25/03/24Cum integrezi CAS CRM cu site-ul companiei ca să accelerezi vânzările online?

Mediul online captează tot mai mult atenția și timpul românilor, ceea ce generează numeroase oportunități de vânzare. Cum facem însă să atragem un număr cât mai mare de "internauți" pe site-ul companiei și, mai ales, cum îi transformăm pe aceștia din vizitatori anonimi în lead-uri și ulterior în oportunități și clienți?


Cum integrezi CAS CRM cu site-ul companiei ca să accelerezi vânzările online?

Conform raportului "România Digitală 2024", în țara noastră numărul utilizatorilor de internet a depășit 18 milioane la începutul acestui an. Cele mai frecvente activități care se întâmplă în mediul online țin de socializare, informare, cumpărături, interacțiune cu autoritățile și furnizorii de servicii, gaming etc. Social media câștigă tot mai mult teren, atât pentru petrecerea timpului liber și interacțiunea cu prietenii (Facebook, Instagram, Youtube), cât și pentru networking profesional (LinkedIn).

  • Facebook a depășit 9 milioane de conturi active
  • YouTube are peste 13.30 milioane de utilizatori români
  • Rețeaua LinkedIn are 4.20 milioane de membri în România.

Pentru a transforma acest trafic în oportunități de vânzare, sunt necesare atât acțiuni de marketing digital (campanii de promovare), cât și aplicații specifice (sistem CRM integrat cu website-ul și conturile de social media). În acest articol, vom prezenta modul concret în care CAS genesisWorld susține acest proces.

Formulare web integrate
CAS genesisWorld si SmartWe cloud CRM sunt sisteme CRM gândite pentru simplificarea activității tuturor angajaților care interacționează cu clienții și creșterea mobilității. Indiferent dacă lucrați în vânzări, marketing sau suport, sistemul CRM vă ajută să fiți mai eficienți în tot ceea ce faceți, inclusiv în activitățile de captare a lead-urilor din mediul online.

În mod obișnuit, multe companii au pe site formulare de contact pe care vizitatorii care doresc anumite informații le completează cu datele proprii. Acestea ajung la un cont de email unde sunt prelucrate manual de un angajat, care fie răspunde prospectului, fie direcționează mesajul către colegii din alte departamente (vânzări, suport etc.). Derularea manuală a acestui proces are însă multe minusuri: devine greu de gestionat dacă volumul mesajelor crește, unele mesaje pot fi omise din greșeală dacă sunt primite în afara orelor de program, pot exista întârzieri în oferirea unui răspuns etc.

CAS genesisWorld cat si SmartWe cloud CRM propune o abordare mult mai simplă. Sistemul permite definirea unor formulare web pentru captarea interacțiunii cu vizitatorii unui site sau a unei pagini de social media. Realizarea acestor formulare este facilă și nu necesită cunoștințe tehnice sau de programare. Câmpurile și datele care se doresc a fi captate sunt selectate din liste predefinite (nume/prenume, email, telefon, companie etc.). La final, sistemul generează automat un cod html care va fi adăugat în pagina web, prin copy-paste. Întreg procesul durează câteva secunde. Pot fi realizate multiple formulare web, pentru pagina de contact, pagini specifice unei campanii de marketing, pagini de produs etc.

După activarea formularului web, datele pe care vizitatorii le vor salva în formularele web se ajung direct în sistemul CRM, automat, fără intervenția unui utilizator. Datele colectate sunt etichetate și stocate în funcție de natura formularului, formular web, formulat campania XYZ sau formulat contact faceebook etc. Mai mult, le pot fi asociate anumite acțiuni specifice automate: răspuns/confirmare, alocare către un anumit responsabil, alocare pe un anumit proces de vânzare etc.

Toate aceste acțiuni pot fi definite în funcție de strategia fiecărei companii. De asemenea, toate interacțiunile vor fi arhivate în dosarul respectivului prospect/client pentru analize suplimentare.

Pe acest subiect citiți și articolul: Managementul lead-urilor în CAS CRM: 3 activități cheie

Care sunt avantajele
Integrarea sistemului CRM cu website-ul sau paginile de social media ale companiei reprezintă cea mai facilă cale de captare a audienței online și accelerarea vânzărilor. Este o modalitate simplă de automatizare a generării de lead-uri și valorificare a acțiunilor de marketing. Beneficii:

  • Automatizarea captării lead-urilor și preluarea acestora în regim 24/7
  • Eliminarea procesării manuale acestora prin direcționare către o adresă de email
  • Înregistrarea automată în sistemul CRM cu posibilitatea derulării unor fluxuri specifice de lucru (răspuns automat, spre exemplu)
  • Reducerea timpului de răspuns la solicitările prospecților
  • Eliminarea riscului de omitere accidentală a unui lead
  • Accelerarea procesului de vânzare prin alocarea automată a lead-urilor către responsabili
  • Identificarea facilă a surselor care generează cele mai profitabile lead-uri și concentrarea resurselor pe acestea.

Prin utilizarea acestor formulare, practic clientul completează datele direct în sistemul CRM, ceea ce fluidizează întreg procesul. Definirea tuturor acestor formulare web fără a fi nevoie de cunoștințe tehnice este de asemenea un alt avantaj important. Formularele web sunt disponibile atât în sistemul CRM on-premises CAS genesisWorld cât și în sistemul CRM cloud SmartWE, modul de utilizare fiind similar.

Pentru mai multe informații despre cum puteți integra formulare web din CAS CRM pe website-ul companiei, contactați unul dintre partenerii CAS Software AG din România.

<< înapoi