10/08/20CAS genesisWorld x12, sistemul CRM care desfiinţează graniţele biroului

Noua versiune a CAS CRM este acum disponibilă comercial şi aduce o abordarea proaspătă în modul de lucru cu clienții şi partenerii de afaceri. Este o schimbare binevenită, mai ales în contextul generalizării lucrului de la distanţă şi al echipelor distribuite. Deci, la vremuri noi, un CRM nou.

Spiritul CAS CRM este să ofere aceeași libertate de mişcare şi plăcere de a lucra, indiferent dacă eşti la birou, acasă sau pe teren, dacă folosești laptop, tabletă sau telefon mobil, dacă eşti online sau offline. Pe această mentalitate, laboratoarele CAS Software AG au construit in CAS genesisWorld x12, o soluţie puternică, bogată funcțional, care desființează granițele fizice ale biroului şi face cu adevărat trecerea la mediul de lucru digital.

Cum este posibil? Prin utilizarea unei tehnologii de ultima generație şi integrarea unor concepte inovatoare. Hai să aflăm mai multe:

  • Asistenţi digitali. Începând cu x12, CRM-ul gândește cu şi pentru tine. Asistenţii digitali din CAS genesisWorld propun în timp real următorii paşi în executarea unei campanii de marketing, derularea de follow-up sau închiderea unei oportunități de vânzare. Învaţă cu fiecare activitate încheiată şi devin mai buni.

  • Colaborare avansată. Colaborarea şi comunicarea sunt elemente native în x12. Organizarea apelurilor video şi a evenimentelor online nu au fost niciodată mai simplu de realizat. Selectarea şi invitarea potențialilor participanți este rapidă şi intuitivă, iar controlul este deplin. Acum inclusiv invitarea partenerilor din afară organizaţiei proprii este la fel de simplă.

  • Mobilitate revoluţionară. CAS genesisWorld x12 introduce widget-urile mobile cu ajutorul cărora accesaţi pe telefonul mobil doar datele şi funcțiile care vă sunt utile. Mai mult, CAS este acum disponibil şi pe Apple Watch şi pe dispozitivele din gama Android Wearabless.

  • Integrare superioară cu Outlook. În versiunea x12, clientul CAS CRM integrat in Microsoft Outlook are atât de multe funcţii noi, încât poate fi clasificat într-un client XRM, direct integrat în Outlook. Practic, foloseşti CRM-ul în timp ce scrii şi trimiţi emailuri.

  • Planificare geospaţiala. În x12 planificarea activităților echipei oferă o perspectivă vizual-geografică, fiind uşor de identificat care dintre angajații este cel mai aproape de un anumit client sau locaţie.

  • Integrare facilă cu orice soluţie third party. Cu tehnologia OpenSync nu mai contează ce alte soluţii de business deţineşi şi operaţi, CAS CRM se va conecta simplu şi rapid cu oricare dintre acestea.

  • Acţiuni inteligente. Funcţia Smart Actions permite modificarea simultană a mai multor câmpuri de date (conţinut, drepturi şi multe altele) precum şi predefinirea unor valori pentru o completare automată şi optimizarea fluxurilor.

  • CAS CardScanner este acum integrat în CAS genesisWorld. Cărţile de vizită sunt încă utilizate pe scara largă şi este util să le poți digitaliza rapid pentru a acea acces la orice informație de contact.

  • AppDesigner vine cu o versiune îmbogățită, care acum include şi un editor pentru traduceri.

  • Caută în timp de tastezi. Funcţiile inteligente de căutare au fost rafinate, iar acum permit afişarea de date interconectate, spre exemplu o oportunitate de vânzare este asociată automat cu persoanele de contact necesare pentru continuarea interacțiunii.

  • Arhivare prin drag&drop. Gestiunea documentelor a devenit o activitate uşoară, pot fi arhivate doar prin drag&drop, ceea ce înseamnă câştig de timp şi partajare mult mai facilă.

  • Un singur click o singură privire. x12 reprezintă un pas în viitor la nivel de raportare şi analiza de date. Oferă flexibilitate în obţinerea rapoartelor manageriale din interfaţa web, iar prin funcţiile de drilldown se duce ţintit chiar la informaţiile necesare.

  • ID apelant din CRM acum pe telefonul mobil. Apelurile primite pe telefonul mobil sunt acum corelate cu baza de date din CRM, iar ID-ul apelantului este vizibil oricărui utilizator, corelat cu fisă de client asociată. Astfel aveţi acces la informaţii atât înainte cât şi în timpului apelului telefonic pe dispozitivele iOS.

Click aici pentru Broşură produs: Noi functionalitati ale CAS genesisWorld x12.

Impresionant nu?
Dincolo de bogăţia funcţională, CAS genesisWorld rămâne aceeaşi soluţie made in Germany, care respectă cu rigurozitate standardele de calitate în dezvoltarea aplicațiilor precum şi în garantarea confidențialității datelor.

Pentru demo şi prezentări, va invitam la webinare gratuite create special pentru dumneavoastra ... sau contactaţi unul dintre partenerii autorizaţi din România.