Nou în versiunea x11

Cu noua versiune CAS genesisWorld x11 vă stau la dispoziție numeroase funcții noi care oferă suport la formarea unor experiențe unice pentru client. Bucurați-vă de posibilități extinse de adaptare cu Designer-ul de aplicații, catalogul de produse sau Căutarea Picasso în cadrul aplicațiilor mobile precum și de multe caracteristici suplimentare folositoare.

Acționând anticipativ și centrat pe client

Pe baza algoritmilor inteligenței artificiale Căutarea Picasso vă pune la dispoziție informații individuale, personale și relevante. Legături importante precum și programări, sarcini, șansă de vânzare, documente și contacte interconectate sunt evidențiate în Căutarea Picasso pentru a vă oferi suport în mod optim în munca Dumneavoastră. Utilizați în afară de aceasta asistentul MyDay din Căutarea Picasso stabilit în ecranul de pornire al telefonului Dvs. inteligent și mențineți o vedere de ansamblu în privința evenimentelor care vor avea loc.


Libertate fără limită cu noul designer de aplicații

Bucurați-vă de noi posibilități de individualizare și mai flexibile cu noul designer de aplicații. Suplimentar se adaugă și indicatorul grafic de progres care se poate utiliza orientat în domeniul practic: Prin intermediul acestuia devine dintr-o privire clar în ce fază se află de exemplu o șansă de vânzare.

Noua versiune se evidențiază suplimentar cu tehnologia SmartDesign® integrată care a fost desemnată cu German Design Award și permite un Look & Feel (aspect & percepție) modern și unitar pe toate terminalele.


CRM - atât de confortabil ca niciodată

Informații concentrate asupra grupurilor țintă formează baza pentru dezvoltarea relațiilor entuziaste și de durată. Cu posibilitățile cuprinzătoare de filtrare în x11 se poate realiza rapid o grupă țintă potrivită precum și un distribuitor corespunzător de adrese.

O altă noutate o reprezintă funcția inteligentă de telefonie în CAS genesisWorld Web. Vedeți din timp cine sună și puteți să vă pregătiți dintr-o privire actele clientului sau proiectului pentru discuția ulterioară.


Profesional & orientat către echipă - noua planificare pentru echipă

Formularea planurilor de intervenție în mod optim reprezintă frecvent o sarcină de durată - în special în privința service-ului clienți în cadrul căruia o programare precedă una după cealaltă. Prin intermediul planificării noastre inteligente a echipei evitați această problemă inoportună. Respectând solicitările individuale coordonați membrii echipei în mod integral și profesional. Angajații Dvs. vor fi încântați: Cu ajutorul asistentului MyDay din cadrul Căutării Picasso se poate vizualiza rezumatul perfect al zilei chiar și de pe traseu.


Chestionare live cu modul Survey (prospecțiuni)

Survey o face posibilă: Cu noua versiune x11 sunt disponibile și noile funcții pentru modulul de chestionare Survey. Astfel se pot integra conținuturi web precum fotografii și video-uri în cadrul chestionarelor Dvs. pentru a spori atenția și încântarea din partea participantului Dvs. la chestionar.

Utilizați elementele grafice pentru vizualizare sau și ca suport de decizie pentru participantul la chestionar.


Structurarea personală a discuțiilor de consultare

Prin intermediul noului catalog mobil de produse obțineți un rezultat complet nou de consultare: Astfel portofoliul de produse se poate prezenta în mod corespunzător și de pe traseu astfel încât clientul să fie implicat mai eficient la selectarea produsului.

Produsele și serviciile se pot unifica astfel mobil și confortabil. Rezultatul: Serviciul intern este acceptat imediat la realizarea unei oferte și poate să o trimită înainte ca angajatul de la departamentul de distribuție să părăsească casa clientului.


Alte noutăți x11

  • Printre noutăți se numără inovații mobile, de exemplu pentru înregistrarea simplificată a timpilor și chitanțelor aferente cheltuielilor. De pe traseu noua versiune conferă un confort cuprinzător la planificarea întâlnirilor și avertizează în privința intercalărilor.

     

  • Bara laterală CAS genesisWorld din cadrul Microsoft Outlook permite inserarea de contacte din CAS genesisWorld ca destinatar și de exemplu atașarea de documente arhivate.

     

  • Pentru o bază solidă de informare se pot aranja individual pupitrele și vizualizările și se pot utiliza pentru raportări extinse și evaluări.

     

  • Cu OpenSync se pot sincroniza bidirecțional datele cu sisteme aleatorii ale terților, de exemplu soluții ERP. Astfel se obține o flexibilitate integrală la conectarea în infrastructura existentă a sistemului.

     

  •  


Încântați/te de noile funcții?

Doriți informații detaliate privind întreaga performanță?
Atunci contactați-ne sau înregistrați-vă la Webinar.
Vă oferim suport cu plăcere și la selectarea unui partener CAS în apropierea Dumneavoastră.

 

Contactați-ne acum