23/10/18Tur de forţă CAS CRM la IMWorld 2018

După experienţa pozitivă de anul trecut, am revenit la IMWorld 2018 într-o formulă extinsă, cu şase parteneri în standul CAS Software. Au fost alături de noi, Synergizer, Docentris, Melior Cras, Producton, Medialine şi Bizz Advisers, într-un tur de forţă pro CRM, pro utilizarea tehnologiilor inteligente în gestiunea relaţiilor cu clienţii. Mulţumim tuturor celor care ne-au vizitat la stand sau care au audiat prezentarea susţinută de Mircea Prelipceanu (Head of Internaţional Sales, CAS Software) şi Ioana Răzvan (Director General, Melior Cras).

3-4 Octombrie au fost două zile pline, cu sute de vizitatori oprindu-se la standul CAS, cu numeroase discuții şi interacţiuni interesante. Partenerii au făcut un efort deosebit pentru derularea de sesiuni demonstrative și diverse scenarii de utilizare a CAS genesisWorld x10 precum şi pentru prezentarea studiilor de caz ale celor mai relevante proiecte. Am acţionat ca o comunitate smart, care facilitează adopţia tehnologică și investește în viitor.


Mesaje cheie livrate la IMWORLD 2018

  • Peste 60 de companii folosesc CAS genesisWorld pentru creşterea vânzărilor şi îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii.

  • Inovaţia este elementul cheie în activitatea noastră şi unul dintre principalii diferenţiatori.

  • Ecosistemul local creşte constant, atât ca parteneri cât şi ca număr de utilizatori.

  • Inteligenţa artificială este deja parte din soluţiile CAS, fie că vorbim despre Picasso Search sau Chat-bots.

  • CAS genesisWorld x10 este mai pregătit a niciodată pentru social media. Crawlerele dedicate extrag informații specifice pe baza anumitor cuvinte cheie, profiluri geografice, grupări și alte elemente de-mografice şi permit o gestiune inteligentă a interacţiunilor cu clienţii în orice tip de comunitate socială.

  • Introducem un termen nou „GEO Business Intelligence” o tehnologie care permite analiza şi afişarea datelor prin corelare cu locaţia acestora. CAS genesisWorld a fost întotdeauna o soluţie puternică la capitolul aşezării pe hartă a datelor, fie că a fost vorba de geolocalizare sau geomarketing.

  • Mobilitatea rămâne o tendinţă generală şi nu putem vorbi despre relaţii moderne cu clienţii şi trans-formare digitală în afara mobilităţii.

  • Proiectele partenerilor din Romana devin tot mai complexe şi au un impact tot mai mare în activitatea clienților. Rohe România este un astfel de beneficiar: 140 de angajați, 40 milioane euro cifra de afac-eri, proiectare și construire stații de alimentare cu combustibili.

  • Colaborarea intre echipe, alături de motivarea şi implicarea utilizatorilor cheie rămân pe lista de provocări.

  • Piaţa locală de CRM urmează tendinţele globale, atât ca direcţie de dezvoltare cât şi ca tendinţe tehnologice.

  • Suntem aici pe termen lung, investim în ecosistemul local deoarece sunt conştienţi că doar cu o echipă foarte puternică ne putem dezvolta.

Va mulţumim pentru interesul acordat CAS genesisWorld, pentru orice informaţii suplimentare, contactaţi-ne pe e-mail, telefon sau social media.