20/02/19Marketing Automation, plusul de valoare adus de CAS CRM în 2019

Automatizarea este cuvântul cheie în 2019 şi nu doar prin atenţia sporită de care se bucura roboţii software, în general, cât mai ales prin nevoia de eficienta în orice proces de business. Marketingul nu face excepţie, iar laboratorul CAS a intuit aceasta tendinţe. Astfel, versiunea CAS genesisWorld X10, lansat anul trecute, include un modul cu funcționalități complete pentru automatizarea proceselor de marketing.

 

De ce este necesară automatizarea proceselor de marketing?

Răspunsul la aceasta întrebare poate fi intuit rapid analizând cerinţele specialiştilor din domeniu. Încă din 2014, un studiu publicat de site-ul emarketer.com atestă la nivel de priorităţi: îmbunătăţirea sistemului de colectare a lead-urilor şi a modului de interacţiune prin lead nurturing, creşterea gradului de personalizare, alinierea mai evidentă între marketing şi vânzări, creşterea eficiente dar şi nevoia de rezultate măsurabile.

Marketing Automation are ca obiectiv apropierea de prospecţi şi lead-uri, pregătirea acestora pentru etapa de vânzare şi creşterea eficienţei tuturor proceselor asociate. Această de abordare, permite ca fiecare prospect să aibă un scor în funcţie de acţiunile generate (vizita pe site, deschide e-mail, descărcare whitepaper, participare la webinar etc) şi să primească mesaje şi conţinut personalizat, în funcţie de interes şi nivelul relaţiei. Astfel, pe de o parte potenţialii clienţi vor primi informaţii mult mai relevante pentru cerinţelor lor specifice, iar pe de alta doar cele mai bine calificate lead-uri vor ajunge la echipa de vânzări. Prin marketing Automation, profilul clientului devine mult mai bogat şi rafinat. Imediat ce un prospect atinge un anumit scor (stabilit în funcţie de strategia organizaţiei sau de specificul unei campanii) acesta va înainta pe flux către etapă de vânzare.

Modulul gestionează automat o bună parte din aceste acţiuni, iar specialiştii în marketing se vor concentra asupra aspectelor creative ale muncii lor. Aplicaţia preia informaţii din interacţiunea cu prospecţii, calculează scorul şi livrează automat conţinutul necesar, conform strategiei de marketing. Intervenţiile manuale sunt reduse la minimum, iar lead-urile calificate sunt direcţionate automat către responsabili. Echipa de vânzări îi va contacta la momentul potrivit, după ce aceştia au primit informaţii relevante pentru luarea deciziei. Astfel , vânzătorii se vor concentra exclusiv asupra lead-urilor cu potenţial ridicat, ceea ce le va creşte considerabil rata de succes.


Ce avantaje oferă modulul Marketing Automation din CAS genesisWorld?

Indiferent de domeniu de activitate şi complexitatea proceselor de marketin, utilizarea modului de Marketing Automation va permite să:

  • Creaţi mai uşor profilul potenţialilor clienţi şi să identificaţi corect nivelul relaţiei cu aceştia

  • Automatizaţi diverse activităţi, de la captarea lead-urilor, evaluarea şi prioritizarea acestora până la mesaje automate de răspuns şi follow-up

  • Să înţelegeţi mai bine interesul prospecţilor şi să creaţi conţinut şi mesaje în consecinţă

  • Atingeri un nivel mă imare de personalizare a campaniilor

  • Creşteţi gradul de colaborare dintre Marketing şi Vânzări şi chiar să implicaţi in acest proces Responsabilul cu protecţia datelor confidenţiale (DPO - DataProtection Officer)

  • Să creşteţi valoarea investiţii în sistemul CRM

 

Conţinutul este Rege, iar conversaţia este Regina

Automatizarea proceselor de marketing are nevoie de un conţinut puternic, indiferent de forma acestuia: scris, multimedia, online sau offline. Prospectul modern se informează activ şi prefera să fie asistat cât mai târziu în procesul de luarea a deciziei.

Pentru domeniile B2C şi B2B tranzacţional, studiile moderne arata că 57% din decizia de achiziţie este luată înaintea de întâlnirea client-vânzător. Evident, cifra este relativă şi poate diferi în funcţie de domeniu sau ţară, însă tendinţa este evidentă. Clienţii se informează şi au nevoie de o asistenţă discretă în procesul de achiziţie. Marketing Automation permite ca interacţiunea să nu fie nici prematură nici tardiva, iar întreg procesul să fie fluent şi să genereze un cost cât mai mic.

Pentru mai multe informaţii despre modulul Marketing Automation din CAS genesisWorld contactaţi-ne direct sau prin intermediul partenerilor autorizaţi.

 

Solicitați un DEMO