24/09/20Integrarea mailchimp CAS CRM face mai bună viaţa marketer-ilor

Mailchimp este fără îndoială una dintre cele mai utilizate soluţii pentru expedierea de newslettere, iar Mailchimp integrat cu CRM devine o soluţie puternică de email marketing.

cas crm integration with mailchimp

Mailchimp şi-a crescut considerabil baza de utilizatori, mulţumită în egală măsură interfeţei foarte intuitive (extrem de uşor de învăţat şi folosit) şi serviciilor gratuite. (fără costuri pentru până la 2.000 de contacte și 12.000 de e-mailuri trimise pe lună). Anul trecut, Mailchimp avea peste 11 milioane de clienţi activi şi a început să adauge noi servicii de marketing peste tradiţionala expediere a fluxurilor informative. Iată de ce integrarea Mailchimp - CAS genesisWorld este pas normal, prin care asigurăm tuturor utilizatorilor un nivel ridicat de funcţionalitate şi simplificare operaţională.

Elementul esenţial al integrării Mailchimp - CRM este sincronizarea automată a contactelor din CAS genesisWorld cu platforma de email marketing. Complementar, integrarea asigură preluarea de informaţii şi date statistice din Mailchimp în CAS, pentru o accesare sau prelucrare ulterioară, segmentatie, analiza de success in campanii si interactiuni. Astfel, utilizatorii de CAS CRM care aleg Mailchimp ca instrument de email marketing, vor avea o activitate mai fluentă în platformele lor preferate.

Beneficii integrare Mailchimp CAS CRM
Ce câştigi ca utilizator de CAS genesisWorld în urma acestei integrări? Lista beneficiilor arată astfel:

  • Listele de email-uri definite în CAS CRM sunt importate şi convertite automat în mailchimp. Nu mai lucrezi redundant în două platforme şi nici nu te mai complici cu export-import de fişiere excel şi riscul apariţiei unor erori.
  • Prelucrezi facil datele în CAS CRM (acolo unde sunt de altfel şi înregistrate şi stocate securizat) şi le găseşti actualizate în mailchimp. Veţi folosi întotdeauna cea mai recentă versiune.
  • Deschizi şi accesezi mailchimp direct din CAS CRM prin intermediul unui app dedicat, fără login într-o altă platformă.
  • Statisticile unei campanii vor fi preluate automat în CAS CRM, iar informaţiile disponibile pentru rapoarte vor fi consolidate şi actualizate.
  • Poţi corela uşor activităţile din aria email-marketing cu responsabilii care le gestionează.
  • Rezultatele campaniilor sunt uşor de partajat cu întreaga echipă de marketing şi vânzări, atât la nivel general cât şi detaliat.
  • Statisticile sunt accesibile prin CAS CRM Smartdesing, ceea ce le face mai atractive şi mai uşor de folosit.
  • Toate datele aferente contului Mailchimp sunt disponibile şi în aplicaţia mobila CAS genesisWorld.
  • Poţi aloca mai mult timp planificării decât importului şi prelucrării datelor.


Toate acestea conduc la o atingere mai bună a segmentului ţintă şi la o binevenită simplificare operaţională, iar eficienţa creşte cu siguranţă.

Dacă lucrezi în departamentul de marketing ai putea fi interesat şi de articolul Marketing Automation, plusul de valoare adus de CAS CRM în 2019.

Integrarea mailchimp CAS CRM este utilă în orice departament de marketing, însă este cu precădere necesară organizaţiilor cu specific business-to-business. Acestea au procese complexe de vânzări şi echipe numeroase, iar datele despre clienţi şi tranzacţii sunt actualizate şi stocate exclusiv în CRM.

Chiar dacă marketingul actual este atras către chatboti şi influenceri, metodele tradiţionale încă rămân valabile, iar emailul este cel mai bun exemplu. Disponibilitatea corespondentei pe dispozitive mobile a crescut atât numărul de utilizatori (4.9 miliarde utilizatori activi zilnic la nivel global, din 5.6 miliarde conturi, conform Statista 2019) cât şi rata de deschidere (45% din e-mailuri sunt deschise pe dispozitive mobile).

Spre deosebire de Business-to-Consumer în Business-to-Business, cea mai mare parte a interacţiunile cu clienţii se desfăşoară pe email, ceea ce face ca newsletter-ul/email-ul să rămână un canal important pentru activităţi de lead nurturing, promovare şi chiar vânzare.