Achiziții de client
Achiziții de succes de clienți cu sistemul eficient CRM
Numai cine-și cunoaște clienții poate să-i mulțumească. Acest lucru este valabil atât pentru întreținerea relațiilor față de clienții existenți cât și pentru achiziția clienților. Pentru a putea lucra cu succes o perioadă lungă societățile trebuie să-și cunoască clienții și să le mențină necesitățile sub observație. Un sistem Customer Relationship Management (CRM) vă sprijină la gestionarea clienților și vă ajută astfel la Loializarea clienților de durată și achiziția de clienți.
Funcții CRM de ajutor pentru câștigarea clienților
În special la câștigarea de clienți CAS genesisWorld vă oferă funcții ajutătoare: Amplasați de exemplu un formular de contact pe pagina web a societății Dumneavoastră prin intermediul căreia persoanele interesate se pot înregistra comod pentru a intra în contact sau a se înregistra la newsletter-ul Dumneavoastră. Câștigarea clienților nu a fost niciodată așa ușoară! Sau utilizați raporturile de contact prin intermediul cărora se pot înregistra inițierile de contacte (leads) cu succes. Aceste inițieri de contacte se pot califica simplu și rapid și li se pot atribui adrese și șanse de vânzări sau proiecte aferente.
Câștigarea clienților și conectarea de durată
Cu raporturile de vizitatori documentați rapid vizitele clienților Dumneavoastră. Un instrument excepțional atât pentru câștigarea noilor clienți și a legăturilor cu aceștia cât și pentru recâștigarea clienților pentru că în acest mod se pot înregistra și menține structurate cerințele și nevoile clientului. O funcție de ajutor este suplimentar coșul de vânzări cu ajutorul căruia obțineți vederea de ansamblu asupra procesului de vânzări și astfel starea de câștigare a clienților. Astfel puteți reprezenta diferite faze pentru șansele de vânzare, cum ar fi de exemplu fazele de informare sau decizie pe baza cărora puteți realiza prognoze.
Controlul distribuției și siguranța planificării prin șansele de vânzare
Șansa de vânzare proiectează întreg procesul de vânzare: Fiecare acțiune cu persoana interesată este intuitivă, se pot defini activitățile viitoare, se pot calcula prognozele de venit și se pot identifica clienții cei mai profitabili. Extensia Sales pro permite suplimentar o susținere mai cuprinzătoare a activităților Dumneavoastră de distribuție, pentru că Dumneavoastră evaluați în mod cuprinzător șansele Dumneavoastră de vânzare și puteți realiza prognoze certe luând în considerare concurenții, procesele, rolele și greutatea participanților.
Aveți întrebări? Vă consultăm cu plăcere în privința utilizării sistemului CRM CAS genesisWorld pentru achiziția Dumneavoastră de clienți. Intrați cu noi în Contact !