09/10/24CAS Partner Conference Torino 2024, o reuniune „de familie”
Ecosistemul de parteneri CAS s-a întrunit la finalul lunii septembrie în Torino, pentru ediția 2024 a CAS Partner Conference. A fost ocazia perfectă pentru a disemina, în rândul partenerilor, tendințele tehnologice actuale, noutățile aduse de versiunea CAS genesisWorld x16, precum și alte direcții de cercetare ale Laboratorului CAS. Totodată, am evidențiat cele mai relevante proiecte din acest an și am stimulat schimbul de experiență și bune practici între parteneri.
Gazda evenimentului a fost Muzeul Lavazza, pentru că nimic nu stimulează discuțiile și colaborarea mai mult decât o cafea bună.
Au fost zile intense, cu networking live, prezentări și discuții, în care ne-au fost alături și mulți parteneri din România: Soft Net Consulting, Medialine România, Next RMA iSOLUTIONS SRL, MeliorCras, Docentris, Chara Software și CRM4YOU.RO Ravici Consulting SRL. Comunitatea românească s-a remarcat și prin recunoașterea Soft Net Consulting ca Partener Gold și a Medialine România ca Partener Premium.
Reîntâlnirea cu familia internațională CAS
Pentru Ioana Răzvan, Director MelioCras, la fel ca pentru mulți dintre noi, evenimentul a fost, înainte de toate, o reîntâlnire cu „familia” internațională CAS. În același timp, a fost o oportunitate de a descoperi noutățile aduse produselor și strategia de dezvoltare pentru perioada următoare. MelioCras a găsit inspirație în informațiile despre integrarea AI și a rețelelor de socializare în cadrul produselor, dar și în diversitatea proiectelor implementate de alți parteneri, care depășesc cu mult sfera unui CRM clasic.
„Interacțiunea cu parteneri din alte țări a fost unul dintre punctele de mare interes pentru mine. Mă bucur de fiecare dată când avem ocazia să ne vedem, cu unii dintre ei ne întâlnim de câțiva ani, la aceste evenimente. Știu că poate părea un clișeu să vorbesc despre «familie», dar, într-un fel, chiar simt că suntem o familie. Și mă bucur că fac parte din ea”, ne-a transmis Ioana Răzvan, Director în cadrul MelioCras.
Comunitatea românească s-a remarcat și printr-un proiect de amploare, care a fost foarte bine primit, prezentat de Elena Radu, Directorul Operațional al Medialine România. Este vorba despre implementarea unui sistem complex de optimizare a fluxurilor de lucru în departamentul juridic al unei mari instituții bancare.
„Această implementare a fost foarte bine primită, fiind un exemplu al experienței noastre de peste 15 ani în parteneriatul cu CAS și al capacității noastre de a oferi soluții inovatoare care îmbunătățesc eficiența și relațiile cu clienții”, a precizat Elena Radu, Director Operațional în cadrul Medialine România.
Medialine participă anual la CAS Partner Conference pentru a se menține la curent cu cele mai recente tendințe și pentru a lua pulsul industriei. În Torino, funcționalitățile de tip Business Process Automation din noua versiune CAS genesisWorld X16 au atras atenția echipei, oferindu-le soluții pentru automatizarea fluxurilor de lucru și reducerea sarcinilor repetitive.
Discuțiile despre integrarea AI în CRM au captat atenția participanților
Medialine a apreciat în mod special discuțiile despre integrarea AI în CRM, un sentiment împărtășit și de ceilalți participanți, care au recunoscut importanța acestei direcții pentru viitorul industriei.
„Discuțiile despre AI și integrarea sa în CRM ne-au oferit o viziune clară asupra viitorului industriei. Am avut ocazia să interacționăm cu parteneri din diverse țări, împărtășind idei și experiențe. Proiectele prezentate de aceștia ne-au inspirat, demonstrând cum soluțiile CAS pot fi aplicate într-o varietate de contexte”, a adăugat Elena Radu.
Pe de altă parte, Soft Net Consulting, partener Gold pentru al treilea an consecutiv, își propune să continue această performanță și în 2025. Pentru echipa SoftNet, este esențială preocuparea CAS pentru adăugarea unor funcționalități care să faciliteze implementarea CAS CRM pentru gestionarea integrată și automatizarea proceselor într-o companie. La fel de importantă este și abordarea integrată a funcțiilor AI specifice.
„Cred că platforma CAS CRM deschide, pentru SoftNet Consulting, o perspectivă destul de largă de acțiune pe piață, motiv pentru care am vrut să înțelegem mai bine cum putem valorifica acest parteneriat. Am interacționat cu partenerii din alte țări și experiența a fost foarte bună. Am înțeles cum își promovează ei CAS-ul pe piața lor și ce putem învăța de la ei. Businessul cu CAS este în creștere și cred că, în viitor, potențialul de expansiune este mare, mai ales dacă luăm în considerare și varianta Cloud Smart We”, a punctat Dorin Andreica, Director General în cadrul Soft Net Consulting.
Razvan Hiru, Project Manager în cadrul Next iSolutions, a profitat de evenimentul din Torino pentru a interacționa mai ales cu partenerii din România, cu care speră să colaboreze în viitorul apropiat, pentru a profita de noile oportunități de business.
„Pentru mine, cele mai relevante informații au fost, evident, cele legate de AI. Nu cred că Inteligența Artificială va genera rezultate comerciale în următorul, dar este o direcție majoră de dezvoltare pe viitor, un tren in care dorim să fim și care peste câțiva ani, cu siguranță va aduce o plusvaloare evidenta în business. Cei care pierd acest tren vor rămâne în urmă,” a fost prognoza lui Răzvan Hiru, Project Manager în cadrul Next iSolutions.
În cadrul CAS Partner Conference Torino 2024 am avut șansa de a împărtăși idei și de a explora inovațiile din industria CRM. Apreciem contribuțiile tuturor partenerilor și discuțiile inspirate pe care le-am purtat. Așteptăm cu entuziasm să ne revedem cu rezultate cel puțin la fel de remarcabile și în 2025!