21/03/19Ne pregătim pentru Barcelona 2019. Întâlnirea anuală a partenerilor CAS CRM

După cum ştiţi, businessul CAS CRM este in principal realizat prin canalele de distributie de parteneri certificati, adică soluţiile noastre ajung la beneficiari aproape exclusiv prin intermediul partenerilor. Anual, întreaga comunitate a partenerilor CAS se adună în cadrul unui eveniment de două zile, cea mai bună ocazie să ne cunoaştem mai bine, să facem schimb de experienţă şi să colectăm feedback dar şi să stabilim direcţiile principale de acţiune. Anul acesta, Internaţional CAS Partner Conference va avea loc la Barcelona pe 23 şi 24 mai.

Ce subiecte aducem în discuţie?

  • Agenda CRM pentru 2020. Ne place să privim în viitor şi să fim cu un pas înainte. Rafinăm permanent atat strategia  cât şi soluţiile, iar Laboratorul CAS lucrează deja la tehnologiile care vor fi lansate în anii următori.

  • Funcționalitățile cheie şi noutățile aduse de viitoarea versiune CAS genesisWorld CRM X11. Lansăm anual noi versiuni ale soluţiilor noastre, iar până la disponibilitatea comercială dorim ca întreaga piaţa să ştie ce inovaţii adăugăm în fiecare an.

  • Tehnici şi metode pentru creşterea vânzărilor. Indiscutabil, vânzările sunt o artă, pe care dorim să o rafinăm cât mai mult. Anul trecut, am avut invitat un expert în negociere şi suntem convinşi că toţi participanţii au avut de învăţat lucruri extrem de utile în activitatea cotidiană. Acum ne vom focaliza pe utilizarea CAS CRM pentru a vinde cât mai bine.

  • Nevoia de aliniere Marketing-Vânzări ca element esenţial pentru succesul de piaţă a unui produs său serviciu. De cele mai multe ori, obiectivele celor doua departamente nu sunt integrate, iar efortul nu este corelat. Aceste disfuncționalități sunt păguboase pentru situația financiară a unei companii, dar vom încerca să le înțelegem şi să le eliminăm.

  • Presiunea exercitate de piaţă asupra serviciilor de suport. Calitatea serviciilor devine definitorie pentru nivelul de satisfacţie al clienţilor, cu precădere în cazul celor din generațiile post millenials. Vom analiza cu partenerii cum tehnologia în general şi CRM-ul în special ajută în acest proces.
    Pe tema Customer Experience citiţi şi articolul „Clientul Nostru, Prietenul nostru. De ce ai nevoie de xcelenţă în customer experience”. 

  • Noutăţi de la Partner Advisory Board, nucleul dur al partenerilor CAS. În cadrul acestui grup analizăm cele mai relevante tendinţe tehnologice, modul în care piaţa reacţionează la soluţiile CAS, perspectivele pe termen lung, ajustări necesare în programul de parteneriat etc.

  • Actualizări asupra metodologiei de implementare CAS, o suită de procese şi reguli care asigură o abordare standardizată a fiecărui proiect CRM.

  • Managementul schimbării, ca etapă necesară în adopția cu succes a sistemelor CRM.

 

Ajunsă la ediţia cu numărul 12, conferința va reuni  parteneri de pe trei continente, ceea ce va face schimbul de experienţă şi mai intens.  Ca în fiecare an, vom premia cele mai relevante proiecte şi cei mai activi parteneri.

Dacă eşti client de CAS CRM urmăreşte paginile noastre de social media pentru a afla ultimele noutăţi despre CRM, xRM şi Customer Centricity.
Dacă eşti partener, trece în agendă data de 23-24 mai şi inregistreaza-te aici.