Cum ajută un sistem CRM la prevenirea fenomenului de ghosting în vănzări
Care este cel mai greu aspect de gestionat în vânzări? ”Lipsa unui răspuns din partea prospectilor sau clienților.” Nu este o concluzie statistică, ci un fapt cotidian in vânzări care se intamplă chiar si celor cu foarte multă experiență in această...
mai multeCe beneficii aduce inteligența artificială generativă utilizatorilor de CRM?
Pentru că unelte precum ChatGPT ajută oamenii să-și deruleze activitățile mai ușor și mai rapid, producătorii de software le adaugă în tot mai multe soluții. Sistemele CRM integrează inteligența artificială de câțiva ani, însă, odată cu inteligența...
mai multeCum dezvolți o strategie de customer centricity pentru a pune clientul în centrul atenției
Companiile care pun accent pe ”customer centricity”, concept tradus în română prin ”a pune clientul în centrul atenției” au o creștere anuală a cifrei de afaceri semnificativ mai bună față de cele care nu adoptă acest model de business. Și...
mai multeLa ce îți folosește un sistem CRM dacă ai deja un ERP?
Pentru multe companii, implementarea unui sistem ERP este primul pas către digitalizare și modernizarea modului de lucru. Motivația reală a acestor proiecte este legată și de obligațiile de raportare fiscală către autorități, activități pentru care...
mai multeProfil de partener. Next RMA iSolutions: ”CAS CRM umple un gol în portofoliul Next și ne ajută să acoperim cerințele clienților pe o plajă mult mai largă”
Continuăm seria prezentărilor ecosistemului de parteneri CAS Software din România cu Next RMA iSolutions, un partener mai nou, dar cu obiective îndrăznețe.
mai multeCum integrezi CAS CRM cu site-ul companiei ca să accelerezi vânzările online?
Mediul online captează tot mai mult atenția și timpul românilor, ceea ce generează numeroase oportunități de vânzare. Cum facem însă să atragem un număr cât mai mare de "internauți" pe site-ul companiei și, mai ales, cum îi transformăm pe aceștia...
mai multePreconcepții despre CRM existente în mediul antreprenorial românesc
Confruntați cu problemele operaționale, schimbările legislative permanente și instabilitatea relațiilor de afaceri, antreprenorii români au acordat puțină atenție sistemelor informatice. Majoritatea au implementat sisteme de gestionare financiară...
mai multeMircea Prelipceanu CAS CRM: "Soluțiile CRM sunt asemenea abonamentelor la telefonia mobilă sau internet: Esențiale pentru orice business"
Mai poate funcționa în 2024 o companie fără tehnologie și digitalizare? Cât de eficient și informat poate fi un antreprenor dacă lucrează încă pe hârtie sau în Excel? Articolul de mai jos cuprinde o sinteza interviului cu Mircea Prelipceanu,...
mai multe8 tendințe CRM de urmărit în 2024
Managementul relațiilor cu clienții (CRM) este un domeniu matur, pe piețele din Vest aproximativ 90% dintre companiile cu 10 sau mai mulți angajați utilizând deja un sistem CRM. În România, procentul este mult mai mic, situându-se undeva între...
mai multe6 Motive pentru care antreprenorii inteligenți aleg cloud CRM în 2024
Toată lumea vorbește astăzi despre CRM, indiferent dacă se referă strict la relațiile cu clienții sau la instrumentele informatice care ajută la gestionarea vânzărilor și serviciilor de suport. Vorbitul și cititul despre CRM nu ajută însă afacerile...
mai multeCRM în practică: 3 concluzii ale studiului Trovarit pe care e bine să le știi
Ca în fiecare an, compania de analiză Trovarit derulează studiul ”CRM în practică”, prin care surprinde experiența reală a utilizatorilor cu principalele soluții CRM disponibile pe piața europeană. Alături de opinii generale, studiul face și o...
mai multeCe înseamnă suveranitate digitală?
Într-o economie bazată pe date, în care organizațiile își mută tot mai mult activitatea în cloud și valorifică pe deplin avantajul digitalizării, apare o dilemă clară: Ce control și ce libertate de utilizare are o organizație, publică sau privată,...
mai multePinum alege CAS genesisWorld pentru digitalizarea operațiunilor comerciale
Pinum este un brand bine-cunoscut pe piața din România, iar ușile și ferestrele Pinum se regăsesc în aproximativ 70% din proiectele rezidențiale din București. Acest lucru este posibil datorită capacității producătorului Pinum Doors & Windows, parte...
mai multeNoua versiune CAS genesisWorld este disponibilă în România. Care sunt noutățile?
