01/09/23Noua versiune CAS genesisWorld este disponibilă în România. Care sunt noutățile?

Noua versiune CAS genesisWorld X15 este deja disponibilă comercial pentru companiile din România, atât pentru proiecte noi, cât și pentru upgrade. CAS genesisWorld x15 aduce multiple noi funcționalități, dar și îmbunătățește unele dintre cele existente, precum asistenții virtuali (AIA – Augmented Intelligent Assistants).


CAS genesisWorld

Așa cum v-ați obișnuit, laboratorul CAS integrează în fiecare nouă versiune cercetarea proprie, feedback-ul clienților, dar și concluziile grupurilor de lucru cu partenerii. Reușim astfel ca în fiecare an să ieșim pe piață cu versiuni mai performante și mai puternice.

Dar să trecem la subiect și să aflăm ce aduce nou CAS genesisWorld x15?



Focus pe client cu SmartTags

Versiunea x15 pune accent pe îmbunătățirea relației cu fiecare client, iar o bună parte din noile funcționalități aduc clientul în centrul atenției și îl fac pe utilizator conștient de importanța acestuia.

Un element nou și de mare efect pe acest palier sunt noile "SmartTag-uri", etichete digitale adăugate oricarei informatii din sistem cu un plus de informație. Similare cu functia de #Hashtaging din platformele social media, aceste etichete digitale sunt dinamice și 100% personalizabile. Pot menționa interesul clientului pentru un anumit produs, participarea la un eveniment, abonarea la un newsletter, o situație etc. Pe baza SmartTag-urilor, utilizatorul poate face filtrări, cautari foarte rapide și selecții de date. SmartTag-urile reprezintă o cale simplă și creativă de îmbogățire cu informații a sistemului CRM și înțelegere a contextului relației cu fiecare client.

CAS genesisWorld x15 SmartTags


Acces instant la informatie cand este nevoie, de exemplul apelul unui client este identificat prin caller ID, iar sistemul deschide automat un tablou de bord asociat care va afișa cele mai relevante informații și metrici asociate acelui client. Mai mult, printr-un singur click poate fi accesat întregul istoric al clientului: achiziții, produse, discount-uri, contracte etc. Astfel, utilizatorul este permanent informat și poate răspunde la orice întrebare, poate evalua situația într-un mod realist și transparent și poate lua decizii în cunoștință de cauză.


Accesibil de pe orice dispozitiv, dosarul clientului este sursa de adevăr și oferă o perspectivă reală la 360 de grade asupra relației cu acesta. Tabloul de bord este personalizabil și poate include cele mai diverse informații, de la comenzi și profitabilitate la tichete deschise și rezoluții aplicate. Important de menționat, începând cu x15, dosarul clientului permite crearea de link-uri cu diverse documente printr-un simplu drag and drop.


Mobilitate și Push notifications

Pentru că mobilitatea a fost întotdeauna un obiectiv important pentru CAS, x15 nu neglijează acest aspect. Experiența de utilizare pe orice dispozitiv mobil a fost îmbunătățită și adusă tot mai aproape de cea asociată unui echipament de tip desktop sau laptop. Accesarea informațiilor și înregistrarea unor date noi nu au fost niciodată mai simple, iar noii utilizatori pot semna digital documente direct pe tabletă sau telefonul mobil.

CAS genesisWorld 15 push function

Prin activarea serviciul de push notification, se pot primi automat alerte pentru acțiunile relevante fara a fi nevoide sa fie deschis CAS CRM mobile App. Astfel, vor fi siguri că nu vor pierde nicio oportunitate, indiferent dacă este o întâlnire în oraș sau ziua de naștere a unui client. Pentru o mai bună interacțiune socială, x15 permite crearea de cărți de vizită digitale, pe care utilizatorul le poate partaja ușor prin coduri QR sau email. Poate selecta informațiile pe care dorește să le facă publice, atât date de contact cât și o descriere personală.
Deasemenea creerea de noi contacte in sistemul CRM este mult mai simpla ca niciodata. Cu versiunea x15 aveti posibilitatea de a creea noi contacte in CRM prin simpla scanare a unui QR cod sau NFC tag sau daca aveti o poza a unei carti de vizita salvata in libraria telefonului, aceasta poate fi convertita automat intr-un contact.


