16/07/20O nouă tendinţa în mobilitate: Meniul Radial din CAS genesisWorld CRM

Mobilitatea este o conditie esentiala in business, însă din pacate nu toate aplicaţiile mobile oferă aceeaşi libertate de mişcare. CAS Software AG a acordat o atenţie deosebită acestui aspect şi toţi utilizatorii CAS genesisWorld beneficiază de opţiunea conectării reale la afaceri de oriunde şi oricând. Mai mult, prin introducerea meniului radial, CAS genesisWorld duce experienta mobilă la un nivel superior.

Accesarea sistemului CRM de pe laptop, din afara biroului, a fost primul pas spre mobilitate, însă una relativ limitată (echipamente mari, relativ greu de manevrat în mişcare, autonomie limitată). Libertatea de mişcare a apărut odată cu portarea sistemelor CRM pe tablete şi mai ales pe telefoanele mobile. Din perspectiva furnizorilor, provocarea a constat în adaptarea unor aplicaţii relativ complexe, la dispozitive mobile cu ecrane mai mici şi interfeţe de tip touch. Încă de la inceput, promisiunea CAS Software AG către utilizatori a fost de a permite accesul la soluţia CAS genesisWorld în orice loc şi moment şi de pe orice dispozitiv, indiferent de dimensiunea ecranului şi sistem de operare.

Ce a urmat de aici? O nouă etapă în mobilitate, în care CAS genesisWorld reuşeşte să ofere o experienţă unitară şi o interfaţă software unificată şi intuitivă indiferent dacă utilizaţi desktop, laptop, tableta, smartphone şi chiar smartwach. Mulţumită inovaţiilor la nivel de design, CAS genesisWorld se adaptează în mod fluid la displayul şi caracteristici specifice ale fiecărui dispozitiv.


CRM pentru interfeţe touch
Dacă accesarea unui sistem CRM de pe un smartwach este o opţiune ceva mai exotică, utilizarea telefonului mobil în business este deja un modus vivendi. Spre exemplu, în primul trimestru din 2020, în condiţii de pandemie şi lucru de acasă, traficul generat de telefoanele mobile a ajuns la 51,92% din întreg traficul web.(www.statista.com/statistics/277125/share-of-website-traffic-coming-from-mobile-devices). Telefonul mobil a devenit dotarea de bază pentru orice “knowledge worker” iar pe măsură ce specificaţiile tehnice au devenit tot mai performante, poate in multe cazuri înlocui cu succes utilizarea unui PC. Iată de ce, echipa de design a CAS Software AG a acordat o atenţie deosebită acestor echipamente mobile. În anul 2015, la CeBit, a fost lansată prima versiune a meniului radial, o inovaţie CAS CRM care permite o interacţiune unică utilizator-sistem CRM pe echipamentele cu interfaţa touch. Iar de atunci, interfata a fost perfecţionată cu fiecare versiune nou lansată.

Meniul radial schimbă complet modul de utilizare şi afişare a datelor şi funcţiilor din CRM pe un touchscreen. Comenzile şi butoanele sunt organizate concentric şi nu liniar, ceea ce urmează mişcările naturale ale mâinii şi face utilizarea mult ai fluentă şi mai eficientă. Degetul se transformă într-un joystick şi poate selecta extrem de uşor orice opţiune din meniul circular. Iata de ce, meniul radial este interfaţa ideală pentru telefoane mobile inteligente şi pentru viaţa în mişcare. Acesta completează funcţionalităţile puternice ale versiuni mobile CAS genesisWorld, care simplifica activitatea oricărui angajat aflat în afara biroului.


Functionalităţi de bază în CAS Mobile CRM
Aplicaţia mobile CAS genesisWorld oferă:

  • Lucrul complet si nelimitat de pe dispozitivul mobil, informaţii complete despre clienţi şi toate înregistrările asociate acestora (localizare, date de contact, oportunităţi deschise, comenzi, livrare etc)
  • Funcţii complete de agendă (contacte, întâlniri, apeluri telefonice, creare şi editare de sarcini)
  • Geolocalizare şi optimizare rute (extrage adresele clienţilor le dispune automat pe Online Maps pentru identificarea celui mai bun traseu)
  • Scanare cărţi de vizită
  • Semnare de documente - electronic
  • Înregistrarea interacţiunilor şi alocarea acestora la istoricul clientului
  • Derularea de chestionare şi sondaje
  • Acces la tablouri de bord şi rapoarte manageriale
  • Mod de lucru offline cu sincronizarea ulterioară a datelor înregistrare
  • Si multe altele


Mobilizaţi-vă pentru un plus de eficienţă

Sistemele CRM există din anii 80, însă vreme de 40-45 de ani au rămas închise în birou, iar utilizatorii nu au avut libertatea de mişcare dorită. Odată cu revoluţia smartphone, situaţia s-a schimbat, iar astăzi inovaţii precum SmartDesign şi meniul radial din CAS genesisWorld fac din mobilitate o experienta naturală de business. Utilizarea unui CRM mobil are ca efecte:

  • Îmbunatăţirea colectării datelor
  • Pregătire mai bună a vânzărilor
  • Eliminarea timpilor morţi dintre vizitele la client
  • Servicii mai bune şi mai prompte
  • Creşterea productivităţii

Practic, biroul îşi schimba definiţia şi devine pe deplin mobil şi digitalizat şi mai ales se mută mai aproape de client. Confom studiilor derulate de Yankee Goup (companie americană de analiză) 50% dintre companiile care au adoptat un sistem CRM mobil au obţinut o creştere a numărului de interactiuni cu clienţii, în timp ce 40% au înregistrat o îmbunătăţire a comunicării şi coordonarii dintre angajaţi. Totodată, o analiză Nucleus Research atestă că adăugarea de functionalităţi mobile în CRM poate genera o creştere de până la 26% a productivităţii agenţilor de vanzari, multumită în primul rând accesului în timp real la informaţii despre clienţi, stocuri, comenzi etc.

Dacă doriţi să profitaţi de mobilitate, aplicaţia CAS genesisWorld este disponibilă pentru oricare dintre platformele mobile majore: iOS, Android, Windows şi chiar Blackberry. Utilizarea este gratuită pentru companiile cu licenţe active, iar testarea cu un sistem DEMO nu costa nimic si e disponibila ca standard.

Contactaţi partenerii CAS genesisWorld certificaţi, pentru suport în instalarea, configurarea şi utilizarea versiunilor mobile potrivite pentru organizaţie dvs.