Noua versiune CAS genesisWorld X15 este deja disponibilă comercial pentru companiile din România, atât pentru proiecte noi, cât și pentru upgrade. CAS genesisWorld x15 aduce multiple noi funcționalități, dar și îmbunătățește unele dintre cele...
mai multeInvitation to the DigitalForum CRM on 18.10.2023
Along with the approaching fall, CRM + AIA® brings a fresh breeze, clears your head, and illuminates your business relationships across all customer-focused processes.
mai multeCum să lucrezi mai eficient cu un sistem CRM. Episodul 3: Automatizarea serviciilor de suport
Episodul trei al seriei CRM și automatizare se concentrează asupra serviciilor de suport. Majoritatea companiilor care vând bunuri de uz îndelungat sau servicii de valoare ridicată au nevoie să ofere clienților suport înainte sau după achiziție.
mai multeCum să lucrezi mai eficient cu un sistem CRM. Episodul 2: Automatizarea activităților de marketing
Utilizarea unui sistem CRM este esențială pentru activitățile de vânzări, marketing și suport. Acesta ajută angajații să fie mai eficienți și să câștige timp, mai ales dacă sistemul CRM permite și un nivel ridicat de automatizare a sarcinilor...
mai multeCum să lucrezi mai eficient cu un sistem CRM. Episodul 1: Automatizarea vânzărilor
Încă de la introducerea sistemelor CRM în anii '90, utilizatorii și-au dorit ca tehnologia să preia cât mai multe sarcini. Doar în ultimii ani, însă, au apărut funcționalități avansate de automatizare, cum ar fi fluxurile de lucru automate,...
mai multeManagementul lead-urilor în CAS CRM: 3 activități cheie
CRM-ul este soluția perfectă pentru managementul lead-urilor, deoarece vă ajută să le capturați, calificați, alocați membrilor echipei și să le furnizați informații potrivite pentru a le transforma în clienți. Astfel, managementul lead-urilor devine...
mai multeSistemul CRM - hub de informații și colaborare
Sistemul CRM nu mai este doar o unealtă pentru echipele de vânzări și marketing. În ultimii ani, a devenit hub-ul central de informații pentru orice companie, furnizând un mod foarte facil de colaborare între angajați, o singură sursă de adevăr...
mai multe4 scenarii de utilizare pentru un serviciu de help desk
Un proiect nou de lege prevede ca orice companie să fie obligată să răspundă în cinci minute la reclamații şi solicitări tehnice din partea clienților. Acest timp de răspuns ar urma să fie obligatoriu atunci când există operator uman, deci în timpul...
mai multeMircea Prelipceanu CAS CRM: În 2023 dorim să extindem rețeaua de parteneri CAS în România
Piaţa românească de CRM a crescut constant în ultimii ani, pentru că antreprenorii au înțeles că nu mai pot creşte vânzările şi dezvolta afacerile fără un sistem CRM. Totodată, rezultatele partenerilor CAS Software, care au CRM-ul la nivel de core...
mai multeVânzări și relații cu clienții în 2023. Tendințe pe care trebuie să le știți
Modul în care oamenii, personal sau ca angajați ai companiilor, căută, compară și cumpără produse sau servicii s-a schimbat fundamental în ultimii ani. Parte din cauza pandemiei, parte din cauza digitalizării, însă în mod evident vremurile în care...
mai multe8 directii ce vor marca afacerile în 2023 și pe care este bine să le știți
Ne apropiem cu paşi repezi de finalul lui 2022, un an cu o doză mai mare de inedit decât de doream la ieşirea din pandemie. Fără să avem un glob de cristal, am sintetizat câteva direcţii generale care vor marca afacerile în 2023 şi de a căror...
mai multe8 mesaje cheie livrate la Business Focus 2022: What’s next în relaţiile cu clienţii?
