CRM Webinars

Întreprinderile care mizează pe sistemele CRM îşi entuziasmează clienţii, partenerii şi angajaţii şi crează în acest fel experienţe unice în relaţia cu clienţii. Convingeţi-vă şi dumneavoastră: în webinarele noastre gratuite şi negeneratoare de obligaţii vă arătăm cum puteţi pune bazele unei asemenea relaţii cu ajutorul unui sistem CRM.

Următoarele webinare se ţin în limba engleză.


Experimentați soluția CRM în practică

Experimentați soluția CRM de vârf a pieței CAS genesisWorld în practică. Veți obține informații valoroase despre posibilitățile și potențialul soluției noastre de lider în domeniile vânzărilor, marketingului și serviciilor.

Luni, 11 octombrie 2021           2:30 - 3:15 pm

 Luni, 22 noiembrie 2021           3:00 - 3:45 pm

Înregistrare

Simplificați-vă afacerea de zi cu zi cu ajutorul serviciului Mobile CRM

În vânzări, este esențial să puteți vizualiza și accesa toate datele relevante în orice moment și în orice loc. Fiecare contact este important. Aflați cum vă sprijină CAS genesisWorld, de la planificarea vizitei dvs., până la pregătirea, punerea în aplicare și realizarea unei interacțiuni optime între echipa dumneavoastră de la sediu și cea de pe teren.

 Joi, 4 noiembrie 2021                     3:00 - 3:45 pm

 Miercuri, 15 decembrie 2021         3:00 - 3:45 pm

Înregistrare

 

 

Schimbarea - Cum devine schimbarea o oportunitate

Singura constantă este schimbarea - ea ne face să progresăm, dar este și o provocare în același timp. În acest webinar cu Tina Christiansen, trainer și business coach în domeniul leadershipului, dezvoltării și managementului resurselor umane, veți afla cum pot fi transformate provocările în oportunități cu ajutorul șuruburilor de ajustare potrivite și cum puteți inspira persoanele afectate de schimbare prin abordarea constructivă a rezistenței.

Miercuri, 29 septembrie 2021      3:00 - 4:00 pm

Înregistrare

CRM.Check: Cât de centrat pe client ești cu adevărat?

Relațiile cu clienții sunt în prezent foarte amenințate. Utilizarea canalelor digitale explodează, iar comunicarea familiară are de suferit. Digitalizarea a devenit o realitate - și fiecare companie trebuie să se întrebe cel mai târziu acum: Cât de bine suntem poziționați în gestionarea clienților noștri? Cât de centrați pe client gândim și lucrăm?

În cadrul webinarului, Thomas Hamele, expert de renume în CRM și transformare digitală și managing partner al BCM. Best Customer Management, explică care sunt dimensiunile managementului clienților pe care fiecare companie ar trebui să le aibă în vedere acum și cum o verificare a maturității poate ajuta în mod durabil.

Marți, 16 noiembrie 2021             3:00 - 3:45 pm

Înregistrare

 

 
 
 

Nu găsiţi un termen potrivit pentru dumneavoastră? Formular de contact