07/08/19Am lansat CAS genesisWorld x11. Cuvintele cheie: inteligenţă şi personalizare

Laboratoarele CAS Software au finalizat noua versiune CAS genesisWorld, care este acum gata pentru livrare către beneficiari. x11 are ca obiectiv creşterea focusului pe client şi extinderea gradului de personalizare a relaţiilor de business cu aceştia. Toate acestea combinate într-o soluţie cât mai simplă şi cât mai uşor de utilizat pentru a fi nu doar adoptată, ci îndrăgită de utilizatori.

 

Pe baza feedbackului colectat de la client şi parteneri şi a rezultatelor muncii de cercetare, noua versiune aduce un nivel superior de Inteligenţă Artificială, noi module funcţionale dar şi o abordare nouă în gestiune a relaţiilor, care vizează consolidarea legăturilor emoţionale atât cu partenerii de afaceri cât şi cu proprii angajați.  La nivel de funcţionalităţi, Noua versiune x11 aduce câteva caracteristici importante precum: Picasso Search, App Designer 3.0, planificator transparent al echipei de lucru, chestionare cu conţinut multimedia (filme sau imagine) catalog mobil de produse integrat în oportunitățile de vânzare din CAS CRM Mobile App etc. În tot ceea ce facem nu neglijam niciodată protecţia datelor şi principiile de privacy by design, iar procesele  de business trasate în x11 sunt din start conforme cu cerinţele GDPR, fie că este vorba despre obţinerea consimţământului sau respectarea dreptului de a fi uitat.

 

Picasso Search acum şi în aplicaţia mobilă
Având la baza algoritmi de inteligenţă artificială (AI), Picasso Search ajuta predictiv utilizatorii de CAS genesisWorld x11 în munca lor zilnică: informaţia necesară şi relevanta fiecărui utilizator este găsită în mod automat şi individualizat, fără a fi de cele mai multe ori necesară introducerea de criterii/ cuvinte de căutare de către aceştia. Ca şi noutate absolută,  Picasso Search este disponibil acum şi în App-urile mobile CAS CRM pentru smartphone şi tableta,   unde poate fi setat şi ca ecran de pornire dacă se doreşte, pentru a anticipa nevoile şi dorinţele clienţilor în mod rapid, oriunde s-ar afla utilizatorul.

 

Cel mai personalizabil sistem CRM
Un avantaj competitiv al CAS genesisWorld este tehnologia SmartDesign®care generează o experienţă unica indiferent de modul de utilizare: interfaţă Web, client desktop, App pe telefonul mobil sau tableta. Conceptul de App-in-App oferă posibilităţi multiple pentru diverse extensii ale sistemului standard, iar cu ajutorul App Designer, ajuns acum la versiunea 3.0, sunt disponibile și mai multe opțiuni de personalizare Aceasta permite CAS genesisWorld să se adapteze nevoilor utilizatorilor, într-un mod foarte flexibil fiind uşor de personalizat, fără cunoștințe de programare. În acest fel, tot sistemul – dacă e nevoie - poate fi adaptat individual și extins în funcţie de nevoile proprii fiecărei companii care îl foloseşte.

 

Planificaţi inteligent munca în echipă
Cu noul planificator de echipa din versiunea x11, programările echipelor cu activitate de teren, service, suport sau chiar vânzări, poate fi făcută la nivel central ţinând cont de volumul de muncă individual al fiecăruia dintre membrii echipei. Astfel, fiecare angajat va vedea direct şi eficient, ce deplasări - vizite la clienţi sunt planificate individual, unde, în ce scop, ce implică sau orice altă informație care este necesară.

 

Faceţi oferte direct din teren
Cu noul catalog de produse din CAS genesisWorld App pentru dispozitivele mobile, reprezentanții de vânzări se pot angaja în dialog personal cu clienții fără a fi nevoiţi să aducă cu ei nici un fel de alt material de vânzare. În loc să folosească tabele Excel sau alte instrumente analogice gen cataloage printate, foi de comandă şi aşa mai departe, catalogul de produse integrat în CAS CRM App permite agenților de teren  să selecteze împreună cu clienții, toate produsele și serviciile dorite direct de pe tabletă sau telefon mobil. Această formă de consultanță directă şi rapidă creează o mai mare transparenta şi claritate la configurarea ofertelor şi comenzilor. În plus, înainte ca agentul de vânzări să plece de la întâlnirea cu clientul, poate genera cu un singur click, o ofertă sau comanda în format pdf pe care clientul îl va semna direct pe tableta agentului de vânzare, iar o copie a acesteia va fi trimisă automat pe e-mail către client.

 

Adăugaţi conţinut multimedia în chestionare şi sondaje
Cu modulul CAS genesisWorld Survey, companiile pot face mai mult decât simple sondaje clasice. Noua versiune x11 poate incorpora orice conținut multimedia web, cum ar fi videoclipuri sau imagini, direct în întrebările unui sondaj. Componentele multimedia pot fi folosite pentru o detaliere vizuală a unor întrebări, acționează ca ajutoare de decizie, dar pot fi folosite de exemplu şi ca elemente de instruire profesională. Aceste elemente multimedia atrag atenția printre respondenți și asigură o rată mai mare de răspuns la sondaje.

 

Alte inovaţii importante în versiunea x11
Printre noutăţile importante în versiunea x11 se afla şi un indicator grafic de progres al proceselor, care permite înţelegerea, dintr-o singură privire, a fazei în cre se afla o  oportunitate de vânzare sau un proiect . Pentru o bază de informații solide, tablourile de bord și vizualizările de informaţii pot fi tot mai personalizate și utilizate oricând în raportare și analiză avansată. În plus, există inovații şi pentru aplicaţiile mobile, de exemplu pentru simplificarea înregistrărilor de timp lucrat și a cheltuielilor pe proiecte. De asemenea, sunt disponibile noi integrări cu centrale telefonice şi funcţionalităţi de telefonie, client CAS CRM direct în Microsoft Outlook,  funcțiile de filtrare extinse pentru segmentarea clienţilor şi crearea de liste de marketing bine direcţionate pentru o campanii simplificate şi comunicarea pe toate canalele.

 

CAS genesisWorld x11 este deja disponibil la toţi partenerii autorizaţi, atât pentru proiecte noi cât şi pentru upgrade-ul versiunilor precedente. Pentru mai multe detalii accesaţi:

www.cas-crm.com/products/cas-genesisworld/new-features-in-version-x11.html