Am participat recent la evenimentul Business Focus 2022 în cadrul panelului “What’s next în relaţiile cu clienţii”. Audienţa a fost formată în general din antreprenori și profesionişti cu implicare în relaţiile comerciale, 60% dintre ei activând în...
mai multeSmartWe, sistemul CRM ideal pentru micro întreprinderi
Micro întreprinderile, în esenţă companii cu cifre mici dar ambiţii mari, au nevoie de un sistem CRM la fel de mult ca oricare altă afacere. Vând produse sau servicii, au prospecţi şi clienţi, încheie contracte şi oferă suport. Deci au nevoie de un...
mai multeCAS genesisWorld x14: CRM + AIA® – o bază solidă pentru trecerea la afaceri inteligente, de viitor și excelență în relațiile cu clienții
Cu ediţia x14 CAS genesisWorld, CAS Software face trecerea la noua generaţie de sisteme CRM inteligente (CRM + Asistenţi Inteligenţi Augmentaţi/AIA) dedicate companiilor mici şi mijlocii. Elementul cheie al versiunii x14: inteligența artificială...
mai multeReperele unei gândiri antreprenoriale sustenabile
"Noi suntem lumea, noi suntem oamenii și stă în puterea noastră să schimbăm mersul lucrurilor”... acesta a fost mesajul principal transmis de Martin Hubschneider, CEO & Fondator CAS Software AG la DigitalForum Customer Centricity 2022.
mai multeCAS Software a câştigat TOP 100 cele mai inovatoare companii
CAS Software a primit premiul ”Compania inovatoare a anului 2022” la categoria companii cu peste 200 de angajați, în cadrul competiției ”TOP 100 cele mai inovatoare companii” din Germania. Competiţia se derulează din 1993 şi evidenţiază efortul de...
mai multe10 idei de marketing pentru companii mici şi mijlocii
Pentru ca echipele de vânzări să fie alimentate cu lead-uri de calitate, marketingul trebuie să fie permanent activ şi inventiv. Deoarece nu au resurse interne, multe companii mici şi mijlocii consideră că acțiunile de marketing sunt posibile doar...
mai multeCustomerSpotlight: AUTONOM Services S.A. se dezvoltă accelerat utilizând CAS CRM
Surpriza lunii, pentru comunitatea CAS CRM din România, vine din partea Autonom Services, care a participat la cel mai recent episod CustomerSpotlight, o serie de întâlniri vide pe care CAS Software AG le organizează periodic cu clienţii.
mai multeLagadere Travel Retail eficientizează managementul contractelor cu platforma CAS XRM
Lagardere Travel Retail este un membru vechi al ecosistemului de clienţi CAS Software AG, însă ca referință publică este una dintre cele mai recente. Compania, care operează un lanţ de peste 300 de magazine în sistem de franciză, utilizează CAS XRM...
mai multeRelațiile cu clienții în 2022 – Este timpul pentru o schimbare?
Înainte de a denumi un sistem informatic, CRM înseamnă o strategie sau o atitudine de business, în baza căreia o companie îşi definește, creează şi gestionează relațiile cu clienții. Această strategie trebuie să fie dinamică, pentru că valorile şi...
mai multeCum să gestionezi eficient serviciile de suport, cu modulul HelpDesk din CAS CRM
În economia modernă, suportul acordat clienţilor a devenit unul dintre principalii diferenţiatori ai unei companii. Indiferent de domeniu și chiar de natura rezoluţiei finale, oamenii vor să fie ascultaţi şi ajutaţi atunci când deschid o cerere de...
mai multeDocument management în sistemul CRM? Care sunt avantajele?
Interacţiunile cu clienţii generează un număr mare de documente (oferte, propuneri, contracte, cereri de suport etc) ce trebuie gestionate atent şi eficient. Pentru aceasta, există soluţii dedicate, dar şi funcţionalităţi specifice de Document ...
mai multe8 tendințe care vor marca relațiile cu clienţii în 2022
Indiferent dacă administrezi o afacere, lucrezi în vânzări, marketing sau suport, interacţiunile cu clienţii sunt esenţiale pentru orice activitate commercială. Lumea este însă în continuă transformare, sub influența unor factori diverşi: economici,...
mai multeCAS CRM o soluţie proiectată pentru lucru hibrid şi libertate digitală
Mediul online abundă în analize şi sondaje despre modele de lucru preferate ale angajaților din România. Unii vor să revină la birou, alţii să lucreze de acasă, iar cei mai mulţi (90% conform"Back to the Office", realizat de Cushman & Wakefield...
