27/03/25Profil de partener: ICE COMPUTERS exploatează oportunitățile CAS xRM

Ecosistemul de parteneri CAS Software a fost recent extins prin parteneriatul cu ICE COMPUTERS, un furnizor de servicii IT&C administrate pentru sectorul SMB (Small & Medium Business), dedicat sprijinirii succesului afacerilor clienților săi prin soluții complete și personalizate.


ICE COMPUTERS exploatează oportunitățile CAS xRM

Cu peste 20 de ani de experiență în domeniul IT&C, ICE COMPUTERS oferă soluții și servicii pentru gestionarea infrastructurii IT, securitatea datelor, implementarea sistemelor software de business și suport tehnic. Compania beneficiază un avantaj competitiv important,  deține și operează propriul data center de peste 15 ani, în Botoșani.

 

 

ICE COMPUTERS își completează portofoliul de soluții prin parteneriatul cu CAS Software

 

Daniel Artimon, asociat ICE COMPUTERS, s-a îndreptat către antreprenoriat după o carieră ca Șef Serviciu IT în cadrul Consiliului Județean Botoșani. Experiența acumulată în această funcție îi oferă o înțelegere profundă asupra cerințelor și perspectivei clienților. Potrivit lui, ICE COMPUTERS oferă servicii IT în regim „managed services”, care acoperă până la 95-98% dintre nevoile de IT și digitalizare ale IMM-urilor. Compania integrează o gamă variată de tehnologii – hardware, software și servicii – pentru a asigura clienților soluții complete, adaptate cerințelor de business.

Cu sediul central în Botoșani, ICE COMPUTERS își desfășoară activitatea adaptându-se constant la provocările cu care se confruntă IMM-urile. Acestea nu dispun, de regulă, de resurse interne și expertiză IT, întrucât menținerea unor specialiști certificați și cu competențe diverse este atât costisitoare, cât și dificilă pentru organizații cu 10-50 de stații de lucru. Cu toate acestea, IMM-urile au totuși nevoie de tehnologie modernă, actualizată constant, pentru a-și susține activitatea și dezvoltarea.

ICE COMPUTERS acoperă aceste cerințe printr-o abordare integrată, oferind infrastructură IT, soluții de comunicații, VPN, securitate cibernetică, servicii cloud, migrare și implementare pentru companii cu până la 250-300 de stații de lucru. Echipa de specialiști, cu competențe multiple, asigură suport pe toate palierele tehnice, oferind clienților o experiență unitară de interacțiune cu tehnologia.

„Pare mult ca spectru, dar clienții își doresc un partener unic în relația cu vendorii de tehnologii. Oferim o interfață unică, ceea ce simplifică lucrurile pentru beneficiarii finali. Noi privim IT-ul ca un întreg, și îi oferim clientului o experiență unificată de interacțiune cu tehnologia. Avem expertiză pentru două sisteme ERP – Borg ERP și SoftOne – precum și cu alte soluții de business, dar din această imagine lipsea CRM-ul, care este totuși o unealtă necesară pentru gestionarea relațiilor cu clienții, mai ales în contextul de transformare digitală și modernizare”, afirmă Daniel Artimon, asociat ICE COMPUTERS.

 

ICE COMPUTERS a optat pentru CAS CRM datorită capacităților de extended CRM

ICE COMPUTERS a ales să adauge CAS CRM în portofoliul său datorită capacităților de extended CRM (xCRM) ale acestei soluții.

De ce CAS CRM? Deoarece CAS CRM este, în fapt, CAS xCRM, adică «extended» CRM, tinzând spre o platformă low code/ no code, care permite personalizarea aplicațiilor și proceselor de business. Din punctul nostru de vedere, unul dintre avantajele principale este posibilitatea de a genera aplicații ce mapează procese de business”, a adăugat Daniel Artimon.

Complementar, compania oferă servicii de colocare și hosting, prin propriul data center. Cu o putere instalată de 60 kW, 5 rack-uri și o suprafață de 30 mp dedicată pentru data rooms, centrul de date dispune de infrastructură tehnică modernă, inclusiv UPS N+1 de 15 kW, pardoseală tehnică, sisteme de cooling Uniflair și sisteme de securitate fizică. Continuitatea serviciilor este asigurată prin generatoare și conexiuni redundante la Internet, furnizate de trei furnizori. Deși de dimensiuni reduse, data center-ul este proiectat la standarde înalte, oferind soluții de hosting fiabile pentru clienți.

Alte avantaje apreciate de ICE COMPUTERS au fost flexibilitatea integrării cu soluțiile deja existente, care facilitează conectarea CAS CRM la ecosistemele tehnologice ale clienților. La aceasta se adaugă accesibilitatea sporită prin aplicațiile mobile, ce permite echipelor de vânzări și suport să acceseze informațiile esențiale în orice moment, din orice locație. În plus, funcționalitățile avansate de analiză și raportare oferă o perspectivă detaliată asupra datelor clienților, susținând luarea de decizii informate, în timp ce interfața intuitivă și ușor de utilizat contribuie la o adopție rapidă și eficientă a soluției în cadrul echipelor de lucru.

Parteneriatul dintre ICE COMPUTERS și CAS Software are ca obiective principale identificarea oportunităților de creștere, dezvoltarea unor soluții centrate pe client și creșterea productivității clienților, contribuind astfel la îmbunătățirea experienței și satisfacției utilizatorilor.

 

Care sunt planurile de viitor ale parteneriatului CAS Software-ICE COMPUTERS?

În prezent, ICE COMPUTERS se află în etapa de construire și pregătire a resurselor tehnice și a echipelor, având deja clienți potențiali pentru care soluția CAS CRM este una potrivită, mai ales în contextul utilizării ca platformă de xCRM. Aceasta va permite personalizarea proceselor de business și managementul relațiilor, depășind limitarea la vânzări, și extinderea inclusiv către zona serviciilor profesionale.

Un alt plan este de a oferi soluții de CRM găzduite în regim de hosting, cu resurse hardware partajate, ceea ce ar reduce costurile inițiale pentru clienți și ar facilita implementarea rapidă a soluției. Daniel Artimon consideră că acest model ar putea deveni o opțiune atractivă, compania având deja experiență în furnizarea de soluții ERP prin hosting. „CAS genesisWorld  se potrivește acestui scenariu. Avem clienți care au renuntat la serverele lor, preluăm noi acest efort”, a mai precizat reprezentantul ICE COMPUTERS.

În plus, compania intenționează să folosească CAS CRM mai intens și la nivel intern, ca parte a unei soluții integrate de Professional Services Automation (PSA).

 

<< înapoi