Sistem CRM
Un sistem CRM, denumit deseori ca soluţie CRM sau software CRM, constituie o aplicaţie resp. un program software, în care sunt disponibile funcţii pentru toate departamentele unei întreprinderi într-un peisaj coordonat de sistem. Soluţiile izolate, adică programe software individuale ne-interconectate pentru departamente ca cele de marketing, vânzări, service şi Call Center sunt înlocuite de către un singur program pentru sprijinirea integrată a întreprinderii.
Într-un sistem CRM informaţiile resp. datele importante sunt colectate şi utilizate în forma în care acestea sunt necesare întreprinderii. Punctul de plecare, în mod normal, îl constituie o gestionare a adreselor centralizată şi bine întreţinută, care este indispensabilă pentru un management al relaţiilor cu clienţii (CRM) profesional. Un sistem CRM profesional sprijină în mod decisiv integrarea cu succes a CRM în întreprindere. Deseori la un sistem CRM se interconectează prin intermediul interfeţelor un software standard operaţional, aşa numita soluţie software ERP.