mai multeImplementarea unui sistem CRM: Cum să derulezi cu succes un proiect de digitalizare
Economia actuală nu lasă prea multe şanse de succes unei companii ne digitalizate. Relaţiile de afaceri, interacţiunile cu clienţii, colaborarea dintre angajaţi, lucrul la distanţă, toate se derulează pe canale şi cu instrumente digitale. Prin...
mai multeDacă tot cumpăraţi un CRM, luaţi unul inteligent! 8 argumente pentru CAS genesisWorld x13
Economia este imprevizibilă şi doriţi să acordaţi o atenţie mai mare relaţiilor cu clienţii, dar fără să blocaţi activitatea echipei cu aplicaţii complicate. În mod evident, aveţi nevoie de un sistem CRM, dar de unul inteligent care să pună clientul...
mai multeCAS genesisWorld x13: primul CRM cu Inteligenţă Artificială Augmentată la nivel global
Noua versiune CAS genesisWorld redefinește piața soluțiilor CRM mulţumită noilor asistenţi inteligenţi. Soluția oferită de CAS Software, cel mai mare dezvoltator german de CRM integrat cu AIA (Augmented Intelligence Assistants) promite atât o...
mai multeOpţiuni la implementarea unui CRM: on premises sau private hosting?
Implementarea unui CRM implică două opţiuni majore pentru instalarea licenţelor şi rularea soluţiei: pe o infrastructură IT proprie (on premises) sau pe una închiriată (hosting). În ambele situaţii, implementarea în sine decurge similar, iar...
mai multeCum să ai un CRM în 10 minute!
Uitaţi tot ceea ce ştiaţi despre sistemele CRM! Dacă sunteţi companie mică sau medie ignoraţi orice consultant care vorbeşte despre analize de business, licenţe, implementare, customizare. Astăzi puteţi avea un CRM funcţional în mai putin de 10...
mai multeDigital Office Index. Cum a schimbat pandemia perspectiva asupra digitalizării
Beneficiile digitalizării şi impactului economic al utilizării tehnologiei au devenit tot mai evidente pentru mulţi antreprenori în ultimul an şi jumătate. În mod curent, doar 12% dintre companiile cu peste 20 de angajați mai au îndoieli asupra...
mai multeCum arată viitorul sistemelor CRM? Răspunde Matthias Tratz, șef dezvoltare produse și soluții la CAS Software AG
În ultimul an, biroul și rutina de lucru s-au schimbat drastic pentru majoritatea dintre noi. În același timp lansarea versiunii x13 a CAS genesisWorld deschide noi uşi către transformarea digitală. Ne întrebam cu toţi, cum poate susţine sistemul...
mai multeCAS a creat si acum e in faza de testare a unui chatbot care acționează ca interfaţă între clienţi şi echipa de vânzări
În mediul Business2Business, unde produsele şi serviciile sunt complexe, interacțiunile cu clienții se derulează pe canale multiple şi implică mai multe persoane. Este o abordare bazată în general pe contactele personale şi pe apropierea dintre...
mai multe10 aplicaţii de email marketing pentru CAS CRM
Pentru că poşta electronică este una dintre cele mai utilizate aplicaţii la nivel global, campaniile de email marketing rămân o cale eficientă de interacţiune cu clienţii. În intervalul 2020-2021, utilizarea newsletter-ului, spre exemplu, a...
mai multeChara Software profil partener: “Mobilitatea este cea mai dinamică componentă de business”
Intrată în reţeaua de parteneri CAS Software în anul 2018, Chara Software oferă servicii de dezvoltare, consultanţă şi implementare soluţii de business. CAS genesisWorld CRM completează funcţional sistemul ERP...
mai multeCum să faci managementul lead-urilor cu CAS CRM
Managementul lead-urilor există în orice companie, care derulează un proces de vânzare. Chiar dacă nu este conștientizat sau denumit astfel, managementul lead-urilor defineşte toate măsurile pe care o companie le ia pentru a transforma un potenţial...
mai multeDespre asistenţii digitali sau cum să câştigi timp cu CAS CRM
Termenul asistent virtual sau asistent digital are o conotaţie foarte largă. Inițial a desemnat o persoană care oferă servicii administrative de la distanţă, însă în ultimi ani se referă mai mult la unelte digitale care permit automatizarea...
mai multe5 beneficii ale integrării sistemului CRM cu centrala telefonică
Apelurile telefonice rămân una dintre cele mai eficiente forme de interacţiune cu clienţii, indiferent dacă vorbim despre vânzări, generare lead-uri, informare sau promovare. Pentru a avea însă eficienţă în telesales sau telemarketing, este nevoie...
