06/12/18Proiecte CRM în România: Isopan Est utilizează CAS genesisWorld

Comunitatea CAS CRM din România a crescut frumos în ultimii ani, iar printre utilizatori se găsesc numeroase companii puternice, lideri de piață pe segmentele lor de activitate. Un exemplu, pe care dorim să-l evidențiem prin acest post este Isopan Est, cel mai mare producător și distribuitor de panouri termoizolante din România, cu o cotă de piața mai care cu 4% față de următorul concurent. Isopan are o cifră de afaceri de peste 40 milioane EUR și 90 de angajați.

Compania produce și distribuie peste 2 milioane de metri pătrați de panouri termoizolante anual, vânzările se derulează cu o echipă proprie de vânzări care acoperă atât România cât și alte piețe din regiune: Bulgaria, Ungaria, Moldova, Ucraina, precum şi tarile din fosta Iugoslavia. Isopan a colaborat cu partenerul autorizat Synergizer Business Solutions pentru a adoptarea CAS genesisWorld ca soluție de bază pentru o echipă cu peste 18 vânzători. Principalele cerințe au vizat existența unei bazei de date unitare, localizarea simplă în teren a echipei și a proiectelor, monitorizarea facilă a vizitelor la client, trasabilitatea ofertelor comerciale, acces mobil dar și integrare cu suita Microsoft Office.

În esenţă, managementul Isopan dorea o soluție de business care să-i ajute să crească productivitatea angajaţilor, iar în vânzări timpul este principalul dușman. Dacă vânzătorii pierd timp cu activităţi de birou şi căutarea informațiilor, la final de lună au mai puține vizite la clienţi, mai puţine oferte şi evident sunt mai departe de target.

Alegerea CAS genesisWorld a fost inspirată, iar prima evaluare post implementare a arătat creșterea cu 20% a timpului productiv al fiecărui angajat de la vânzări prin eliminarea sarcinilor birocratice. Munca agenţilor a fost simplificata, deoarece informațiile sunt introduse direct în sistem, iar oamenii nu mai pierd timp completând rapoarte după fiecare vizită derulată la client. Estimările interne ale Isopan au arătat un câștig de timp de cca 20% (concret 1-2 ore de muncă pentru fiecare utilizator) ceea ce a permis echipei să se concentreze asupra clienților și abordării personalizate a fiecăruia dintre aceștia.

Un alt aspect, unde CAS genesisWorld are un efect pozitiv este trasabilitatea ofertelor comerciale. Ca orice companie cu profil B2B (business2business), Isopan ofertează către numeroşi clienţi, însă procesul de achiziţie este complex şi de durată. Pentru a nu pierde urma acestor oferte, Isopan le gestionează prin intermediul CAS genesisWorld, iar echipa de vânzări dar și managementul știu permanent situația unei oferte, probabilitatea închiderii tranzacției respective precum și motivația achiziției. Astfel, compania cunoaște mai bine piața, înțelege mai bine cerințele clienților și are o proiecție mai clară asupra evoluției pe termen scurt, inclusiv la nivel de cash-flow. Evident, responsabilii pot interveni acolo unde situația o impune pentru a câștiga anumite tranzacții prin ajustarea politicii comerciale pe specificul proiectului.

Pentru Isopan, vânzările nu se derulează de la birou. Echipa este foarte activa pe teren, iar managementul, prin intermediul CAS genesisWorld şi a tehnologiilor de geolocalizare, poate monitoriza atent întreaga activitate. Transparența este maximă și ajută atât la motivarea agenților cât și înțelegerea situației concrete din teren.

Isopan este doar una dintre companiile care utilizează CAS genesisWorld pentru a oţine o imagine la 360 de grade asupra relaţiilor cu clienţii. Vom reveni cu astfel de poveşti de succes, care demonstrează rezultatele investiţiilor în tehnologie.

Dacă doriţi să aflaţi mai multe detalii despre proiectul derulat la Isopan Est puteţi descărcaţi studiul de caz în format PDF de pe site-ul de Synergizer Business Solutions. De asemenea, contactaţi-ne direct pentru alte informații cu privire la companii din România care utilizează CAS genesisWorld.