30/03/207 feluri in care CAS CRM care te ajută să depăşeşti situatia impusa de Social Distancing

Ultimele săptămâni au dat complet peste cap activitatea economică din întreaga ţară. Majoritatea angajaţilor TESA (Tehnic, Economic și Socio-Administrativ) lucrează remote, multe companii au trecut exclusiv la vânzări online, interacţiunile au devenit exclusiv digitale, clienţii au tot mai multe solicitări de suport, iar stocurile devin tot mai volatile. În această furtună, capacitatea de adaptare este cheia supravieţuirii şi este susţinută de două elemente: inspirația managementului şi tehnologia utilizată. Altfel, ca şi în teoria lui Darwin, cei care nu se adaptează, dispar.

Cum te ajută tehnologia în acest proces? Iată câteva funcționalități din CAS CRM utile în contextul actual:

1. Accesibilitate de oriunde şi de pe orice dispozitiv. Mii de companii s-au conformat reglementarilor şi au cerut angajaţilor să lucreze de acasă. Aparent simplu, greu însă de realizat fără tehnologia corecta. Sistemele ERP şi CRM vechi pot fi accesate de la distanţă doar prin VPN (Virtual Private Network) si / sau Terminal Services, tehnologie care cere timp si resurse pentru a fi pusă în funcţiune. Utilizatorii de CAS genesisWorld CRM lucreaza in acelasi fel ca si in birou si au acces la aceleasi funcţionalităţi şi seturi de date, indiferent de unde lucreaza si ce dispozitiv utilizeaza fara nici un fel de setari speciale in acest sens. Nu există sincope în trecerea la noul mod de lucru, iar angajaţii lucrează la fel de uşor de acasă ca şi de la birou. Indiferent daca folosesc clientul web sau aplicaţia mobilă… experienţa de utilizare este similară si modul de lucru identic ca cel din birou.

2. Helpdesk şi portal self service pentru clienţi. Departamentele de suport sunt luate cu asalt la propriu de clienţi, pe măsură ce comenzile online sunt în creştere, produsele aflate în stoc tot mai puţine, iar livrările înregistrează întârzieri. Nicio companie nu este pregătită pentru un astfel de val, însă crearea unui portal self service automatizează o bună parte din interacţiunile cu clienţii. CAS genesisWorld CRM include în standard o astfel de funcționalitate. Pe acest portal pot fi publicate documente şi informaţii din categoria Întrebări Frecvente, iar clienţii pot crea singuri tichete de suport. Tichetele, în funcţie de fluxurile trasate, ajung la personale/departamentele responsabile, iar clienţii pot vizualiza situaţia cererii, poti comunica in timp real cu operatorii de tickete şi primesc notificări atunci când apare o rezoluţie sau modificare.

3. Georeferenţiere şi vizualizare pe hartă. Normele de protecţie şi distanţarea socială au dus la închiderea multor afaceri sau la migrarea către vânzări online cu livrare la domiciliul clientului. În Bucureşti majoritatea restaurantelor au început să livreze mâncare acasă cu personal propriu (www.digi24.ro). Funcţionalităţile de georeferentiere şi vizualizarea pe hartă (OpenStreetMap, Google Maps etc) permit preluarea comenzilor în funcţie de vecinătate, planificarea atentă şi corelarea livrărilor pentru respectarea termenelor promise şi păstrarea costurilor sub control.

4. Planificare ture. Lucrul de acasa nu este posibil peste tot, insa CAS genesisWorld CRM include mai multe funcţionalităţi de planificare a activităţii anagajaţilor, utile pentru companiile care au decis să lucreze în ture, pentru a evita aglomeraţia de la sediu.

5. Delegare de activităţi si responsabilităţi. Atunci când echipa este distribuită, lipsa interacţiunii directe trebuie suplinită cu un sistem clar de delegare a sarcinilor. Telefonul şi emailul nu sunt cele mai potrivite. În CAS CRM sarcinile sunt uşor de creat şi atribuit, informaţiile se păstrează, iar utilizatorii sunt notificaţi atunci când primesc o sarcină nouă. Managementul are informaţii asupra gradului de încărcare al fiecărui angajat, are trasabilitate asupra activităţilor alocate şi este informat prompt la finalizarea acţiunilor.

6. Facilităţi de colaborare internă. Un alt beneficiu pentru munca la distanţă cu CAS CRM este posibilitatea de a completa diverse formulare/ cereri online digitale (de la cereri de concediu, la deja celebrele declaraţii pe proprie răspundere) de a avea acces la organigramă, sau la informaţii despre statusul concediilor, disponibilitatea oamenilor etc.

7. Integrare cu alte unelte de colaborare precum Office 365. CAS genesisWorld CRM este disponibil direct din Outlook printr-un client CRM light complet integrat. Utilizatorii au acces astfel la contactele din CRM si tot istoricul comunicarii, iar corespondența, inclusiv documentele ataşate, sunt arhivate automat pentru fiecare client în parte.

Găsiţi aici lista extinsă a functionalităţilor CAS genesisWorld CRM, care acoperă practic orice aspect din activitatea unei companii. Idea principală este însă că tehnologia este un factor esenţial pentru sănătatea unui business. Degeaba există idei bune, dacă lipseşte capacitatea rapidă de punere în practică. Este un subiect de analizat pe termen lung de majoritatea antreprenorilor din România, deoarece cultura utilizării tehnologiei în business este foarte redusa pana la lipsa completa.