mai multeMade Jobs 4U intra în clubul utilizatorilor CAS CRM
Compania Made Jobs 4U cu sediul în Deva este cea mai nouă referinţa publica pentru soluţia CAS genesisWorld în România. <link...</p>
mai multeSoft Net Consulting este primul CAS Gold Partner din România
Vestea bună a săptămânii este ca Soft Net Consulting a devenit primul CAS Gold Partner din România şi singurul din Europa Centrală şi de Est. Important de menţionat, în 2021 sunt doar 12 parteneri de nivel Gold în toată Europa, ceea ce face ca...
mai multeSistemul tău CRM este integrat cu aplicatia ta de email? Descoperă beneficiile
Email integrat în sistemul CRM? Da, este cel mai facil mod de a gestiona corespondența cu clienţii şi de a beneficia de facilități inteligente de căutare şi arhivare. Inventat în 1971, emailul rămâne cea mai utilizată aplicaţiei la nivel global, cu...
mai multe2020, lecţii învăţate în relaţiile cu clienţii
2020 a generat numeroase schimbări în relaţiile de muncă şi afaceri. Atât modul de interacţiune cât şi comportamentul clienţilor s-au schimbat şi multe companii au ajuns în situaţii pentru care nu erau pregătiţi. În viitor, deciziile consumatorilor...
mai multeEşti la prima achiziţie de CRM? Iată la ce aspecte să fii atent
Presate de nevoia controlului asupra vânzărilor şi unei colaborări interne mai eficiente pe nivelul relațiilor cu clienții, multe companii sunt puse pentru prima dată în fata achiziției şi implementării unui sistem CRM. În lipsa unei culturi de...
mai multeInformaţii utile despre managementul Lead-urilor, ignorate însă de majoritatea companiilor
Realitatea curentă arată că segmentele țintă reacționează tot mai greu la acțiunile de marketing şi vânzări. Procesul este catalizat de pandemie, care a adus intensificarea acţiunilor online şi limitarea celor offline. Chiar dacă există o formă de...
mai multeCoordonezi o echipă distribuită? Încearcă Team Planner din CAS CRM
Cu sau fără pandemie, coordonarea unei echipe cu mai mult de 4-5 membri nu este un lucru uşor, indiferent dacă este o echipă de vânzări, service sau doar o echipă organizată ad-hoc pentru derularea unui proiect.
mai multe2 motive esenţiale pentru care integrarea ERP CRM este o necesitate
Integrarea sistemelor CRM-ERP este esenţială pentru derularea unor procese coerente de business şi obţinerea unei imagini corecte de ansamblu asupra activităţii unei companii. Aceasta pentru că integrarea ERP CRM reflectă logica fluxurilor...
mai multeInovaţie prin digitalizare. Mesajul principal la CAS Partner Conference 2020
Din motive lesne de înţeles, ediţia 2020 a CAS Partner Conference a avut loc în mediul virtual, cu motto-ul (localizat) “Toate pânzele sus către digitalizarea mediului de lucru”. Nu a fost însă un alt eveniment virtual, ci un exemplu de aplicare a...
mai multeIntegrarea mailchimp CAS CRM face mai bună viaţa marketer-ilor
Mailchimp este fără îndoială una dintre cele mai utilizate soluţii pentru expedierea de newslettere, iar Mailchimp integrat cu CRM devine o soluţie puternică de email marketing.
mai multeCum schimbă digitalizarea relaţiile de muncă şi afaceri
Sub presiunea factorilor externi şi a digitalizării accelerate, mediul de lucru se schimbă sub ochii noştri. Pe subiectul Biroul Digital, Mircea Prelipceanu, Şef Vânzări Internaţionale la CAS CRM, vorbeste despre efectele acestui concept asupra...
mai multeMelior Cras ajută companiile româneşti să-şi optimizeze relaţiile de afaceri folosind CAS CRM
Specializat pe componenta de Project Management din CAS CRM şi proiecte de tip XRM, Melior Cras este un partener atipic în ecosistemul CAS Software. Companie mică, dar afiliată unui grup antreprenorial mare, Melior Cras se diferenţiază prin...
