22/07/19Bucuraţi-vă de vacanţă lucrând mobil cu CAS CRM

Este mijlocul verii, iar mesajele cu out of office sunt tot mai dese. Perioada concediilor poate fi o provocare în multe companii, pentru că deşi este vară nu toţi clienții pleacă în vacanţă. Prin urmare, oricât de intens ar fi dorul de mare sau de munte, cineva trebuie să ţină focul vânzărilor aprins, pentru ca vara să însemne business as usual şi nu o scădere de veniturilor.

Din fericire, tehnologia ne vine în ajutor şi cu un sistem CRM de generaţie nouă precum CAS genesisWorld, puteţi să desfăşuraţi o activitate normală, fără să fiţi practic la birou. Mobile CRM este conceptul care liberalizează plecarea în vacanţă a departamentelor de vânzări, marketing şi suport, pentru că oferă acces la funcţionalităţi, procese şi informaţii oricând şi din orice locaţie. În combinaţie cu abonamentele recente de telefonie, care includ roaming aproape nelimitate pe voce şi date, tehnologia face vacanţele sunt mult mai abordabile. Nimic nu este mai simplu decât să-ţi rezolvi rapid sarcinile de muncă, ca apoi să te bucuri alături de prieteni sau familie de o binemeritată zi de concediu.


Ce înseamnă mobile CRM la CAS Software?
Pentru utilizatorii de CAS genesisWorld mobilitatea are două coordonate: clientul web al soluţiei şi aplicaţia mobilă dedicată – App, care poate opera si off-line. Ambele au la bază aceeași tehnologie patentată CAS SmartDesign® şi aceeaşi logică de busines. Prin urmare, oferă o experienţă similară indiferent de browser, sistem de operare sau echipamente mobile. Echipa de cercetare dezvoltare a CAS a gândit soluţia de mobilitate dincolo de nuanţele particulare induse de opţiunile utilizatorului: Chrome sau Firefox, Android, Windows sau iOS, smartphone sau tabletă. În oricare dintre alegeri, CAS genesisWorld oferă aceeaşi experienţă fluidă de utilizare, aceeași eficienţă operaţională ridicată şi acces la aceleaşi seturi de date. Indiferent de utilizare, perspectiva asupra clientului, capacitatea de interacţiune şi abilitatea de ofertare rămân neschimbate. Datele sunt accesibile în timp real şi salvate în timp real. Soluţia funcționează bidirecțional, oferă acces la informaţiie şi totodată preia datele introduse de utilizator. Astfel nimic nu se pierde, totul se adăugă în istoricul clientului sau al agentului.

Dacă cineva se rupe complet de birou, soluţia permite inclusiv setare a modului de „vacanţă”, astfel încât colegii să ştie că acesta nu este disponibil şi să preia din activitate, dacă situaţia o cere. De altfel, aceastăă funcționalitate este potrivită şi pentru concediile medicale, nu doar pentru cele de odihnă.

Citiţi şi despre CRM Mobil în practică şi cele trei variante de utilizare: browser, aplicaţie mobilă, offline.


Analiza obiectivelor şi intervenţii punctuale
Pentru manageri şi antreprenori, vacanța este o perioadă bună pentru reflecţii şi analiză. S-a dus jumătate de an, o retrospectivă ar fi necesară, iar concluziile pot fi relevante pentru planurile pe următorul semestru. Important este să existe acces la informaţii şi rapoarte manageriale. Ceea ce un sistem CRM mobil oferă cu prisosință. Vacanţa poate însemna şi ore de linişte potrivite pentru incursiuni în CRM şi analiză a principalilor indicatori de vânzări şi marketing, de la cum arată gradul de conversie prospecti-leaduri-contracte, până la nivelul de performanţă la angajaţilor, profitabilitate pe produs şi client etc. CAS genesisWorld aduce pe telefon sau tabletă toate aceste date, prin doar câteva touch-uri. Mai mult, oferă şi o perspectivă operaţională asupra activităţii la zi: agenda echipei, încărcare, sarcini, oportunităţi deschise, oferte făcute prospecţilor etc. Dacă este cazul, un manager de vânzări poate regla rapid o anumită situaţie. De ce să stingeţi focuri la întoarcerea din vacanţă , când puteţi interveni în timp util, chiar dacă sunteţi la distanţă.

Pentru multe companii, vara înseamnă inevitabil o încetinire a activităţii şi o reducere proporţionala a veniturile. Echipa este în vacanţă, proactivitatea se temperează, clienţii sunt oarecum neglijaţi, vânzările îşi pierd din focus, proiectele îşi reduc turaţia. Mulți manageri pun această încetinire pe seama sezonului şi a lipsei de resurse, însă la o privire mai atentă ar putea avea o surpriză.

Principala cauză este lipsa unor procese mobile de business şi a unei tehnologii potrivite care să le susţină. Nu aşteptaţi până în Septembrie ca să vă daţi seama că aveţi nevoie de un CRM, vara este o bună perioadă de analiză şi prospectare. Un prim pas poate fi descarcarea whitepaper-ului Mobile CRM.

Lectură utila!