18/06/21AiAll – powered by CAS XRM, inovaţie în gestiunea economică a companiilor mici şi foarte mici

Bazată pe paltforma CAS XRM, solutia AiAll furnizează servicii digitale de suport pentru administrarea companiilor foarte mici, organizate juridic ca microîntreprinderi şi PFA-uri sau neorganizate juridic dar cu identitate fiscală, precum sunt persoanele fizice ce obţin venituri independente din alte surse. AiAll integrează tehnologia XRM dezvoltată de CAS Software AG combinată cu experiența şi cunoştinţele unui grup de profesionişti în consultanţă de business şi aplicații informatice.


cas crm and aiallÎn România exista cca 400.000 de micro întreprinderi şi cca 375.000 de PFA-uri în sistem real sau norme de venit. Deşi piaţa aplicațiilor informatice de gestiune este bogată, utilizarea unor astfel de unelte necesită timp şi competenţe. Micii antreprenori români, cel mai adesea singurii angajaţi ai entităţilor juridice pe care le deţin, nu au nici timpul nici priceperea necesare exploatării acestor soluţii sau pentru administrarea operaţiunilor, iar această situaţie limitează capacitatea acestora de dezvoltare şi creşte nivelul de stres. În acest context, compania Bizz Advisers şi partner CAS Software AG încă din anul 2012 a dezvoltat ideea unei platforme digitale (AiAll) care să facă automatizat tot ceea ce ţine de administrarea unei activităţi economice simple.

Solutia AiAll powered by CAS XRM, este singura solutie care rezolva sigur, comod, eficient si la costuri rezonabile problemele semnificative de conducere a entitatii economice, conformare legala si control fluxuri de lucru.



Conformare fiscală şi suport operaţional

„Digitalizarea unei companii, oricât de mică ar fi, implică o schimbare semnificativă de comportament a principalilor actori (administrator, angajaţi) asimilarea unor cunoştinte noi, timp şi bani. Pentru o microîntreprindere sau pentru un PFA este greu să susţină acest proces. De aici şi gradul de adopţie scăzut al digitalizării în companiile foarte mici. În mod curent însă, furnizorii de soluţii de digitalizare pentru IMM-uri vând efectiv avioane celor care au nevoie doar de o bicicletă. AiAll nu este o soluţie informatică care să fie cumpărată de clienţi pentru a fi utilizată în administrarea companiei. Este o platformă digitală care asigură oricărui antreprenor conformarea legală, conducerea entităţii şi derularea operaţiunilor. Este evident că simplificarea şi standardizarea fluxurilor de lucru este esenţială în digitalizarea şi automatizarea completă a administrării oricărei activităţi economice. Astfel, pentru afacerile mici am dezvoltat 10 modele standard de fluxuri de lucru, care acoperă integral nevoile de administrare în peste 90% din cazuri,”

afirmă Gheorghe Şandru.



Elemente de inovaţie
AiALL include mai multe elemente de inovaţie şi diferenţiere. Esenţă o reprezintă abordarea completă, multi perspectivă, în modelarea activităţii economice, incorporată în ADN-ul platformei AiAll şi care permite digitalizarea şi automatizarea celor 10 modele complete de activităţi economice simple. Aceste modele pun focus pe rezultate şi pe elementele semnificative, cu impact asupra rezultatelo.

„Din perspectiva AiALL, evidenţa contabilă este o problematică fără impact asupra activităţii economice simple, putând fi foarte uşor simplificată, standardizată, digitalizată şi automatizată. Astfel, se trece de la abordarea reactivă a unei evidenţe contabile deconectată de modelul afacerii din prezent la o abordare proactive şi completă a evidentei derulării operaţiunilor economice cu impact semnificativ asupra siguranţei, eficienţei şi sustenabilităţii afacerilor mici,”

 mai afirmă Gheorghe Şandru.



Din perspectivă tehnologică, solutia AiALL are în platforma CAS XRM o bază foarte solidă, care asigură o serie de funcţionalităţi şi avantaje cheie:

  • Clientul de web – SmartDesign customizabil în detaliu;
  • Model de date flexibile care permit setarea unui model complet al afacerii;
  • Funcţionalitatea de primaryLink permite documentarea substanţei economice a operaţiunilor derulate;
  • Modulul de „rules” ce permite automatizarea fluxurilor de lucru;
  • Modulul de reporting şi integrarea cu Crystal report permite generarea de documente şi evidente în timp real;
  • Integrarea cu Outlook pentru automatizarea fluxurilor de lucru cu elemente din afara platformei;
  • Clienţii de mobile pe toate platformele;
  • Licenţiere transparentă şi accesibilă afacerilor mici;

Utilizarea paltformei CAS XRM a avut un impact şi asupra dezvoltării solutiei AiALL prin reducerea timpului de lansare şi a efortului financiar, cât şi prin operaţionalizarea rapidă a modelelor standard de activitate economică.



Beneficii
Pe baza beneficiilor livrate şi a accesibilităţii, AiAll ar trebui să fie prima opţiune atunci când vine vorba de problemele unei afaceri mici: conformarea legală, de eficientizarea fiscală, de creşterea capacităţii de a genera venituri recurente , cu sau fără constrângerile Covid-19. Indiferent de tipul activității, AiAll promite creşterea veniturilor, eliminarea costurilor cu serviciile contabile şi a riscului de amendă, câștig de timp şi productivitate.

„Digitalizarea nu a fost şi nu este un scop în sine pentru nimeni, fie companie mică sau mare. Aici cred că este principala greșeală făcută de industria IT. Digitalizarea este o modalitate de a obţine mai repede, mai bine, mai simplu şi mai sigur rezultatele dorite de la o afacere. AiAll nu este despre digitalizare, ci despre siguranţă fiscală în primul rând şi despre confort, despre acces la competenţe extinse de administrare a afacerii, fără să faci un MBA. Dacă un antreprenor se focalizează pe digitalizare consuma ineficient resursele şi muta focusul de la ceea ce are mai multă nevoie ca afacere mică: clienţi şi productivitate în prestarea serviciilor, dublate de disponibilitatea resurselor. AiALL însă abordează exact provocările administrării unei afaceri mici: conformarea legală, generarea de oportunităţi şi vânzarea, gestiunea resurselor; managementul relaţiilor cu sursele (furnizorii, finanţatorii, băncile, etc), cu clienţii şi cu autorităţile; conducerea operaţiunilor derulate; poductivitatea şi controlul consumului de resurse tec. Toate acestea adunate generează un consum mare de timp şi atenţie şi necesită competenţe multidisciplinare, pe care cei mai mulţi antreprenori nu le au, iar unii nici măcar nu ştiu că au nevoie de ele,”


 consideră Gheorghe Şandru director general la Bizz Adviser – CAS Software AG certified partner.


AiALL oferă beneficiarilor experienţa cumulată a unei echipe de profesionişti în consultanţă de business, fără a necesita însă investiţii iniţiale şi nici training specific. Platforma este accesibilă prin două tipuri de abonament lunar, personalizabile în funcţie de cerinţele clienţilor. Pentru mai multe informații accesaţi: www.spedigital.ro