mai multeCAS genesisWorld x12, sistemul CRM care desfiinţează graniţele biroului
Noua versiune a CAS CRM este acum disponibilă comercial şi aduce o abordarea proaspătă în modul de lucru cu clienții şi partenerii de afaceri. Este o schimbare binevenită, mai ales în contextul generalizării lucrului de la distanţă şi al echipelor...
mai multeO nouă tendinţa în mobilitate: Meniul Radial din CAS genesisWorld CRM
Mobilitatea este o conditie esentiala in business, însă din pacate nu toate aplicaţiile mobile oferă aceeaşi libertate de mişcare. CAS Software AG a acordat o atenţie deosebită acestui aspect şi toţi utilizatorii CAS genesisWorld beneficiază de...
mai multeCAS Software AG este premiata ca cea mai inovatoare companie IT din Germania
Când combini pasiunea, munca şi investiţiile rezultatele sunt întotdeauna remarcabile. Iată că la ediţia 2020 a Top 100 Cele mai Inovative Companii dimensiuni medii din Germania, CAS Software este pe podium, fiind cea mai bine plasată companie din...
mai multeSoft Net Consulting: „soluţia anticriză stă în digitalizare şi CRM”
Activă pe piaţa din anul 1999, Soft Net Consulting este prin excelenţă o companie de consultanţă şi implementare aplicaţii pentru managementul afacerii. Baza instalată de peste 800 de proiecte sunt cea mai bună dovadă. Pornită la drum cu două...
mai multeÎn business, bate vântul schimbării. Eşti pregătit?
Dacă în anii 90, super hitul celor de la Scorpions amintea că “lumea devine mai mică şi că vom fi ca fraţii”, iată că anul 2020 aduce o nouă paradigmă, cea a distantării sociale. Companiile de pretutindeni sunt puse în faţa unei noi realităţi:...
mai multeTreci la vânzări digitale cu SmartWe. Gratuit pentru întreg anul 2020
De astăzi poţi trece gratuit la un business digital cu sistemul CRM cloud SmartWe. Soluţia susţine toate activităţile zilnice ale companiilor mici şi mijlocii şi este gratuită pentru cinci utilizatori până la finalul anului 2020 (1 lună trial +...
mai multe7 feluri in care CAS CRM care te ajută să depăşeşti situatia impusa de Social Distancing
Ultimele săptămâni au dat complet peste cap activitatea economică din întreaga ţară. Majoritatea angajaţilor TESA (Tehnic, Economic și Socio-Administrativ) lucrează remote, multe companii au trecut exclusiv la vânzări online, interacţiunile au...
mai multeCovid19 - suntem aici pentru tine!
Suntem cu toții împreună in aceeasi situatie. Limitarea răspândirii coronvirusului nu este o sarcina usoara, dar există o singură modalitate de a trece prin asta - și aceasta este împreună. Dinamica situației este considerabilă, iar protecția...
mai multeProducton, profil de partener
2020, restart în relaţiile cu clienţii
Premiată în 2018 ca Best CAS CRM Start Partner, Producton este o companie care a evoluat în ultimii 6-7 ani de la un distribuitor de consumabile pentru produse IT, la un integrator de soluţii software şi hardware, cu o cifră de afaceri de peste 16...
mai multeCum să începi cu succes un proiect CRM
Pe piaţa din România există cel puţin 25 de soluţii CRM disponibile, ceea ce complică mult documentarea şi alegerea soluţiei potrivite. Din păcate, multe companii aflate în căutarea unei soluţii CRM fac selecţia pe baza rezultatelor afişate de...
mai multeŞtiţi tendintele anului în CRM?
În ultimele luni, majoritatea analiștilor s-au întrecut în previziuni despre direcţia în care merg sistemele CRM şi implicit relațiile cu clienții în anul 2020. Cum România nu este în primul val de adopţie al noilor tehnologii, ci mai degrabă în al...
mai multeProfil de partener: Synergizer, 100% dedicaţi relaţiilor cu clienţii
La începutul anului 2014, Synergizer Business Solutions a intrat în lumea CAS CRM şi a devenit partener certificat pentru implementarea CAS genesisWorld CRM în România. Soluţia a fost prezentată cu fast în cadrul evenimentelor Marketing and Sales...
mai multeCât de mult contează integrarea ERP – CRM?
