Din nou cele mai bune note
pentru CAS genesisWorld

În cadrul studiului actual de satisfacție CRM "CRM în practică: satisfacția utilizatorului, beneficii & perspective 2019/20", publicate de Trovarit AG, CAS Software AG obține deja pentru a cincea oară consecutiv cele mai bune note pentru:

Evaluările de top ale clienților dovedesc cât de satisfăcuți sunt utilizatorii noștri cu soluția CRM a acestora.

Studiul indică faptul, că utilizatorul CRM prezintă o satisfacție explicită cu soluțiile și ofertanții CRM actuali. Utilizatorii CRM din cadrul aplicațiilor practice ale societății observă participanții la chestionar în special prin:

  • îmbunătățirea satisfacției clienților și a conexiunii între aceștia prin intermediul CRM (72 % din participanți)
  • ușurința câștigării de clienți noi datorită suportului CRM (40 % din participanți)
  • urmărirea istoricului datelor relevante uzuale în sistemele CRM (51 % din participanți)
  • pregătirea rapidă și facilă a informațiilor prin intermediul soluțiilor CRM (44 % din participanți)