coordonatele pe care se deplasează întreaga echipă CAS, formată din peste 450 specialişti implicaţi în creaţie.”


<< înapoi