Capacitatea de integrare a unui sistem CRM cu alte soluţii de business ar trebui să fie elementul cheie în orice decizie de achiziţie. În activitatea cotidiană, utilizatorii nu acţionează izolat, ci produc, schimbă şi consuma date din mai multe...
mai multeStudiu CRM: Rezultate de top pentru CAS genesisWorld
CAS genesisWorld a obţinut din nou rezultate foarte bune, peste media pieţie, în cadrul recentului studiu Trovarit „CRM în practică 2019/2020“. Studiul, ajuns la a cincea ediţie, urmareste gradul de satisfactie în utilizarea sistemelor CRM, iar CAS...
mai multeIdei practice pentru creşterea adopţiei sistemului CRM
Unul dintre riscurile majore ale unui proiect e CRM este sub-utilizarea sau chiar respingerea sistemului de către echipa de vânzări şi marketing. Este un risc real care apare atât în studii cât şi în discuţiile cu beneficiarii. Acest risc, care...
mai multeProfil: Medialine, 10 ani de parteneriat CAS CRM pe piaţa din România
Relaţia de afaceri CAS Software AG-Medialine a început cu mulți ani în urmă şi acoperă atât piaţa din România cât şi pe cea din Germania si Austria. Dintr-o perspectivă locală, colaborarea are deja un deceniu, iar la Conferința international anuală...
mai multeCustomer Centricity, cât e marketing şi cât de stil de business?
Suntem atât de prinşi în acţiuni de vânzări şi marketing încât uitam cui ne adresăm şi de ce? Ar trebui să alocăm mai multă atenţie clienţilor ca să le înţelegem cerinţele şi să le prioritizăm într-un mod corect. Şi iată că astfel începem să vorbim...
mai multeHai să discutăm despre “relaţiile cu clienţii” la GoTech World 2019
Pe 2 şi 3 octombrie discutăm despre vânzări, marketing şi servicii de suport, adică despre relaţiile cu clienţii şi sistemele CRM la GoTech World 2019 (ex Internet & Mobile World). Va fi a treia participare consecutivă pentru CAS Software, iar...
mai multeAm lansat CAS genesisWorld x11. Cuvintele cheie: inteligenţă şi personalizare
Laboratoarele CAS Software au finalizat noua versiune CAS genesisWorld, care este acum gata pentru livrare către beneficiari. x11 are ca obiectiv creşterea focusului pe client şi extinderea gradului de personalizare a relaţiilor de business cu...
mai multeBucuraţi-vă de vacanţă lucrând mobil cu CAS CRM
Este mijlocul verii, iar mesajele cu out of office sunt tot mai dese. Perioada concediilor poate fi o provocare în multe companii, pentru că deşi este vară nu toţi clienții pleacă în vacanţă. Prin urmare, oricât de intens ar fi dorul de mare sau de...
mai multeÎn relaţiile cu clienţii, one size doesnt fit all
Primim frecvent în discuţiile cu prospecţii, întrebări legate de customizarea soluţiei CAS genesisWorld CRM, mai exact de ce este necesară şi ce reprezintă. Întrebările sunt legitime, cu precădere în contextul existenţei ofertelor CRM cloud, care...
mai multeClient desktop sau web? Cum preferaţi să utilizaţi CRM-ul dvs?
Dilema utilizării unui client desktop sau web acoperă mai multe arii, de la email până la soluțiile de tip ERP şi CRM. Alegerea tine atât de disponibilitatea ambelor variante cât şi de preferinţa utilizatorilor. În esenţă, un client desktop...
mai multeNoutăţi de la CAS Partner Conference 2019
Săptămâna trecută, in Barcelona, partenerii CAS Software AG din întrega lumea s-au reunit pentru două zile de analiza, informare şi networking. Derulat anual de peste 12 ani, evenimentul îşi propune să informeze comunitatea asupra celor mai recente...
mai multe4 obiecţii neîntemeiate, la achiziţia unui CRM
Pentru că în România sunt puţine evenimente dedicate relaţiilor cu clienţii şi soluţiilor CRM, mediul online reprezintă principala sursă de informare. În egală măsură este însă şi un mediu de dezinformare, deoarece permite apariţia unor concepţii...
mai multeSoluţii CRM pentru Asociaţii Profesionale şi Organizaţii non profit
În ciuda aparențelor, soluțiile CRM nu sunt dedicate în exclusivitate companiilor private care au ca obiectiv creşterea vânzărilor şi profitabilităţii. Există soluţii CRM atât pentru instituții publice (unde acronimul înseamnă Citizen Relationship...
