25/10/19Studiu CRM: Rezultate de top pentru CAS genesisWorld

CAS genesisWorld a obţinut din nou rezultate foarte bune, peste media pieţie, în cadrul recentului studiu Trovarit „CRM în practică 2019/2020“. Studiul, ajuns la a cincea ediţie, urmareste gradul de satisfactie în utilizarea sistemelor CRM, iar CAS genesisWorld a primit note mari la categoriile care sunt deosebit de importante pentru societățile medii și mici. De asemenea, conform rezultatelor studiuluiu CAS Software este o companie apreciată, care întreţine relaţii foarte bune şi personalizate cu beneficiarii.

CAS genesisWorld lider pe sectorul furnizorilor medii
Ca lider de piață pentru CRM & xRM în sectorul furnizorilor medii (implementari cu 50-100 de utilizatori) CAS Software obține cu o notă finală de 1,85 calificativul "foarte bun”. Plaja integrală de soluții în cadrul CAS genesisWorld punctează atât prin intermediul produsului cât și prin service-ul oferit dar și consultanța partenerilor. Astfel prin rezultatele studiilor se evidențiază alinierea optimă a soluţiilor CAS cu ceinţele companiilor medii şi mici.

CRM conferă multiple beneficii
Studiul de satisfacție realizat de Trovarit cuprinde informații interesante despre beneficiile generale ale CRM în cadrul economiei. Astfel 72 de procente din participanți indică faptul, că sistemele CRM contribuie la creşterea satisfacţiei şi conexiunea mai bună a clienților și 40 de procente denotă înlesnirea câștigării de clienți noi. Pentru 51 de procente dintre participanţii la studiu beneficiile unui CRM constau în urmărirea istoricului clienţilor şi a datelor relevante despre acesştie. 44 procente dintre chestionați apreciază pregătirea rapidă și simplă a informațiilor. Conform studiului, majoritatea participanţilor admit o satisfacție explicită în utilizarea soluţiilor CRM și a relaţionării cu ofertanții din piață.

Motivaţia studiului
Prin intermediul analizelor de piață, Trovarit AG se observă deja de mai mulți ani în cadrul Studiului „CRM în practică – satisfacția utilizatorului, beneficii & perspective 2019/2020“, cum este reprezentată utilizarea CRM în cadrul societății. Un punct esențial al acestei examinării îl reprezintă satisfacția utilizatorilor faţă de sistemele CRM şi serviciile asociate ale furnizorilor. Peste 650 societăți au fost chestionate in cadrul studiului cu privire la experiențele acestora în utilizarea sistemelor CRM. O sinteză a rezultatele studiului se poate fi descărcată gratuit sub formă de "Management Summary".

Alte informații privind studiul CRM cu rezultatele individuale puteți găsi aici.