11/11/22SmartWe, sistemul CRM ideal pentru micro întreprinderi

Micro întreprinderile, în esenţă companii cu cifre mici dar ambiţii mari, au nevoie de un sistem CRM la fel de mult ca oricare altă afacere. Vând produse sau servicii, au prospecţi şi clienţi, încheie contracte şi oferă suport. Deci au nevoie de un sistem CRM, care să fie însă simplu de accesat, utilizat şi întreţinut şi care să nu implice o investiție consistentă.


SmartWe, sistemul CRM ideal pentru micro întreprinderiMicrointreprinderile, companii cu mai puţin de 10 angajaţi şi sub 2 milioane de euro cifra de afaceri, sunt peste tot în economia reală, dar cu precădere în comerţ și servicii. Pentru o astfel de companii, relațiile cu clienţii sunt esenţiale, pentru că de cele mai multe ori nu se poate diferenţia prin produs şi cost ci doar prin calitatea serviciilor şi experienţa oferită. În micro întreprinderi nu există roluri foarte bine definite ci toată lumea face orice, inclusiv vânzări.

Procesele de business nu sunt rigide şi nici trasate foarte evident, prin urmare toată lumea se aşteaptă la flexibilitate. Din perspectiva resurselor umane, aceste companii au un nucleu dur format din 2-3 persoane cu vechime, în jurul cărora gravitează alți angajați, care vin şi pleacă. Micro întreprinderile nu au mulţi clienţi, însă toţi sunt importanţi şi trebuie să primească atenţia cuvenită.

Sunt posibile toate acestea fără un sistem CRM care să administreze interacţiunile de marketing, vânzări şi suport? Cu siguranţă NU.

Îşi permite o micro întreprindere un sistem CRM? Cu siguranţă DA.

Mulţumită cloud-ului, astăzi orice companie îşi permite un sistem CRM modern şi performant. SmartWe, spre exemplu, sistemul CRM cu abonament din oferta CAS, oferă funcţionalităţi de top, 30 de zile CRM complet gratuit, dupa care costă de la 9.90 Euro/lună/utilizator (versiunea Starter) similar unui abonament de telefonie mobilă. Mai mult, nu implică achiziţia unui server şi a licenţelor aferente şi nici a serviciilor de implementare, update şi mentenanţa. In plus, nu exista nici un contract cu obligatii de utilizare pe durata lunga (cum sunt la alte sisteme CRM cloud). Utilizarea SmartWe,cresetrea numarului de utilizatori cat si scaderea numarului de utilizatori cat si cancelarea serviciului CRM pot fi facute in orice moment de catre utilizator, iar back-up ul de date complet automat disponibil fara nici un fel de alte costuri. Practic, o micro întreprindere poate avea cu SmartWe, un sistem CRM funcţional în mai puţin de 10 minute.

Află cum este posibile din articolul: Cum să ai un CRM în doar 10 minute?


De ce este SmartWe potrivit pentru micro întreprinderi?

  • Satisface toate cerinţele de relaţionare cu clienţii ale unei companii mici. Oferă o bază de date centralizată, acces la dosarul fiecărui client, lucru comun pe documente, alocare de sarcini şi activităţi, fluxuri de vânzări, facilităţi de căutare a informaţiilor, agenda comună, mobilitate. Practic, toţi oamenii din companie vor avea aceeaşi perspectivă asupra relaţiei cu fiecare client şi voi putea să ofere o colaborare unitară şi consistentă.

  • Este foarte accesibil din punct de vedere financiar. SmartWe nu implică investii în IT şi nici implemenatre, iar costul abonamentului este foarte mic. Există trei tipuri de abonament, 9.90€/luna/utilizator, 19.90€/luna/utilizator şi 29.90 euro/lună/utilizator, în funcţie de functionalităţile, opţiunile incluse şi nevoile e personalizare a sistemului.

  • Costul este transparent şi previzibil. Smartwe nu are costuri ascunse, iar micro întreprinderile pot adăuga sau elimina utilizatori în funcţie de necesitate. Este uşor de bugetat, cost lunar anulabil in orice moment.

  • Nu necesită personal IT pentru instalare şi administrare. Pentru a utiliza SmartWe companiile nu au nevoie de specialişti IT. După crearea contului, configurarea iniţială este simplă, la fel ca şi adăugarea contactelor în baza de date. Sistemul se actualizează automat, iar echipa CAS se ocupă ca acesta să funcționeze întotdeauna în parametrii optimi.

  • Este eligibil pentru finanţări nerambursabile, inclusiv digitalizare IMM. Programul Digitalizare IMM care va deveni operaţional, cel mai probabil din luna decembrie 2022, permite finanţarea achiziţiei unui sistem CRM ca SmartWe. Mai mult, Smartwe include multiple componente necesare pentru atingerea criteriilor de intensitate digitală specifice programului Digitalizare IMM (este un sistem CRM, este cloud, integrează Inteligență Artificială, ezc. Iată din start 3 din cele 6 criterii necesare). Prin Digitalizare IMM, o micro întreprindere care se califica poate primi până la 20.000 de euro pentru digitalizare.

  • Datele sunt sigure şi accesul controlat. SmartWe este un sistem CRM dezvoltat complet si hosted în Germania, ţară unde cerinţele de securitate a datelor sunt mult mai exigente decât în România. SmartWe păstrează datele într-un mod criptat, iar accesul utilizatorilor este securizat în funcţie de rolul în organizație şi drepturile individuale alocate. Fiecare utilizator vede doar datele/clienţii/activităţile de care este responsabil direct.

  • Nu are riscuri asociate. Pentru că nu presupune un cost în avans (achiziţia unui server, plata unor servicii de consultanţă şi implementare) utilizarea SmartWe este fără riscuri. Se plătesc doar ce se foloseşte, iar la o eventuală închidere a contului datele stocate pot fi exportate în formate comune pentru a putea fi utilizare aşa cum dorește beneficiarul.

  • Poate fi utilizat de oriunde. SmartWe este gândit pentru mobilitate maximă. Pentru că este acces prin internet direct din browser poate fi accesat de pe orice dispozitiv, indiferent de locaţie, doar cu numele de utilizator şi parola asociate. In plus SmartWe vine si App-uri native pentru Telefoane mobile şi Tablete ( iOS, Android, Windows, BlackBerry) care pot fi folosite şi in modul offline al dispozitivelor mobile. In plus SmartWe are interfata si pentru ceasuri de tip SmartWatch. Cu SmartWe nu contează dacă sunteţi la birou, lucraţi de acasă sau sunteţi în maşină în faţa sediului unui client şi doriţi să verificaţi, spre exemplu existenţa unui debit.

Are nevoie o microintrepridnere de un sistem CRM?
O întrebare la care trebuie să vă răspundeţi singuri. Dar dacă vindeţi produse sau servicii, aveţi prospecţi şi clienţi, încheiaţi contracte, acordați garanţii şi suport cu siguranţă aveţi nevoie şi de un sistem CRM. Probabil, multe micro întreprinderi administrează relaţiile cu clienţii folosind conturile de email, agendele, fişiere excel, feldere cu documente. Acest mod de lucru este însă empiric, necesită multă muncă manuală pentru procesarea datelor, generează erori şi omisiuni, duce la încurcături şi situaţii neprevăzute.

Dacă sunteţi în acest scenariu, eşti timpul să faceţi pasul spre digitalizare şi să utilizaţi o unealtă modernă şi inteligentă, pe care o meritaţi şi pe care v-o permiteţi.

Mai multe despre SmartWe: www.smartwe.world



<< înapoi