mai multeMetodologia CAS Software AG: implementare etapizată şi organizare germană
Raportat la implementarea unui sistem CRM, proverbul latin „victoria amat curam” ne-ar spune că succesul demersului are legătură directă cu pregătirea proiectului. Indiferent dacă este on premises sau cloud, utilizarea unui CRM are efecte majore...
mai multeNe pregătim pentru Barcelona 2019. Întâlnirea anuală a partenerilor CAS CRM
După cum ştiţi, businessul CAS CRM este in principal realizat prin canalele de distributie de parteneri certificati, adică soluţiile noastre ajung la beneficiari aproape exclusiv prin intermediul partenerilor. Anual, întreaga comunitate a...
mai multeReferinţe locale: ROHE România combină CRM şi Project Management într-un proiect CAS genesisWorld
Continuăm seria prezentărilor unor proiecte CAS genesisWorld derulate de parteneri locali. ROHE România este o referinţă recentă, proiectul fiind realizat de Meliorcras. Studiul de caz a fost prezentat în premieră pe scenă IMWorld 2018 şi poate fi...
mai multeElemente de succes in proiecte CRM
Finalizarea cu succes a unui proiect de implementare CRM cere o implicare activa atât din partea furnizorului dar mai mult decât atat şi din partea clientului. Dacă la furnizor sunt relevante maturitatea echipei şi calitatea metodologiei de...
mai multeMarketing Automation, plusul de valoare adus de CAS CRM în 2019
Automatizarea este cuvântul cheie în 2019 şi nu doar prin atenţia sporită de care se bucura roboţii software, în general, cât mai ales prin nevoia de eficienta în orice proces de business. Marketingul nu face excepţie, iar laboratorul CAS a intuit...
mai multeClientul nostru, prietenul nostru. De ce ai nevoie de excelenţă în customer experience?
Atingerea unui nivel de excelenţă în customer experience este una dintre tendinţele majore ale ultimilor ani. Motivaţia sta în schimbarea de mentalitate a consumatorilor moderni (cu precădere a celor din generaţia millennials) pentru care calitatea...
mai multeCum te ajuta un sistem CRM să treci peste provocările de business în anul 2019
Anul 2019 se anunţa un an cu multe fluctuaţii economice, generate de schimbările din legislaţia fiscală românească, dar şi de situaţia internaţională incertă. Statisticile oficiale preconizează o creştere economică de 4%, deci nu este vorba de...
mai multeTendințele CRM așteaptate în 2019
6 tendinţe majore pe piaţa CRM, analizate de Mircea Prelipceanu, Head of Internaţional Sales CAS Software
mai multeDescoperă funcţionalităţile de geomarketing din CAS genesisWorld
Conceptul de geomarketing a intrat pe piaţă de câţiva ani şi a fost exploatat cu precădere de marile lanţuri de retail, mall-uri, dealeri auto etc. Acoperirea este însă mult mai mare, iar geomarketingul are potenţial ridicat pentru orice companie...
mai multeProiecte CRM în România: Isopan Est utilizează CAS genesisWorld
Comunitatea CAS CRM din România a crescut frumos în ultimii ani, iar printre utilizatori se găsesc numeroase companii puternice, lideri de piață pe segmentele lor de...
mai multeIa un CRM de nota 10, CAS genesisWorld x10 cu 10% reducere
Pune vânzările în mişcare cu noua ofertă de toamnă a CAS genesisWorld. Versiunea x10, nou lansată, aduce toate funcţionalităţile necesare accelerării activităţilor de vânzări, marketing şi suport, plus un nivel superior de inteligenţă şi...
mai multeCAS genesisWorld x10 defineşte noi standarde pentru sistemele CRM dedicate IMM-urilor
Design inteligent, funcții de asistență virtuală inteligentă, automatizări la nivel de marketing și securitate ridicată a datelor personale, cu versiunea x10 a CAS genesisWorld, disponibilă acum și în România, companiile mici și medii au la...
mai multeTur de forţă CAS CRM la IMWorld 2018
După experienţa pozitivă de anul trecut, am revenit la IMWorld 2018 într-o formulă extinsă, cu şase parteneri în standul CAS Software. Au fost alături de noi, Synergizer, Docentris, Melior Cras, Producton, Medialine şi Bizz Advisers, într-un tur de...
mai multe