04/11/21Dacă tot cumpăraţi un CRM, luaţi unul inteligent! 8 argumente pentru CAS genesisWorld x13

Economia este imprevizibilă şi doriţi să acordaţi o atenţie mai mare relaţiilor cu clienţii, dar fără să blocaţi activitatea echipei cu aplicaţii complicate. În mod evident, aveţi nevoie de un sistem CRM, dar de unul inteligent care să pună clientul în centrul preocupărilor şi să ajute utilizatorii cu perspective utile, sugestii şi automatizări.

Doar ce am lansat CAS genesisWorld x13, primul sistem CRM cu AIA (Augmented Inteligent Assitants) la nivel global. Are un design foarte intuitiv ceea ce il face simplu de folosit, si este foarte rapid şi performant.

Fie că sunteţi în căutarea unui sistem CRM pentru o implementare nouă sau doriţi un upgrade, merită să evaluaţi CAS CRM versiunea x13. Include o serie de inovaţii care vă ajuta să aplicaţi în mod real o strategie comercială care pune clientul în centrul atenţiei întregii organizaţii şi totodată este adoptat rapid de utilizatori.

Iată principalele 8 puncte de atracţie ale CAS genesisWorld x13:

  • Integrează un nivel superior de inteligentă. Lucrul cu Asistenţii Inteligenţi devine standard în versiunea x13. Aceştia oferă proactiv informații utile încă de la deschiderea aplicaţiei, pentru că utilizatorii să economisească timp. E simplu, utilizatorul incepe doar sa tasteaze numele unui client, iar aplicaţia arată automat ce activităţi au fost derulate cu acest cont şi sugerează câteva acţiuni recomandate.

    Mai multe informaţii pe acest subiect în articolul: Despre asistenţii digitali sau cum să câştigi timp cu CAS CRM?

  • Are o interfaţă simplu de inteles si de folosit, uşor de personalizat, bazată pe App-uri. Pentru că fiecare utilizator este unic şi CRM-ul său ar trebui să arate diferit. În CAS genesisWorld x13, pe baza functionalităţilor de Smart Design, beneficiarii îşi personalizează ecranele de lucru, câmpurile de date şi chiar app-urile, fără abilități de programare, no code! . App-urile pot fi selectate dintr-o librărie care acoperă multiple scenarii de lucru.

  • Automatizează o bună parte dintre sarcinile de lucru. CAS genesisWorld x13 include o serie de functionaliatti denumite Smart Actions şi care propun automat următorul pas al unei acţiuni: alocare de servici, înregistrare de noi date, întâlniri, propuneri, oferte etc. Viteza de lucru creşte considerabil.

  • Oferă super mobilitate şi o experienţă unitară indiferent de echipament (PC-telefon-tableta) sau platforma (Windows, Android, MacOs, iOS). Pentru utilizatorii CAS CRM versiunea x13 nu mai contează, dacă sunt la birou, pe teren sau acasă, trecerea de la un dispozitiv la altul este fluentă, iar modul de lucru rămâne la fel de eficient.

  • Se integrează standard cu Microsoft Teams. Pandemia a făcut din videocall-uri principala formă de interacţiune cu partenerii de afaceri. Ne-am aliniat acestei realităţi şi acum utilizatorii CAS genesisWorld planifică întâlniri şi sesiuni de comunicare MS Teams, direct în CRM având acces direct la datele de contact ale clienţilor. Funcţionează atât pe Windows cât şi pe Mac.

  • Planşe de bord (Board view- Kanban) personalizate şi interactive pentru fiecare utilizator. Informaţiile relevante pentru angajaţi sunt sintetizate şi afişate intuitiv (coloane, culori, poze, etc) într-o fereastă unică, fiind ajustabile prin drag and drop. Oportunităţi active, pierdute, sarcini, task-uri etc, toate sunt vizibile şi corelate automat cu fişele de client corespondente.

  • Graficele kanban ca instrument de vizualizare integrată a şi transparentă a relaţiilor, conexiunilor şi fluxurilor de lucru. Într-o lume marcată de lucrul la distanţă şi echipe distribuite geografic, un astfel de grafic este unealta ideală pentru stimularea cooperării între angajaţi, echipe şi departamente şi evaluarea lucrului colaborativ.

  • 10% discount pentru licenţe până la 22 Decembrie 2021, ca între procesul de trecere la CAS CRM x13 să nu fie doar mai inteligent, ci şi mai ieftin. Discount-ul acoperă exclusiv licenţele /modulele CAS CRM achiziţionate, nu şi serviciile livrate de parteneri. Mai multe detalii pe pagina campaniei: Ofertă Specială pentru CAS genesisWorld.

Urmăriţi mass media, citiţi analizele economice, discutaţi cu partenerii de afaceri...fără tehnologie si digitalizare, devine tot mai complicat de gestionat o afacere. Echipa este dispersată, activitatea este greu de controlat şi planificat, iar clienţii sunt tot greu de mulţumit. Este timpul să treceţi la un mod de lucru modern şi digitalizat, care să vă ajute să câştigaţi timp şi să puneţi clientul în centrul atenţiei. Contactaţi-ne chiar acum, direct sau prin intermediul reţelei de parteneri.


<< înapoi