11/08/21Digital Office Index. Cum a schimbat pandemia perspectiva asupra digitalizării

Beneficiile digitalizării şi impactului economic al utilizării tehnologiei au devenit tot mai evidente pentru mulţi antreprenori în ultimul an şi jumătate. În mod curent, doar 12% dintre companiile cu peste 20 de angajați mai au îndoieli asupra rezultatelor pozitive ale digitalizării, arată rezultatele chestionarului Digital Office Index realizat de Bitkom Germania (Asociaţie profesională Germană ce include peste 2.700 de companii din economia digitală). Acum, miza se mută asupra transpunerii digitalizării în practică şi a eliminării factorilor de încetinire a acestui proces.


Corona spreads doubt in digitalization

Digitalizarea creşte eficienţa şi ajută la depăşirea situaţiilor de criză


Companiile cu procese de business digitalizată fac mai uşor tranziţia către noul mod de lucru şi sunt mai puţin afectate de tulburările economice


consideră Marcus Bär, membru în Comitetul Executiv al Bitkom şi totodată membru al echipei de management a CAS CRM. În mod evident, procesele bazate pe hârtie şi sistemele informatice învechite nu pot susține munca de la distanţă / telemunca şi nici mobilitatea iar prin urmare afectează semnificativ productivitatea oamenilor şi profitabilitatea companiilor.


Digitalization helps companies in the pandemic

Din aceste motive, digitalizarea proceselor de business şi ale operațiunilor administrative au devenit extrem de importante pentru 95% dintre companiile participante la sondaj. Tehnologiile moderne, inclusiv sistemele CRM/XRM au ajutat aceste companii să depăşească mai uşor efectele pandemiei şi chiar să îşi consolideze afacerile şi poziţia de piaţă.


Digitalizarea nu se întâmpla de pe o zi pe alta, mai degrabă implică un proces analiză a business-ului şi transformare graduală. Înţelegerea modului în care ne văd clienţii pentrua descoperi sincopele şi disfuncţionalităţile din fluxurile de lucru este un element esenţial. Tehnologia de ajută să lucram mai uşor şi mai eficient, însă ceea ce contează sunt oamenii, clienţi şi angajaţi în egală măsură


mai afirmă Marcus Bär. Cu un sistem CRM/XRM, o organizaţie digitalizează toate datele şi interacţiunile cu clienţii şi poate oferi servicii optime oricând şi oriunde. Interfeţele moderne şi versatile ale soluţiilor de business (ERP; CRM, ECM) ajută utilizatorii să creeze experienţe ideale pentru clienţi şi să câştige timpul necesar pentru a se concentra pe ceea ce contează mai mult: calitatea relaţiilor de afaceri.



The digital office is now more widespread

Tehnologiile digitale încă subutilizate
93% dintre companiile participante la sondaj folosesc deja diverse tehnologii digitale, însă nu la potenţial maxim. Alături de digitalizarea documentelor şi a fluxurilor de lucru, tehnologia este intens utilizată şi pentru gestiunea şi arhivarea documentelor. Pe de altă parte, tehnologiile de căutare, informare şi creare documente digitale, partajare intre departamente şi semnătura electronică sunt folosite mai puțin, chiar dacă datele existente în companii sunt transparente şi accesibile centralizat.


Conceptul de dosar digital al unei companii ne ajută a obținem o perspectivă la 360 de grade asupra organizaţiei respective. Aceasta perspectivă include toate informatiile stocate şi ajută la redescoperirea relaţiilor şi interacțiunilor, la reducerea timpului de informare şi căutare a datelor şi la generarea de noi lead-uri. Complementar, semnarea electronică a documentelor oferă viteză de lucru şi eficienţă, ceea ce ajută angajaţii şi clienţii să ia decizii rapid, chiar şi dacă sunt într-o întâlnire


afirmă Marcus Bär. Prin urmare, digitalizarea poate îmbunătăţi multiple aspecte ale activităţii, iar oportunităţile sunt reale. Tehnologia există trebuie doar folosită.


Comunicare şi colaborare în biroul digital
Instrumentele de colaborare permit o mai mare flexibilitate a modului în care echipele lucrează împreună în biroul digital și reprezintă baza trecerii la telemuncă. În special, instrumentele precum Microsoft Teams sau Slack pentru comunicare și colaborare internă și externă au evoluat către platforme de lucru împreună la documente sau proiecte, în orice moment și de oriunde. Cu o soluție CRM / XRM ca platformă centrală de date, companiile oferă angajaților instrumentul ideal pentru accesarea informaţiilor de la distanţă, colaborare între departamente și vizualizare transparentă a etapelor unui proiect (diagrame Kanban) În combinație cu interfețe inteligente, munca devine și mai ușoară. În noua versiune CAS genesisWorld x13 (lansare vara 2021), am optimizat integrarea cu Microsoft Teams , astfel încât întâlnirile și conferințele video să poată fi organizate mai mult rapid direct din sistemul CRM.



Numerous obstacles on the way to the digital office

Protecția datelor, cea mai ridicată cerinţă
În multe companii, lipsa standardelor, cerințele ridicate de protecție a datelor și preocupările de securitate blochează digitalizarea. Prin utilizarea unui sistem CRM, creați însă condiții optime pentru implementarea GDPR și protejarea datelor clienților. Suveranitatea digitală este strâns legată de utilizarea unui software de încredere, motiv pentru care soluțiile noastre CRM / XRM - „Hosted & Made in Germany” - îndeplinesc cele mai înalte cerințe de protecție a datelor.

Un sistem cu drepturi pe mai multe niveluri reglementează accesul fiecărui utilizator la fiecare tip de înregistrare individuală. În acest fel, datele cu caracter personal sunt prelucrate în conformitate cu legea și accesul persoane neautorizate este împiedicat. Abilitățile digitale sunt, de asemenea, importante pentru a duce mai departe strategia de digitalizare în companie, însă nu sunt critice pentru succesul transformării digitale.


Ceea ce nu puteți face singuri, putem face împreună. Cu metodele noastre de implementare, testate pe teren, garantăm o implementare de succes a sistemelor CRM / XRM, chiar și fără competențe IT distincte.


spune Marcus Bär.

 


Pentru un viitor durabil, investiţi în digitalizare!
Nu lăsați preocupările operaționale şi grijile să vă încetinească procesul de digitalizare! Îndrăzniți să faceți următorul pas, reveniți mai puternici din criză și investiți într-un viitor durabile cu soluţiile CRM/XRM. Partenerii certificaţi CAS CRM sunt întotdeauna disponibili pentru a oferi consultanţa necesară şi a vă însoți pe drumul transformării digitale.

<< înapoi