16/10/23Pinum alege CAS genesisWorld pentru digitalizarea operațiunilor comerciale

Pinum este un brand bine-cunoscut pe piața din România, iar ușile și ferestrele Pinum se regăsesc în aproximativ 70% din proiectele rezidențiale din București. Acest lucru este posibil datorită capacității producătorului Pinum Doors & Windows, parte a Grupului Nusco, de a produce 100.000 de uși de interior și 30.000 de ferestre pe an. Compania este activă pe piața locală din 2002 și are peste 200 de angajați în mod curent.


PinumActivitatea Pinum implică un volum uriaș de interacțiuni cu clienții și tranzacții, care necesită digitalizare și automatizare pentru a putea fi gestionate eficient. Pinum a apelat la CAS genesisWorld pentru a-și atinge următoarele obiective:

  • Digitalizarea operațiunilor comerciale din cele 5 showroomuri
  • Centralizarea comenzilor de la clienți
  • Planificarea echipelor care efectuează măsurătorile pe teren
  • Preluarea facilă a solicitărilor de suport și a sesizărilor
  • Rapoarte detaliate asupra vânzărilor

 

Soluția implementată de Pinum
Soluția CAS genesisWorld (Licențiere Premium) este utilizată pentru preluarea centralizată a comenzilor atât din showroomuri cât și primite pe email sau mediul online și pentru obținerea unei imagini de ansamblu asupra oportunităților de vânzare. Aceasta conduce direct la scurtarea ciclului de vânzare, inclusiv prin acțiuni ferme de urmărire. Planificarea activităților de măsurare și montaj este planificată în CAS CRM, pentru evitarea suprapunerilor și exploatarea mai bună a timpului.

De asemenea, echipa de suport a Pinum preia prin intermediul modulului HelpDesk din CAS CRM tichetele deschise de clienți, le centralizează și alocă solicitările către echipele responsabile. Este important de menționat că managementul Pinum are acces la rapoarte detaliate asupra activității comerciale și a rezultatelor de vânzări, la nivel de locație, agenți, tipuri de produse etc. Proiectul a fost derulat de Soft Net Consulting, singurul partener Gold al CAS Software AG din Europa de Est.

„Utilizarea CAS genesisWorld a condus la o mai bună organizare a activității Pinum prin alinierea operațiunilor comerciale cu cele de producție. Sistemul CRM ne ajută să gestionăm centralizat solicitările clienților, să urmărim mai atent trecerea de la ofertă la contract și să exportăm toate datele necesare către departamentul de producție. Complementar, managementul companiei are acces la rapoarte relevante asupra activității,” declară Bălan Adrian, Director IT, Pinum.

Soluția implementată include modulele Vânzări, Contact Management, Document Management, HelpDesk, Rapoarte și are aproximativ 33 de utilizatori. Soluția CAS genesisWorld utilizată de Pinum a fost implementată în regim privat de hosting, fiind livrată din centrul de date al Orange, ceea ce a eliminat necesitatea investițiilor suplimentare în echipamente și servicii IT.

Felicităm echipa Pinum pentru soluția aleasă și implicarea în proiectul de implementare și le dorim succes!

 

<< înapoi