13/10/20Inovaţie prin digitalizare. Mesajul principal la CAS Partner Conference 2020

Din motive lesne de înţeles, ediţia 2020 a CAS Partner Conference a avut loc în mediul virtual, cu motto-ul (localizat) “Toate pânzele sus către digitalizarea mediului de lucru”. Nu a fost însă un alt eveniment virtual, ci un exemplu de aplicare a tehnologiei şi digitalizării. Cum să aduci în acelaşi loc, în anul pandemiei, parteneri de pe patru continente şi cum să-i faci să interacţioneze ca în trecut? Succesul stă în pregătire şi inovaţie.

cas crm integration with mailchimp

Conferinţa a fost deschisă de Martin Hubschneider, CEO CAS Software, care a punctat câteva elemente din activitatea companiei şi transmis audienţe următoarele mesaje:

  • Sistemele CRM sunt esenţiale pentru trecerea la mediu de lucru digital
  • Suveranitatea digitală trebuie să devină unul dintre cele mai importante obiective al e uni companii contemporane
  • CAS Software a intrat în top 100 cele mai bune companii pentru care să lucrezi din Germania
  • Digitalizarea trebuie să transcendă toate aspectele vieţii nu doar industrie şi afaceri
  • Inovaţia este cel mai puternic avantaj competitiv

Formatul ediţiei 2020 a fost unul hibrid, prezentările şi discuţiile având loc într-un studio TV din Karlsruhe, iar audienţa conectată online.  Utilizarea unui studio a permis atât obţinerea unei trasmisiuni audio-video de mare calitate, dar a şi creat oportunitatea unui dialog între managementul CAS Software invitat în platou şi gazda „emisiunii”, un jurnalist german. Totodată audienţa a avut la dispoziţie un canal de chat dedicat, pentru a pune  întrebări, precum şi o platformă inteligentă de networking virtual. În cele două versiuni (una dedicat partenerilor din Germania şi o alta pentru partenerii internaţionali) peste 250 de persoane au navigat alături de echipa CAS într-un program intens, care a inclus: sesiuni tematice şi internaţionale, interacţiuni individuale dar şi în echipă. Informaţiile livrate  în cadrul “power sessions” au acoperit o gamă largă de subiecte, de la noutăţile versiunii CAS genesisWorld X12, strategii de vânzări şi marketing, la managementul proiectelor de implementare CRM şi nivelul ridicat de flexibilitate în customizare.

Despre ce aduce nou CAS genesisWorld X12 citiţi şi articolul: CAS genesisWorld x12, sistemul CRM care desfiinţează graniţele biroului

CAS Partner Conference este un eveniment cu tradiţie, la care sunt prezenţi parteneri din întreaga lume. Obiectivul principal este schimbul de experienţă, actualizarea informaţiilor şi interacţiunea cu echipa tehnică şi de management a CAS Software. Cu ajutorul technolgiei, ediţia 2020 a depăşit barierele ridicat de pandemie şi a adus aproape persoane de pe patru continente.


Opinii de la participanţi
Pregătirea şi organizarea evenimentului au fost impresionante. Transmisiile live, platforma de chat, provocările la interacţiune pentru participanţi. Ne-a oferit posibilitatea să ne cunoaştem mai bine şi sa socializam, chiar şi în vremuri distanţare socială. Ne-am simţiţi cu toţii foarte apropiaţi şi cu greu am sesizat diferenţele  faţă de un eveniment offline.” Oana Mezei, Marketing Manager Softnet Consulting.

A fost un eveniment reuşit atât pentru că am reuşit să aflu Noutăţile tehnologice direct de la sursă, dar şi pentru că am interacţionat peste aşteptările iniţiale. Utilizarea platformei de interactiune socuala a fost o idee minunată, pentru că ne-a permis să intrăm în legătură într-un mod facil şi foarte intuitiv. O fost o plăcere să reîntâlnesc multe dintre persoanele pe care le cunoşteam de la ediţiile precedente.” Alina Constantin, Consultant CAS CRM, Synergizer Business Solutions.

M-a bucurat să aflu mai multe informatii despre noile funcţionalităţi ale CAS CRM, cu precădere integrarea facilă cu Outlook şi posibilităţile extinse de customizare, pentru orice utilizatori. La nivel de networking, am apreciat posibilitatea aşezării la o “masă virtuală” la care  vedeam că erau deja persoane cunoscute. Un eveniment cool!” Sorin Armaselu, Director Docentris SA.