08/04/20Treci la vânzări digitale cu SmartWe. Gratuit pentru întreg anul 2020

De astăzi poţi trece gratuit la un business digital cu sistemul CRM cloud SmartWe. Soluţia susţine toate activităţile zilnice ale companiilor mici şi mijlocii şi este gratuită pentru cinci utilizatori până la finalul anului 2020 (1 lună trial + utilizare gratuita până la sfârșitul lui decembrie 2020).

Cu SmartWe versiunea Team, gestionezi digital orice tine de vânzări şi clienţi: contacte, calendar şi întâlniri, leaduri şi oportunităţi, oferte, documente şi contracte, istoricul achiziţiilor etc. Totul este centralizat şi accesibil orincând şi de pe orice dispozitiv mobil sau computer, indiferent că lucrezi de acasă, de la birou sau de pe teren.

Într-o firmă mică sau medie, nu există roluri dedicate ca în companiile mari, ci întrega echipă vinde şi oferă suport clienţilor. În SmartWe, leadurile şi oportunităţile cu potenţial mare de finalizare sunt evidenţiate pentru ca utilizatorii să-şi concentreze atenţia şi efortul în direcţia potrivită. Managerii sau colegii pot interveni acolo unde situaţia o cere pentru a ajuta la închiderea unei tranzacţii prin: livrarea de informaţii suplimentare, suport tehnic, acordarea unui discount suplimentar etc. Aceasta este valoarea adăugată pe care o aduce SmartWe, gândeşte şi gestionează vânzările la nivel de echipă şi nu individual. SmartWe este cartea de vizită a unei companii mici dar modernă, deoarece permite personalizarea tuturor formelor de adresare: emailuri, oferte, newsletter, campanii etc.

SmartWe este printre puţinele soluţii cloud care oferă Geolocalizare, o facilitate prin care vezi direct pe harta unde îşi sunt clienţii şi ce oportunităţi deschise ai. Printr-un singur click accesezi date de contact şi informaţii cheie despre aceştia. De asemenea, SmartWe permite accesarea unor aplicaţii specifice dintr-un marketplace, în funcţie de cerinţele punctuale ale afacerii. Spre exemplu o aplicaţie care să permită interacţiunea cu vizitatorii unui stand şi colectarea datelor sau care să permită crearea unui catalog online de produse şi servicii.

Nu lipsesc nici funcţionalităţile de project management pentru situaţiile în care vrei să urmăreşti şi să planifice atent modul de utilizare a resurselor. Te va ajuta atât să eviţi blocajele cât şi şă ai o imagine mai clară asupra costurilor implicate. Eviţi astfel să te implici în proiecte care nu îţi aduc profitul dorit. Soluţia este simplă ca utilizare, dar bogată în funcţionaităţi, află cum o poţi utiliza în afacerea ta la smartwe.world.


Ce câştigi cu SmartWe Team

  • O interfaţă extrem de simplă, utilizabilă de orice persoană, indiferent de pregătire şi afinitate pentru tehnologie
  • Funcţionalităţi gândite şi dezvoltate pentru utilizare în echipă
  • Căutări simple şi rapide bazate pe Inteligenţă Artificială pentru orice tip de informaţie (contacte, clienţi, istoric vânzări, corespondenţă etc)
  • Utilizare identică pe desktop, laptop, tableta şi telefon mobil indiferent dacă ai Windows, Android sau iOS
  • Nivel ridicat de Securitate a datelor (respectă 5 certificări germane de top pentru calitate şi Securitate)
  • Gratuit pentru întreg anul 2020. După un trial de 30 de zile, beneficiezi de utilizare gratuită până în Decembrie 2020 (inclusiv) iar la finalul perioadei tu decizi dacă vei continua utilizarea soluţiei cu unul dintre planurile plătite (începând cu 9.9 Eur/lună/utilizator)


SmartWe este o soluţie dezvoltată de compania germană SmartWe World AG – a companie in grupul CAS Software AG, cu o experienţă de peste 35 de ani în industria soluţiilor pentru gestiunea relațiilor cu clienţii. Utilizarea în anul 2020 este gratuită. Versiunea Team este disponibilă gratuit pentru maxim 5 utilizatori, dar expandabil al aoricati este nevoie.

Accesează smartwe.world pentru detalii suplimentare.