Din nou cele mai bune note
pentru CAS genesisWorld
În cadrul studiului actual de satisfacție CRM "CRM în practică: satisfacția utilizatorului, beneficii & perspective 2019/20", publicate de Trovarit AG, CAS Software AG obține deja pentru a cincea oară consecutiv cele mai bune note pentru:
- soluția CRM CAS genesisWorld,
- consultanță parteneri CAS și
- service personal.
Evaluările de top ale clienților dovedesc cât de satisfăcuți sunt utilizatorii noștri cu soluția CRM a acestora.
Studiul indică faptul, că utilizatorul CRM prezintă o satisfacție explicită cu soluțiile și ofertanții CRM actuali. Utilizatorii CRM din cadrul aplicațiilor practice ale societății observă participanții la chestionar în special prin:
- îmbunătățirea satisfacției clienților și a conexiunii între aceștia prin intermediul CRM (72 % din participanți)
- ușurința câștigării de clienți noi datorită suportului CRM (40 % din participanți)
- urmărirea istoricului datelor relevante uzuale în sistemele CRM (51 % din participanți)
- pregătirea rapidă și facilă a informațiilor prin intermediul soluțiilor CRM (44 % din participanți)
Sursă: Extras din studiul "CRM în practică: Satisfacția utilizatorului, beneficii & perspective 2019/20" ale Trovarit AG.