Managementul clienților

Succes datorită asistenței de durată a clienților

Sunteți în căutarea unor instrumente efective pentru asistența clienților Dumneavoastră? Cu Software-ul CRM al nostru Gestionarea clienților nu a fost niciodată atât de simplă și eficientă în același timp. Vă prezentăm în cele ce urmează funcții selectate ale sistemului CRM CAS genesisWorld prin intermediul căruia gestionarea relațiilor cu clienții devine deosebit de facilă.

Întreținerea îmbunătățită a relațiilor Dumneavoastră cu clienții

Îmbunătățiți-vă asistența clienților identificând dorințele și nevoile clienților Dumneavoastră prin chestionarea regulată cu ajutorul modulului survey. Răspunsurile din chestionarul online sunt înregistrate imediat în CAS genesisWorld și interconectate cu seturile de date corespunzătoare. Astfel puteți analiza exact relațiile Dumneavoastră cu clienții.

Și în cazul cererilor de service profită clienții Dumneavoastră de o asistență competentă a clienților: Cu modulul suplimentar Helpdesk sunt înregistrate și prelucrate eficient cererile de suport. Angajații noștri scriu contracte de service, au vedere de ansamblu asupra utilizării produsului și stabilesc acorduri individuale.

Acțiuni de marketing de efect datorită unei gestionări eficiente a clienților

De la concept la aplicare până la acțiunile de discount - prin intermediul modulului de marketing se pot adapta individual campaniile de marketing pe mai multe niveluri. Modelele pentru campaniile de invitare și informare sunt pregătite pentru Dumneavoastră. Lucrați cu adrese actuale din sistemul CRM și înregistrați acolo direct toate reacțiile în sensul unei gestionări eficiente a clienților. La comunicarea cu clienții dumneavoastră CAS genesisWorld ia în considerare și tipul de contact preferat (per E-Mail, poștă, telefon etc.).

Sfatul nostru pentru o gestionare eficientă a clienților: Centralizați contactele Dumneavoastră în mod sistematic și sortate tematic în distribuitoare pentru a le putea apela eficient de exemplu pentru campanii și evenimente sau în cadrul unei expedieri a unui newsletter. A propos expediere newsletter: Puteți s-o trimiteți ori direct din CAS genesisWorld pentru intermediul unui e-mail în serie sau comod prin intermediul soluției de e-mail-marketing-extinse Inxmail .

Administrarea profesională a clienților pentru evenimente

O gestionare sistematică a clienților este de nelipsit pentru o gestionare profesională a evenimentelor. La planificarea, organizarea și executarea evenimentelor Dumneavoastră vă conferă suport modulul Event Management. Astfel țineți sub observare starea logării, numărul de participanți și locurile libere. Suplimentar puteți să solicitați cu ajutorul unui chestionar online feedback despre eveniment și puteți înregistra răspunsurile direct în sistem.