29/05/19Noutăţi de la CAS Partner Conference 2019

Săptămâna trecută, in Barcelona, partenerii CAS Software AG din întrega lumea s-au reunit pentru două zile de analiza, informare şi networking. Derulat anual de peste 12 ani, evenimentul îşi propune să informeze comunitatea asupra celor mai recente noutăţi şi functionaliatti integrate în produsele CAS CRM, să uniformizeze procedurile şi metodologia de implementare şi să genereze un schimb de experienţa şi bune practici.

Totodată, Conferinţa partenerilor este un moment bun pentru CAS Software AG să prezinte un bilanţ al activităţii pe ultimul an şi să introducă o previzualizare a noii versiuni a CAS GenesisWorld CRM. Din România au participat companiile Medialine, Meliocras, Synergizer, Docentris, Chara Software şi Ravici Consulting. Dintre aceşti parteneri, companiei Docentris i-a fost acordat titlul de „Premium Partner 2019” , iar forma Medialine a fost premiata pentru „10 ani de parteneriat”.

Anul 2018 a însemnat pentru CAS Software AG atingerea unei cifre de afaceri de 40 milioane euro cu o echipă de cca 450 angajaţi. 60 noi referinţe au fost adăugate în portofoliu, iar la nivel de venituri piaţa din Germania a înregistrat o creştere de peste 10%, în timp ce piaţa internaţională a depăşit 40%. Anul 2019 va aduce versiunea x11 a CAS genesisWorld CRM precum şi investiţii masive în dezvoltarea campusului din Karlsruhe (care va ajunge la 20.000 mp) precum şi intensificarea activităţii internaţionale.

Iată principalele anunţuri făcute

  • Produsul CAS genesisworld CRM a ajuns la 21 de ani.

  • Anul 2019 aduce concentrarea atenţiei şi resurselor asupra livrării celei mai bune experienţe de client.

  • Ediţia x11 a CAS genesisWorld va fi disponibilă comercial din luna iulie 2019 (începând cu luna iunie va fi disponibilă pentru parteneri).

  • Principalele noi funcţionalităţi se concentrează in general pe noile platforme tehnologice web si mobile apps , susţinerea clienţilor parcursul întregului ciclu de viaţă, accelerarea ciclului configurare-ofertare, extinderea mobilităţii, îmbunătăţirea conversiilor, crearea unui CRM cockpit care să integreze toate informaţiile relevante pentru utilizator, si multe altele.

  • Asistenţii bazaţi pe Inteligenţă Artificială schimba modul de interacţiune cu clienţii şi tind să devină o funcţionalitate obişnuită în CRM.

  • Noua versiune se integrează cu diverse servicii de telefonie de IP telephony si Skype for business, pentru creşterea eficienţei serviciilor de asistenta şi suport clienţi.

  • Căutările inteligente prin Picasso Search sunt disponibile şi pe mobil.

  • Diferenţele dintre aplicaţiile desktop şi web au devenit nesemnificative.

  • CAS OpenSync devine principalul conector cu alte aplicaţii şi este o abordare standardizată prin care se elimină nevoia de programare iar costurile si viteza de integrare se reduc.

  • Funcţionalităţile de Mobile Device Management sunt mai puternice în noua versiune, ceea ce va simplifica munca administratorilor.

  • Nevoia complianței cu normele EU-GDPR rămâne acută şi la un an după introducerea regulamentului. Noua versiune va aduce facilităţi superioare de criptare şi ştergere date confidenţiale.

  • Abordarea SmartDesign Editor – App Designer, aduce customizarea într-o nouă eră. Personalizarea conteaza tot mai mult pentru utilizatori si se poate face simplu si vizual.

  • Înțelegerea clientului şi dezvoltarea unei relații bazate pe încredere devin principalele atu-uri în vânzări.

CAS genesisWorld x11 va fi disponibilă comercial din luna iulie, inclusiv prin partenerii autorizaţi din România, care vă pot oferi serviciile de suport necesare pentru upgrade.
Vom reveni cu informații extinse asupra funcționalităților cheie din CAS GenesisWorld x11, precum şi asupra altor subiecte care au fost prezentate la eveniment.