Software CRM pentru ingineri

De la implementarea unei noi idei de produs până la proiectul cuprinzător, inginerii trebuie să dezvolte în mod eficient proiectele. Aici se ajunge la precizie şi fiabilitate. O soluție CRM sprijină inginerii în dezvoltarea eficientă a proiectelor.

Aşteptările dumneavoastră de la un software CRM

  • Planificare şi control extensive a proiectelor.
  • Gestionarea centralizată a datelor clienţilor şi informaţiilor de proiect.
  • Comunicarea simplă cu partenerii de proiect şi angajaţii, fără breşe în informaţie.

Beneficiile dumneavoastră cu CRM

Inginerii îşi planifică, controlează şi optimizează proiectele într-un singur software. CAS Engineering, soluţia CRM pentru ingineri, asociază toate procesele de la A la Z. Pe lângă o evoluţie cu economie de timp, toate datele referitoare la proiecte sunt disponibile întotdeauna şi în mod mobil.

Baza centralizată de informaţii face posibilă furnizarea de informaţii competente clienţilor şi partenerilor de proiect în doar câteva secunde: despre starea actuală a proiectului sau despre o factură neachitată. Angajaţii dumneavoastră sunt motivaţi şi permanent bine informaţi.

CAS Engineering sprijină activitatea de desfacere, prin faptul că, de ex., pot fi create evaluări privind cifrele de afaceri prin apăsarea unui buton. Previziunile sau starea actuală a comenzilor pot fi vizualizate per ansamblu în Cockpit. Acest lucru asigură succesul pe termen lung al întreprinderii.

CAS Engineering este o soluţie CRM dezvoltată special pentru ingineri şi companii de inginerie. Soluţia completă adaptată exact le facilitează inginerilor un management profesional al proiectului şi clienţilor. CAS Engineering a fost dezvoltat pe baza CAS genesisWorld, soluţia de CRM premiată multiplu pentru sectorul economic al întreprinderilor mici şi mijlocii.

La pagina de produs a CAS Engineering

Funcţiile într-o privire de ansamblu

  • Management şi control de proiect
    Cu CAS Engineering vă planificaţi proiectele şi vă controlaţi contractele cu precizie. Controlarea proiectelor garantează o prelucrare a proiectelor orientată către timp şi cost. În cadrul acesteia toate activităţile aferente unui proiect sunt reprezentate sistematic cum ar, de ex., programările, întâlnirile, etapele, sarcinile, documentele.
    Aflaţi mai multe despre managementul de proiect cu CAS Engineering>>
  • Adrese centralizate
    Înregistrările despre clienţi constituie piesa centrală a loializării clienţilor şi este un mijloc de primă clasă în comunicare. Aici găsiţi toate înregistrările privind clienţii. Dacă au existat e-mail-uri, apeluri telefonice sau comenzi cu documentele corespunzătoare: Cunoştinţele centralizate despre clienţi stau la dispoziţia tuturor angajaţilor autorizaţi şi permit o comunicare autentică.
  • Gestionarea programărilor
    Cu calendarul de programări dispuneţi de o imagine de ansamblu asupra tuturor programărilor, evenimentelor sau concediilor. Puteţi defini complet individual modul de reprezentare în funcţie de vizualizarea pe zile/săptămâni şi luni. Deosebit de practic: Puteţi căuta programări libere cu mai mulţi participanţi. Calendarul resurselor gestionează încăperi, proiectoare sau autovehicule din parcul auto al firmei.
  • Service competent
    Cu CAS Engineering organizaţi solicitările de service în mod simplu şi transparent. În software-ul CRM puteţi vedea ce produs utilizează un client, ce înţelegeri individuale au fost făcute şi ce niveluri de service are clientul. Un sistem de bilete Trouble sesizează mesajele de eroare, reglează transferurile şi responsabilităţile şi înştiinţează automat conducerea proiectului.
  • Gestionarea centralizată a documentelor
    Gestionaţi toate tipurile de documente, de la Microsoft Excel până la PDF, inclusiv proiecte, în sistemul dumneavoastră CRM. Convorbirile de vânzare documentate nu se mai află local pe diferite computere, ci central şi accesibile pentru toţi angajaţii autorizaţi.
  • Date mobile
    Sistemul dumneavoastră CRM asigură o integrare ireproşabilă a angajaţilor care sunt pe teren. Banca centrală de date poate fi accesată direct prin intermediul terminalului mobil sau al unui program de căutare pe Internet. Cu Modul Mobility este realizat un echilibru între diferite locaţii sau între laptop-uri şi centrala companiei.

Consultanţă personală privind produsul

Permiteţi-ne să vă sfătuim personal în funcţie de cerinţele dumneavoastră speciale. Angajaţii noştri vă stau la dispoziţie zilnic, în intervalul orar 8 - 18. Ne puteţi contacta telefonic la +49 721 9638-188 sau prin intermediul formularului de contact. Răspundem cu plăcere solicitării dumneavoastră!