Comunicare incisivă și eficientă

Mai mult ca niciodată, marketingul are nevoie de ajutor în segmentarea pieței, pregătirea celor mai incisive mesaje și selectarea celor mai eficiente canale. X15 are acest obiectiv și oferă funcționalități dedicate pentru personalizarea automată a mesajelor în funcție de categorie (prospecți, lead-uri, clienți), tip de interacțiune (ofertă, eveniment fizic, webinar) sau canal (newsletter, social media). Cu ajutorul wizard-urilor din sistem, utilizatorii pot adăuga în corespondență informații complexe din diverse surse sau pot organiza un eveniment conturând rapid: agenda, tematica, lista de participanți. De asemenea, dacă există un formular de înregistrare online, datele sunt preluate automat în sistemul CRM pentru utilizare ulterioară.

Mulțumită tehnologiei OpenSync, CAS CRM se poate integra cu orice altă soluție terță și poate prelua date de la Inxmail, Evalanche, ELO, diverse sisteme ERP etc. Pentru a face comunicarea internă mai facilă, x15 permite crearea de task-uri recurente atât în agendă proprie cât și pentru ceilalți membri ai echipei. La susținerea colaborării contribuie și integrarea deja existentă cu suita Microsoft 365 și în special cu Outlook și Teams, unele dintre cele mai apreciate unelte de business la nivel global. Sistemul intern de notificare a fost îmbunătățit pe baza "webhooks", conectori care permit corelarea unor evenimente. Spre exemplu, membrii echipei sunt automat informați via Microsoft Teams atunci când anumite repere sunt atinse: realizarea target-ului, câștigarea unui contract etc.


CAS genesisWorld Ressourcenplan

Project management optimizat și transparent
CAS CRM a excelat întotdeauna la project management, iar x15 duce acest modul pe un nivel superior. Au fost adăugate noi funcționalități care să faciliteze planificarea și implementarea proiectelor, să permită expunerea informațiilor într-un mod vizual, să permită ajustarea planificării la adăugarea de resurse, dar și să ofere un mod mai controlat de acces. Cu precădere atunci când proiectele sunt extinse și implică echipe din multiple organizații, drepturile de acces sunt definite mai granular și gestionate centralizat.

Pentru vizualizarile de tip Kanban, acum sunt disponibile asa numitele „swimlane” pentru distinge vizual partajarea activitătilor și responsabilitățile pentru subprocesele unui proiect. Toate metricile proiectului sunt prezentate în tablouri de bord intuitive și ușor de partajat cu membrii echipei, indiferent dacă sunt interni sau externi. Toate acestea contribuie la accelerarea proiectelor și la atingerea obiectivelor.


Securitate cu 2 FA și suveranitate digitală

În spiritul strategiei "digital.fair" încorporate în ADN-ul CAS Software, CAS genesisWorld x15 păstrează același nivel înalt de protecție a datelor și respectă independența digitală a clienților și utilizatorilor.
În conformitate cu EU-GDPR, Mobile App-ul „SecureLogin - CAS & SmartWe este acum disponibil pentru a asigura o autentificarea sigură cu doi factori la conectarea in sistemul CRM (2FA). Datele sunt protejate de accesul personalului neautorizat, iar soluția respectă întru totul cerințele GDPR. Accesul este securizat in plus si cu ajutorul tehnologiei de autentificare multifactor, iar pentru un nivel superior de control administratorii pot configura sistemul pentru acces prin Microsoft Azure Active Directory.

Pentru mai multe informații, discuție cu oricare dintre partenerii autorizați din România.



<< înapoi